1. Ylinopeutta hurjastelevat törpöt
2. Humalassa kaahaavat surkimukset
3. Hitaasti ajelevat kukkahatut
4. Temppuilevat vetomiehet
5. Vilkunkäyttöä hallitsemattomat äpärät
6. Posliinit
7. Toisten itsekkyys liikenteessä, eli kiilailu ym.
8. Persiessä roikkuvat muna-aivot
9. Ryhmittymistä osaamattomat kusjpiät
10. Muut, esim. itse, vaimo, lapset, lumi, kenkä, kivi, g.w. bush tms.
Kyllä kallistuu kohtiin 8 ja 5 .....on se niin rauhoittavaa ajaa kun taustapeileistä näkyy vain ajovalojen umpiot![]()
![]()
![]()
CBR 1000F *Kaikki Liha Tottelee Kuria
http://www.hondariders.fi
eniten ehkä noi äitien pikku enkelit skoottereineen vituttaa. ja ainoostaan ne, jotka ei osaa käyttää valoja pimeellä, vilkkuja ryhmittyessään, ja sitten ne joilla se pää ei jaksa kääntyä niin paljoa että kattois vähän ympärilleen. erään kerran tuli tollanen nuori kapinallinen sammonkadulla mua vastaan, mun kaistalla! ihme sooloilua saatana...
teki niin mieli kääntää pyörä ympäri ja käydä sanomassa poijaalle että käveleppä perille, setä särkee skootterin nyt! mut jatkoin matkaani ja kiroilin![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
Suvaitsemattomuus sekä minä-minä-minä-asenne.
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Känniääliöt kaivertaa eniten! Miksi vitussa pitää hypätä rattiin/sarviin kun on korkin päälle astunut?
Nothing beats cubic inches. Except turbo.
Ite valittin nuo kuperkeikkaöljy-kuskit mutta tottakai lähes joka kohtaan olis rastin voinu laittaa. Muut nyt vielä kumminki menee kunhan ei joku pahasti kiilaa, mutta sama syy humalaisten valintaan varmaan sama ku monella muullakin, että samahan se mitä humalaiselle itelle käy, mutta ku se on yleensä niin, että pahasta kolarista ei voi selvitä hengissä ku rattijuoppo...
tai no pallon siis
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sometimes, you find yourself
in the middle of nowhere;
and sometimes, in the middle
of nowhere, you find yourself.
ZX-6R '06
ZX-6R '01
NSR 125R '01
Se vähän riippuu millä kulkupelillä kulloinkin on liikenteessä...
Rekan ratissa ollessa miut saa punasta näkemään eessä käkkivät kukkahatut ja omissa kuvitelmissaan koko maantien omistavat traktorikuskit (miks just aina ennen sitä suurinta ylämäkeä, ku pitäs yrittää saaha vauhtia siihen), kolmion takaa eteen kääntyvät sekä ilman vilkkua edestä kääntyvät (ja miks nää sattuu osumaan kohalle vuorostaan aina jonkun alamäen alla, ja sit päästäänkin kokeilemaan jarrujen toimivuutta). Hieman kyllä pistää välillä vihaks myös nää aivokuolleet ohittelijat, jotka junnaa perässä sen seittemän kilsaa kunnes ovat niin hiilenä, että ohi on pakko päästä tuli ketään tai ei. Yleensä se tapahtuu nimenomaan keltasilla viivoilla - ja taas päästään polkemaan jarrua...![]()
![]()
Nää perusperähinurit ei niinkään haittaa, ku niille saa aina annettua hieman valohoitoa, mikäli eivät ymmärrä pitkien häikäsevän myös sinne rekan koppiin - 8 kpl aikalailla kivasti just kotilokuskien silmien tasalla olevaa työvaloa kun räppää päälle, niin johan löytyy se valokatkasin...
Tavan kotilolla se vitutuksen kohde aina vähän vaihtelee. Millon vituttaa ne isi-liising-teini-bemut, ja millon taas vetomiehet, tai vilkuttomat paskiaiset tai... Melkein vois kärjistäen sanoo, että kaikki muut, mut kukin vuorollaan...
Mopoillessa se vitutus-sektori on kaventunu lähinnä rinnalle kiilaajiin, perässä hinaaviin ja eteen kääntyjiin. Hitaammistakin on niin helppo hujauttaa eelle ettei etes vittuuntua kerkee.
e: Känniääliöt ratissa oli kokonaan unohtuu! Nehän nyt ottaa kupoliin vaikkei ihe ees liikenteessä sillä hetkellä oliskaan...
e2: Okei, okei, mie oon tullu just yövuorosta kotiin, ni oli vaan pakko vähän avautuu ku sattu tää aihe olemaan niin sopivan ajankohtanen...
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. " -Albert Einstein-
Kawasaki Er5 -99 -> Yamaha FZ6S ABS -07 -> Suzuki GSX-R750 -08 -> Yamaha FZ1-S -06
Ryhmittyminen? Ehkä, mutta nimenomaan sen muoto, joka tarkoittaa, että ”mä ajan tätä ohituskaistaa Helsingistä Lahteen –ainahan mä ajan ohituskaistaa”.![]()
... jotain piti muistaa
Kukkahattutädit ja sedät jotka puhuvat samalla kännyyn kun pitäis lähteä valoista reippaasti liikkeelle!!
<p>Suzuki SV650S > Honda VTR 996F > Honda VTR1000 SP-2 2002 > Yamaha FZ1-n > Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
Muut liikenteessä liikkuvat ärsyttävät eniten. Ja pysähtyneet ne vasta ärsyttävätkin. Ihan päivästä se on kiinni, usein ei ärsytä mikään.
VT750C2 -2000
Kaikki toiminta mikä häiritsee liikenteen sujuvuutta. *![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Mulle on myrkkyä autot, jotka ajaa ohituskaistaa samaa vauhtia oikeinpuolimmaisen kaistan kans... vaikka tilaa olis oikeellakin.
Sit ne älytöntä alinopeutta ajavat. Käämi palaa turhankin herkästi, pitäs saada itsehillintää vissiin![]()
Eiliseltä taas hyvä esimerkki: Kaunis sää, suoratie, rajoitus 100. Joku prkl ajaa edellä jonoa vetäen vauhtia 70-80. Jos noissa olosuhteissa ei voi ees lähellä rajoitusta ajaa, kortti pois samantien.Menis linja-autolla. Pahempi toi on kun pieni ylinopeus. Miks noihin hidasajelijoihin ei puututa kun taas ylinopeuksia jaksetaan kytätä joka toisessa mutkassa?
Minä en osaa provosoitua noista hitaasti ajelijoista, kunhan ne ajavat hitaasti tienlaidassa ja päästävät ohitse. Enemmän verenpainetta nostavat ne, jotka jäävät kyttäämään tämän kukkiksen perään, eivätkä uskalla lähteä ohitse, vaikka edellä menevä antaa laitaan.. Näes, kukin ajakoon sitä vauhtia mitä uskaltaa. Ja kauhia sitä idioottia, joka pakolla kiilaa ohitse, mutta jää sitten roikkumaan sen edellä menevän rekan perään![]()
Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"
Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
Ärsyttää tien keskiviivan päällä ajavat vastaantulijat. Useat ei viitsi väistää yhtään vaan kohtaamistilanteessa mennään sitten peilit hipoen jos en itsekään väistä.
Sit yks mikä ärsyttää on ohittajat jotka ei viitsi/jaksa vääntää rattia niin että kävis kokonaan vastaantulijoiden kaistalla. Itse ohitan kunnolla vasemmalta jos vastaan ei tule ketään. Olipa ohitettava sitten auto, pyöräilijä tai jalankulkija.
Kotilolla ajaessa eniten nyppii alihitaat paskiaiset,joyka ajaa mittari justjajust nopeusrajotuksen mukaan...mieluusti vielä pikkasen sen alle...ettei vaan menis yli ja tulis sakkoja! Mopolla ajellessa tätä onkelmaa ei ole ku niin helposti pääsee ohi.
Pahimpia kuitenkin känni-idiootit...hirteen vaan jokainen.
Nämä kyllä ärsyttää !(TTA @ Syys. 04 2006,17:14) kirjoitti
Pitäisi muistuttaa tieliikennelaista ja ajoneuvon paikasta ajoradalla.
Tämä homma on mennyt hauskaksi, ole tuota seurannut jo vuosia.
Ajan työkseni rumaa pakua ja taakse ilmestyy aina joku joka "meinaa" ohittaa. Minulla n. +-5-15km/h yli nopeus.
Takanatulija sitten roikkuu siellä, eikä mene ohi. Keskiviivan päällä. Jos ajan itsekin sen keskiviivan päälle, takanaolija ajaa vastaantulevien kaistalle ! Mitä siellä kyttäämään, jos ei kerran ohi mene ?
Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
Oisko Lädät.. joskus kun harvoi ennää niitä näkee, silloinki ne etanoi..![]()
Turkulainen ajotapa, jossa mukamas kiireinen pikkunilkki yrittää päästä muita nopeammin tuppukylän läpi ja muut jarruttelevat, kun eivät tahaallaan viitsi jäädä Mersun naarmuja poliisin kanssa tutkimaan.
Vielä tyhmempiä on Seinäjoen seutulaiset. Siellä kun yrittää ohittaa satasen alueella 90 ajavaa Skoda kuskia, niin huomaa tarvitsevansa 170 kmh ennen kuin pikkuhiljaa pääsee ohi: näkee oikein ilmeestä "mun ohi et mee ...rrrkele"
Välillä oikein naurattaa, mutta joskus olisi kiva ajaa joustavammin ja ennakoivasti. Turussa ja Seinäjoella se vaatii ylimääräistä nöyryyttä.
Kyllä nuo kukkahatut on vihonviimeinen liikennejarru. Espoo-Kuopio välillä kaikki liikenne menee enempi tai vähenpi jonoina, joita johtaa alle sallitun nopeuden köröttävä kukkis. V..ddu.
Ja kukaanhan ei tänäpäivänä uskalla ohittaa kun pelkona on kortin menetys ja se pelko on aivan realistinen, sillä ohitus on tehty poljiisien toimesta lainmukaan tehtynä mahdottomaksi.
![]()
PSmo
- Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
*
http://www.tiet.fi/liity.htm
Kaikki ykkösestä ysiin. Erityisesti itsekkäät ääliöt, jotka koittavat tappaa mut liikenteessä. "Emmä huomannu". Kato tarkemmin.
Kotilolla kun on liikenteessä perseessä roikkuvat, mopolla ei kukaan ehdi perässä mutta kolmioiden takaa tullaan eteen jatkuvasti ihme juttu.Eli mopolla ajaessa ei ärsytä mikään, lisää vaan kahvaa ja koneen pörinää.
Idiootit jotka ajaa pikkasen alle rajoituksen eikä päästä ohi!![]()
Juu, miksi niistä valoista ei voi lähteä heti kun nähdään, että valo vaihtuu vihreälle ? Ensin sovitellaan vaihdetta silmään, sitten mietitään kumpi piti tehdä ensin, nostaa jalka pois jarrulta vai painaa kaasua ?(Vito78 @ Syys. 04 2006,14:55) kirjoitti
. Sitten venaillaan rauhassa, että edellä ajava on päässyt 10 metrin päähän. Ehkä tämän jälkeen voi harkita että josko sitä ittekin liikauttaisi peltiruhoonsa eteenpäin (huom! p*ppamopot
). Jos kaikki painasivat yhtäaikaa sitä kaasua niin jonotkin joskus liikkuisivat .
![]()
- Vain hitailla on kiire -
Samat kokemukset ja samat ajopaikat. Seinäjoella kyllä moni oudompi on autonratissa ihmeissään, siellä on joustavuus neljän"ruuhkassa" kaukana.(raisio.offroad @ Syys. 08 2006,14:37) kirjoitti
Turussa sentään selviää hengissä, ja vilkulla saa jonoon tilaa... Seinäjoella vedetään välit kiinni jos vilkuttaa yrittää. Siellä on yllatystaktiikka paras keino... *![]()
9mm, One size fits all...
4 vuoden kokemuksella voin kertoo et ..ttu turussa mitään tilaa saa jollei oo röyhkeempi ku se takakulmassa väijyvä kiilaaja.(aripitka @ Syys. 22 2006,16:06) kirjoitti
Sukisukimies
Perseessä roikkujat ja ne jotka kaasuttaa heti kun näkee että toinen pyrkii ohi.![]()
Eli kohta 11, "kaikki muut tienkäyttäjät"...(Jokke-88 @ Syys. 08 2006,23:14) kirjoitti
95%
Kyl perässäroikkujat ärsyttää vietävästi.. tekevät viel useinki sillee et ku vähä kiihdyttää ja sit alkaa taas ajaa ns. normaalinopeutta ni hakeutuvat taas hanuriin kiija sitte pakko riskeeraa kortti ja ajokausi et pääsee niist eroon
![]()
Kyllä ne humalassa ajelijat taitaa olla listassa ykkösenä - tosin liian monta kertaa mennyt hermo tyyppeihin, jotka on liikenteen tulppana - tavalla tai toisella...![]()
Ja koskaan en oo myöhästyny mistään!
Honda CBR 600F -07