Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Eli pitäisi vaihtaa öljyt ja stefat otsikon pyörään ja sittenkun ne on vaihdettu niin osaako joku sanoa noita säätö arvoja tuon pyörän tolpille?Ja tietenkin voi samalla kertoa tuon huolto toimenpiteen etenemisen alusta loppuun jos tietää ja on tehnyt kyseisen homman joskus?!vastaile vaikka: henri.tuovinen@kanetti.fi
    toi kyllä kiinnostaa muaki vm-89...aikalailla mehut tullu pihalle jo....kaveri kyllä hommas omaansa kokonaa uudet tolpat viimetalvena jostain,ei vaan muitanu et paljonko ne makso
    Kunnia menee,mutta maine senkus kasvaa...
    Joo tilasin itsekin ehjän toisen tolpan mutta samalla vaihdan kumpaankin ne öljyt ja stefat kun otan ne irti!Noita tolppia saa minun kautta tilattua jos tarvis?Hintaa tulee noin 160-180euroa tolppa ja sitten päälle matkahuolto jos ei asu jossain lähellä että voisi hakea paikan päältä!

R.I.P.
    Liittyi Sep 2004
    Kuusankoski
    zxr sivut

Tuolta löytyy taas kerran vastaus. (Alustan säätöön)

Ja noihin vehkeisiinhän on (stefan vaihto) vähä erilaiset ohjeet, kun h mallissa on normaali keula ja 91-->usd.

Itse just vaihoin 92-.
    Pumppujen ollessa vielä paikoillaan löysää korkki yläpäästä ja irroita pamput, sitte korkki irti, öljyt ulos mitä tulee ja sitte painaa jousta vähän alas, että saa sen säätö mutikan mutterin esiin. Mutikka irti ja muut samalla irtoavat romut eli rikka, jousi ja se pitkä "sukkapuikko" ja kaada loput öljyt ulos.

Sitten pölysuoja pois ja se sokka stefan päältä.
    Seuraavaksi revit putket irti toisistaan voi olla tiukassa tai sit ei. Ulompi putki esim. ruuvipenkissä kiinni.

Sitten vanhat rojut irti putkesta *MUISTA järjestys ja uudet tilalle. Itse vaihoin vaan stefan.

Muista laittaa sisäputken päähan kortsu tai erkkaa, kun asennat uutta stefaa tai se voi revetä muuten.

Kun osat on oikeassa järjestyksessä sisemmässä putkessa
    niin laita putket takasin yhteen ja varovasti koputtelet ne kupariset holkit sen ison rikan avulla paikoilleen, siihen on olemassa oikea työkalukin, omasta oli taottu meisselillä jurmut sisäputkeen

Kun putket on kasassa niin se "sukkapuikko" eli pistonrod takaisin paikoilleen, paina putket kasaan ja öljyä sisään siihen yläpäässä oleviin reikiin asti ja hitaasti pumppaat sitä mäntää
    että ilmakuplat tulee pois sen jälkeen venytät ja painat putkia ees taas muutaman kerran varoen että öljyt pysyy niiden yläpään reikien alla.

Anna putken seisoa n. 5 min pystyssä ja purista sen jäkeen ihan kasaan ja laita öljyä lopullinen määrä ja laita jousi paikoilleen oikein päin ja loput sälät ja kikkaile se säätömutikka takas paikolleen ja korkki kiinni ja pamput paikoilleen *

Jotenkin tolleen mä tein ja säästin...

ps. sen voi kyllä purkaa sieltä alakauttakin jos haluaa. Paineilmaa ja 10mm kuusiokolo avain. ei ole omaa kokemusta.

taidankin vatasuudessa kysellä suoraan hapalta nää jutut
    Kunnia menee,mutta maine senkus kasvaa...
  6.  

R.I.P.
    Liittyi Sep 2004
    Kuusankoski
    Toi Haynesin opus on kyllä asiaa näissä hommissa