Lähden mukaan, olen Motorg ry:n jäsen.
Lähden mukaan, en ole Motorg ry:n jäsen.
EN lähde mukaan, olen Motorg ry:n jäsen.
EN lähde mukaan, en ole Motorg ry:n jäsen.
En ymmärtänyt kysymystä.
Motorg ry järjestää legendaarisen "pikkujoulu/kaudenpäättäjäis" -matkan Tallinnaan 4.–5.11.2006.
Matka toteutetaan Eckerölinen M/S Nordlandia-laivalla
ja majoitus on Radisson SAS Hotel Tallinn **** -hotellissa.
Matka alkaa 4.11. klo 8.00 Helsingistä ja Tallinnaan saavutaan klo 11.30
Paluu alkaa 5.11. klo 16.00 Tallinnasta ja Helsinkiin saavutaan klo 19.30
Hintaan sisältyy kuljetus sataman ja hotellin välillä.
Radisson SAS Hotel Tallinn on Tallinnan korkeatasoisin hotelli, jonka asiakastyytyväisyys on huipputasoa. Sinne majoittuvat mm. kaikki Tallinnassa esiintyvät maailmantähdet.
Matkan hintataso sijoittuu alle 90 €. Tarkentuu myöhemmin.
Ry:n jäsenet saavat matkan luonnollisesti edullisempaan hintaan.
Lisäksi kustannuksiin tulee yhteinen ruokailu jossain hyvätasoisessa ruokapaikassa lauantai-iltana. Tämäkin tarkennetaan myöhemmin.
©
Asiaa... Kaipa sitä vois uskaltautua ekaa kertaa mukaan!![]()
Pain is just weakness leaving the body
^ Nih, miksei!? Mukana kuin pukamat, jos ei tule työesteitä.![]()
Ja erittäin ehdottomasti mukana. Pahoittelen![]()
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Jaksaisko tuota..
Mukana.
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
Enkainymmää? Kylläpäs!![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Noh, jos mäkin nyt sitten tulisin![]()
Yammutar
Laitettu kalenteriin ja tulossa ollaan Jompan kanssa jos ei mitää maata mullistavaa tapahdu....
![]()
Bikes, Horses and Free Life Forever !
Tiedoksi!
Valitettavasti Eckerölinellä ei ole mitään edullisia yhteyksiä esim. VR:n kanssa muualta kauniista kotimaasta tuleville.
©
Aina saa hävetä(Petri12r @ Elo. 17 2006,13:55) kirjoitti
Tämän vuoden retkelle lähdenkin sitten 2-3 kameran voimin, saadaan riittävästi matskua...
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
varmuudella mukana ja vaimo myös. eikös tästä jo Tasarissa keskusteltu.
![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Pistämpä itekki asian harkintaan!![]()
<span style='font-family:Comic Sans MS'><span style='colorurple'>Amsterdamin yöt
rock, rauha ja rakkaus...</span></span>
<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha TZR 125.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Honda CB900F Hornet.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha MT-01.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
Alustavasti mukana, kaikesta huolimatta.![]()
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
Pitäisköhän miunkin...? Ei perkele, en kehtaa!(Jassu @ Elo. 17 2006,13:57) kirjoitti
![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Mä olin jo miettinyt et ajokauden jälkeen täytyy lähtee johonkin etelämmäks käväseen, ja tässähän se tilaisuus nyt sit onSiis mukana.
-nomen est omen-
Mukaan tahtoo mä!
Mitenkäs reissulle ilmoittautumiset?
Tämä on kartoitus paikkamäärien vahvistamiseksi.(Temex @ Elo. 17 2006,15:11) kirjoitti
Sitovat ilmoittautumiset myöhemmin, tulevat tod.näk. edellyttämään ennakkomaksua.
Ja varmaa on se, että Motorg ry:n jäsenet pääsevät matkalle halvemmalla kuin ei ry:n jäsenet. Hinnatkin vielä vahvistetaan myöhemmin, kuitenkaan tuota 90 €/naama summaa tuskin ylitetään ei-jäsentenkään osalta.
©
kyllähän sitä vois lähteä. Katotaan josko sitä sais mamman mukaan.
Anteeks, mäkin oon mukana. Keran "mammakin" oli jo näköjään ilmoittautunut(dago @ Elo. 17 2006,16:11) kirjoitti
Oisin kyllä varmaan ilmankin
![]()
Yllätys... Kai sitä pitää, kerran taas lähteä kattomaan kun "pikku-GriZzLy" vetelee minibaaria ulos kalusteista, tai isompaa saa kattoa loppuyön asemalla....![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Kele, mulla on vieläkin noita tonttulakkeja käyttämättöminä! Täytyy muistaa ottaa mukaan, ettei aina tarvi tusinaa ostaa...(Petri12r @ Elo. 17 2006,13:55) kirjoitti
![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Voisihan tuonne yrittää
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
Meitsi vois yrittää kanssa. Näillä näkymin en ole tona viikonloppuna töissä. Mies ei varmaan innostu mukaan lähtemään eli mä tartten sit varakainalon..
Noh, sait ylipuhuttua...(Anu @ Elo. 17 2006,15:59) kirjoitti
![]()
Jep
antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
ehdoton kantani lienee varma ehkä![]()
Kunnia menee,mutta maine senkus kasvaa...