Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
    Minulla on S1 ja nyt kun olen katellut kavereitten muun merkkisiä kypäriä (etenkin kuvissa) niin oonpa ihmetellyt et miks hiivatissa toi suupertti on iso kuin taikinatiinu. En ole mikään hentonen akka mut kypärä näyttää todella koomiselta päässä.
    Muistan aivan varmasti unohtaneeni sen...
    Joo, täytyy myöntää, et on se C2:n koko ollut aikamoinen yllätys. Miun mopon takaboksiin mahtuu normaalisti kaksi pottaa ja hyvin mahtuu boksi kiinni. Mutta eipä mahdu C2:n kanssa toinen potta. On sen verran korkea tuo C2, että ei mahdu boksin kansi kiinni.
    Suzuki GSF650S Bandit
    Onkohan sillä kypärän isoudella jotain merkitystä turvallisuuteen, onks siellä sisällä paremmat suojat?. Mulla ei ole mitään vertailukohdetta muuta kuin et on tyhmän näköinen.
    Muistan aivan varmasti unohtaneeni sen...
  4.  
    Lainaa (Miksu_XX @ Loka. 01 2006,22:39) kirjoitti
    edit: tää voi olla poliittinen itsemurha sanoa täällä, mutta ensimmäinen asia minkä S1:n kanssa tein oli jynssätä kuuman veden kanssa ohut "muovimainen" kalvo visiirin _sisäpuolelta_ pois.
    Olet hinkannut pois huurteenestokalvon. S1 visiirien (kalvon) kanssa on ollut ongelmia muillakin. Irtoaa, huurtuu, on samea ja vastaantulevien valot muodostavat ikään kuin sädekehän.
    Takuuseen saa uuden, kunhan vaan vaivautuu vaatimaan..
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12