Saa antaa
Ei saa antaa
En uskalla ottaa kantaa
Niin vai siirrytäänkö nykyään siihen, että vain ja pelkästään saa antaa positiivista palautetta, eli kaikki negatiivinen on kielletty!
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
On se ny vittu jos ei yrittäjät suostu katsomaan kun omista perseilyistään saa mainetta sen mukaan mitä on sorsinut.
Minä todellakin tulen antamaan suoran palautteen kaikesta toiminnasta jota koen asiakkaana. Jos ei firma sitä sulata, niin oma on soppansa. Ja jos joku mut vetää oikeuteen, niin siinä vaiheessa mun takatasku aukeaa ja vedetään sit sellaset konstit käyttöön että heikompaa hirvittää.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Kyllä mun mielestä PITÄISI saada antaa myös negatiivista palautetta, MUTTA kestääkö vastaanottava yritys sen, onkin sitten toinen juttu --> mahdanko siis uskaltaa antaa negaa, onkin sitten taas ihan toinen juttu...
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Tottakai pitää saada antaa! Prkl!!Muuten homma menee ihan reisille, jos firma ei saa yhtään kehittävää palautetta...
"Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
-Jukka Emil Vanaja
- CBR 1000 RR Fireblade -
Sepä se... Olet asian ytimessä itteasiassa, yrityksen pitäisi ottaa nuo RISUT kehitysehdotuksina... rakentavassa mielessä ja tehdä asioille jotain... edelleen rakentavassa mielessä(NH69 @ Tammi. 29 2007,17:51) kirjoitti
Tempore Nihil Sanat
Kaikissa kaupoissakinhan on palaute laatikot, mutta kysymys kuuluu että tohtiiko niihinkään enää kirjotella negatiivista palautetta etteivät sitten videonauhalta katso ja pistä syytettä tulemaan kun olet antanut pulla tiskin pirkosta huonoa palautetta![]()
04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
08- Honda CR 250 vm-04
13- Ei pyörää
Kylmaar... se palaute on annettu ns. luottamuksella, tarkoitan siis että ei ole annettu suuren yleisön läsnäollessa... Noihin olen aika usein jättänyt ja tulen jatkossakin jättämään, MYÖS positiivista palautetta(welmu @ Tammi. 29 2007,17:54) kirjoitti
Tempore Nihil Sanat
Ainakin kirjoitettava noikin hanskat kädessä ettei jää sormenjälkiä(welmu @ Tammi. 29 2007,17:54) kirjoitti
![]()
![]()
R.I.P Jaska - Motoristi
entistä kovempaa, entistä enemmän ja entistä likaisempaaSuomalainen on siitä vitt*mainen ihminen, että jos sitä sorretaan, niin se vain saa lisää vettä myllyyn.. Jos kerta helvettiin ollaan tässä menossa, niin mennään sitten ryminällä
Antaa tulla niitä kanteita!
Nokia haisee! (minulla on elisan matkapuhelinliittymä)
Mikrosoft vuotaa! (minä omistin joskus orionin osakkeita)
Cycle worldi uppoaa.. ai mutta sehän on jo uponnut (minä.. upotan sen uudelleen)
Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"
Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
Tokihan sitä saa risuja antaa, mutta voi tulla tyyris risukimppu kun risuille saattaa tulla hintaa n. 2000 € / kpl. Melko kallista, mutta elämä on!
Ruusut näyttävät olevan antajalle halvempia kuin risut.
Mutta vakavasti - jos firma ei saa rehellistä palautetta (negatiivistakin) toiminnastaan, niin miten se voi kehittää toimintaansa?
Kyllä asioin mielelläni sellaisessa firmassa, joka ottaa palautteen vakavissaan, selvittää, onko parannettavaa ja ryhtyy toimeen, mikäli aihetta on. Pahoittelut, pyrkimys korjata asia pikimmiten ja toimia jatkossa paremmin eivät useinkaan maksa kohtuuttomasti, jos vaihtoehtona on putoaminen pelistä.
Kaikilla meillä joskus hommat kusee, mutta rehelliset katsovat ensin peiliin ja pyrkivät siihen ettei sama moka toistu - oli vika sitten itsessä tai kaverissa.
Kawasaki VN800 Classic -99
Kyllähän sitä kisaillaan merkkien merkistäkin aina. Ja kun joku kyselee foorumeilla jostain tuotteesta jotain niin kaikkihan sitä mollaa sitä huonoa vaihtoehtoa. Joten tämä huonon tuotteen omaava yrityskin pystyisi käytännössä haastaan oikeuteen niitä henkilöitä jotka ovat tätä tuotetta mollanneet. On tämä![]()
04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
08- Honda CR 250 vm-04
13- Ei pyörää
Tottakai saa ja pitääkin jos on aihetta! Negatiivinen palautehan on sitä rakentavaa palautetta, jos siitä osaa ottaa hyödyn irti!![]()
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
naurettavaks menee :ei saatana mitä leikkii tääl suomessakii tapahtuu mut ite annan negatiivistä palautetta jo on aihetta
600rr
Aiheesta pitää antaa risuja ja ruusutkin olisi hyvä muistaa kun on aihetta.
Saa, ellei itse satu olemaan kilpailijan ominaisuudessa...
Eihän tälläiseen uskalla vastata mitään. Joku vielä haastaa oikeuteen, eikun siis... unohtakaa. En sanonut mitään ja poistan tämänkin viestin ihan juuri. *
Mutta oikeesti, oikeusvaltio? *Voi vittu oikeesti... *
Kritiikki kuuluu koko yhteiskuntaan, eikä siitä PITÄISI VOIDA nostaa satojentuhansien korvausvaatimuksia. Ja nähtävästi jos voi, niin sillä pitäisi syyttäjän pyyhkiä perseensä. Eikä muuta. Piste.
Ps. Pistää muuten vihaksi.
Mulla ei ole varaa sanoa tähän mitään.![]()
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Niin, kyllähän tämä valtio alkaa välillä muistuttamaan entistä enemmän USA noissa korvausvaatimuksissa.(MadeInFinland @ Tammi. 29 2007,21:16) kirjoitti
Sitten taas kun sut on pieksetty ja hakattu oikeesti henkihieveriin niin et saa kuin murusia...
R.I.P Jaska - Motoristi
Opiskelijalla on... Ei meinaan paljoa hyödy, jos vaikka...(iama @ Tammi. 29 2007,21:20) kirjoitti
Enen nettiä näitä juttuja keskusteltiin kun nähtiin. Nykyään netti on nopea ja tehokas tälläkin saralla. Nettihän on vain väline. Kyllä asiallista palautetta pitää saada antaa ihan jo ilmaisun vapauden nimissä.
Jos olisi toisin niin eri oikeusasteilla ei varmaan olis muuta hommaa kun käsitellä eri kapakka keskustelujen, netti foorumeiden ja yleisönosastojen mielipide ilmaisujen sisältöö.
Eihän tässä kuitenkaan kenenkään faxi laulanut ja ihan pyytämättä ;)
Saiskohan tuolta tukea.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Niin tuli muuten mieleen vähän asian vierestä... mitenkähän jotkut yritykset kokeen noi avatar kuvat kun niitä on "hieman" muunneltu niiden logosta??? Minkähänlaiset korvausvaatimukset niistä tulee???
R.I.P Jaska - Motoristi
Tietysti. Kaikkein hirveintä yrityksellekin on vaikeneminen, asiakkaat vaihtaa maisemaa eikä yrityksellä ole mitään havaintoa missä on vika.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Kaikki vaan salasanan taakke. Ja jos kirjautuu ni pitää kestää mitä tulee vastaan.
Mulla ei oo varaa antaa negatiivista palautetta.
Good to the bone
...
Jaan negatiivisen palautteen kuten tähänkin saakka, eli suoraan kyseiselle yritykselle heti siinä paikassa jossa tulee palautetta antaa, turha sitä v*tutusta on kotiin kantaa.
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
Totta Mooses saa antaa negatiivista palautetta ja pitääkin antaa tarvittaessa. Mielestäni kuitenkin ensisijaisesti ja suoraan siihen liikkeeseen missä on saanut huonoa palvelua/heikkolaatuisia tuotteita jne...
Ja tietty liikkeelle pitää antaa mahdollisuus korjata virheensä ennenkuin ammutaan tykilläMikäli asia ei korjaannu kahdenkeskisellä keskustelulla liikkeen kanssa, voi asian ottaa esiin myös julkisella foorumilla, esim. täällä tai vaikkapa avoimen kirjeen muodossa Helsingin Sanomien yleisön osastossa.
Aina on kuitenkin muistettava se, että kritiikin on oltava todenmukaista ja asiallista. Ei siis tyyliin "sviddu se liike ja koko henkilökunta on tosi syvältä Aunuksesta kun niillä ei ollu sitä oikeen väristä tarranauhaa mulle.." *Tarjoilee säkillisen herneitä*
Uskon että rakentavalla tavalla annettu kritiikki otetaan vastaan mielihyvin myös moottoripyöräliikkeissä. Samanlaisia ihmisiä niissäkin työskentelee kuin missä muussa tahansa yrityksessä.Itse olen antanut kritiikkiä ja myös kiitosta silloin kun siihen on ollut aihetta eikä koskaan ole kuulunut narinoita jälkeenpäin.
Päinvastoin, kun olen joutunut asiallisesti reklamoimaan ostamastani tuotteesta/palvelusta ja kauppias on hoitanut oman osuutensa valituksestani, on ollut helppo todeta kauppiaalle suoraan että "täällä tulen jatkossakin asioimaan".
Kannattaa siis antaa myös positiivista palautetta, se kun tuppaa kovin helposti unohtumaan
Ja ei kun sankoin joukoin MP-messuille ja hyvää mieltä mukaan! Kevätkin lähestyy pikkuhiljaa![]()
Suomessa on sananvapaus. Tämä tarkoittaa mielestäni sitä, että myös negatiivisen mielipiteen saa tuoda esille. (Tai sitten ei näemmä saa, kuten eräässäkin tapauksessa on tullut ilmi...)
Eri asia, jos jostain firmasta kirjoittelee jatkuvasti perättömiä mustamaalausjuttuja tai vastaavaa. Mutta yksittäiset palautteet asiasta pitäisi sallia.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Jos minua harmittaisi kaverin puolesta, ottaisin harmin aiheuttajan puhelinnumeron selville ja kertoisin selkein sanankääntein, mitä mieltä hänestä olen.
** TÄMÄ SIIS VAIN YLEISELLÄ TASOLLA TEOREETTISENA TOIMINTAMALLINA **
* Arctic Ranger *
Tottakai saa antaa, ja tietysti mieluiten "päin naamaa"![]()
GSR 600 -06 ---> GSX-R 1000 -05
Oltiinkos nyt Pohjois-Koreassa vai Pohjolassa? Tällä menolla ei mene aikaakaan kun noi kaksi P alkuista menee sekaisin...ELI TOTTA KAI SAA JA PITÄÄ!!!![]()
T U O N O 2 0 0 5 R
Aprilia Club Finland