Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    No niinhän siinä kävi...het kun vähän mopoa kehu, niin jopa rupes vikaa löytymään...
    Ripeissä kiihdytyksissä 7 tonnin kiekkojen jälkeen ilmeisesti kytkin luistaa. Ei tee tätä aina. Mun eka pyörä ja ollut nyt pari viikkoo eli kovin kokematon kaveri näiden kanssa oon. Mopo on siis vfr750 vm. -92 ja mittarissa 60 tkm. Onko kellään kokemusta/tietoo??
    Nimim. "Iskinkö käteni paskaan"
    jaa'a.. mites noi öljyt koneessa..?
    No jos entistä omistajaa uskominen on, niin 3 tonnia ajetut jotkut gastrolin litkut

Eipä se nyt kytkinremppa mikään mualiman kallein/hankalin homma ole. Sitä ennen vaihtasin kuitenkin esim. hondan omat gn4 öljyt sisään ja kokeilisin.
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
    Täytyypä noi gn4:t testata. Jos tarvii kuitenki rempata nii mitä kannattaa vaihtaa(siis levyjen lisäks) ja noin hintaa ??
    Stormilla koko setti about 100€
    Life is too short to drink cheap beer.
    Noin 60 tkm -91 VFR, teki samaa aikoinaan. Ei auta öljynvaihto. Kylmällä koneella luistaa enemmän. Pahenee pikkuhiljaa. Kytkinlevyt ja jouset vaihtoon. Kokosetti alle 100€ ja jos osaa pultin avata ja laittaa kiinni, onnistuu remontti itse tekemällä. Jännää sinänsä, että sekä jouset että levyt oli manuaalin rajojen sisäpuolella. Eli minun tapauksessa levyt olivat jotenkin kovettuneet tjsp.
    Kytkimen massalevythän voi lasittua varsin helposti väärillä öljyillä ja sopivalla luistattamisella. Tällöin ei auta muu kuin vaihto. Jouset myös tuppaa kuoleentumaan.

Niin ja uudet levythän pitää muistaakseni turvottaa öljyssä ennen paikalleen laittoa.

--JaSa
    TFM
    Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
    BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
    hondan kytkin on vähän nirso öljyistä joten ei kannata käyttää ku tuota hondan omaa. itellä alkoi luistaa ku oli vaihdettu motulit sisään ja uusin heti suosiolla massalevyt ja jäykemmät jouset. 1.5h ku uhraa aikaa niin uudet on paikoillaan.
    15 W 50 öljyt (Motul) ei toimineet Hondassa kunnolla. Saman merkin 10 W 40 tillle, niin toimi moitteettomasti.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  11.  
    Kiitoksia kaikille asiantuntevista kommenteista! Eikun kytkytinremonttiin ja oikeenlaiset oilingit koneeseen niin eiköhän se siitä iloksi muutu