Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Moi, Olen ruvennut mielistelemään isoatykkiä (GSX 1400) entisenä ison Banditin omistajana on jäänyt kaipuu näihin kunnon äijäpyöriin.

Meinaan ostaa uuden koska on vaihtomopo tarjolla niin pitäisi saada kohtuullisella välirahalla.

Eli. käyttökokemuksia kaipaan, soveltuuko matka-ajoon saako varusteita, pikkupleksiä laukkuja ym,ym. ja muutenkin arkikäyttöä ajatellen.

Entä huolto, kuinka usein, ja pystyykö tekemään itse.

Voisin ajatella hyvää käytettyäkin jos joku vaan ottaa vaihtopyörän.
    Käy lukaisemassa vaikka nyt aluksi
    http://wene.blogspot.com/2006/07/norjanreissu-2006.html
    tältä kesältä. Hyvin taipuu joka paikkaan.
    Samassa paikassa juttua laukuista kans. Huoltojen suhteen ainakin täällä syrjäisen rannikkokaupungin liepeillä olen suosinut JL-bikea. Ei se niin paljoa maksa. Takaiskareiden stefat saattavat alkaa vuotamaan noinniinkuin tyyppivikana.

-w-

-These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

-Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

-Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
    Givin kolmen laukun telineet (takateline ja sivutelineet pitää ostaa erikseen, ja winrack tms. on ihan sairaan ruma muutenkin..

Jaksaa matkalla, kaksikin päällä ihan hyvin. Itse riipaisin helvettiin semoisen ison plexin, joka siinä ostettaessa oli kun matkalta pääsin, arkiajossa en sitä kaipaa, mutta Saksan autobahnalla se oli ihan kiva.. Ja sateella varmaan vois olla hyvä.

Huolloista en tiedä sanoa, käytän liikkeessä huollettavana.

Todella hyvä pyörä, ketterämpi ja parempi ajaa ku bandit 1200. kevyempikin taitaa olla hieman, mutta oleellisempaa on se että painopiste on alempana.

Ja ruiskukone käy paljon tasaisemmin ku kaasari (minun mielestä).. Koita päästä koeajamaan, luulen että valinnan tekemien varmistuu GSX:n hyväksi.

Ainoa huono puoli (jälleen minun oma mielipide) on se että tuossa on ketjuveto. Kardaani tai hihnakin olisi vaivattomampi, mutta kaikkea ei voi saada.. kai..

-01 Ducati monster 620 Dark -> -97 Suzuki GSF 1200 S Bandit -> -04 Suzuki GSX 1400

Still going strong!

"There are 10 types of people. Those who know binary and those who don't."
    Jaahas siinä on ruisku, en tiennytkään luulin kaasaripeliksi, no se on vaan plussaa, kulutus lienee normaaliajossa n.6 litraa ? vaikkei sillä ole niin merkitystä, desi sinne tai tänne.

Pleksistä sen verran että, heititkö hemmettiin sen takia kun tuli pyörteitä kypärään, vai oliko näkökysymys, eikös se kuitenkin ota aika hyvin rintapaineet pois niin on matkanteko rennompaa.
    No en itsekkään kyllä laittaisi kolmenneliön tuulisuojaa mutta joku pieni tuulenohjain voisi olla hyvä...Luulisin.
    Mopohan on loistava ja henkilökohtaisesti pidän tollasesta ulkonäkö ikkunasta joka nostaa puhalluksen rinnasta kypärään
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....php?pos=-6137
    Mulla on pyörässä Givin pieni pleksi ja kesällä madalsin sitä 6 cm. Toimii niinkuin ennenkin mutta nyt on hiljaisempi, oikeastaan siitä tuli nyt pirun hyvä.

Kuva korkeasta mallista löytyy profiilista.
    Itse yllätyin että on ketterämpi kuin Bandit 1200. Todella mukava pyörä ajaa, kypärämelu tippui aavistuksen verrattuna katteelliseen Bandittiin. Niin mulla ei ole mitään pleksiä paikallaan. Kulutus on pyörinyt siinä vajaa 6L/100km. Matkaa on taitettu parhaimmillaan 800km päivässä.
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
    Pirun hyvä vekotin. Moottori on loistava julman alaväännön ansiosta. Ainoa pieni puute on, että hanyri puutuu aika hyvin pidemmällä matkalla. Jo tunnin yhtäsoittoinen ajo pistää miehen kiemurtelemaan. Tämäkin ominaisuus on varmaan kuljettajakohtainen. Saattaa olla, että lyhyellä kuljettajalla ei ongelmaa niinkään ole. Kerrän ajoin 300km putkeen, eikä sen jälkeen tarvinnut hetkeen aikaan istua
    Lainaa (100cid @ Syys. 02 2006,11:05) kirjoitti
    Pirun hyvä vekotin. Moottori on loistava julman alaväännön ansiosta. Ainoa pieni puute on, että hanyri puutuu aika hyvin pidemmällä matkalla. Jo tunnin yhtäsoittoinen ajo pistää miehen kiemurtelemaan. Tämäkin ominaisuus on varmaan kuljettajakohtainen. Saattaa olla, että lyhyellä kuljettajalla ei ongelmaa niinkään ole. Kerrän ajoin 300km putkeen, eikä sen jälkeen tarvinnut hetkeen aikaan istua
    Huomannut saman vaivan penkki on luultavasti hieman liian pehmeä koska vanhassa mopottimessa on kovempi jakkara ja kyseisenkältaista puutumista ei esiinny samassa mittakaavassa.
    Keväällä vielä arsen puutumista ilmeni mutta siihenkin nähtävästi tottuu, enään ei hanurissa puudutusta.
    Taitaa olla ensimmäinen kesä kun ei näin syksyllä tee mieli vaihtaa toiseen pyörään.

Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
    En tiedä perseen puutumisesta muuta, kuin entisellä kyykyllä maksimi päivä matka oli noin 300km, nyt siinä kohtaa vasta aletaan ajamaan! Tietenkin pidän taukoja jossain 100 - 150km paikkeilla! Tänä kesänä pisin päivä lenkki oli 920km, sitten ei viittiny seuraavana päivänä ajaa! Jokseenkin tyhjä olo on kun ei tarvii harkita pyörän vaihtoa, parempaa kun ei ole vielä tuotu markkinoille! *

Ei se ulkonäkö vaan se todellinen voima!
    Jotenkin tuntuu tuo hanurin puutuminen olevan kovin toisaikaista, toisinaan alkaa kiemurteluttamaan jo sadan kilometrin jälkeen ja joskus saa ajella ihan rauhassa ilman mitään oireita puutumisesta. Tuntuu myös siltä että asiaan vaikuttaa pukeutuminen, nahkapuvun persusta on ehkä vähän tukevampi kun gorehousujen ja saa ajella pitempään ilman oireilua. Pisin päivämatka on Inarista kotiin n. 1300km. Sen reissun jälkeen ei koko viikkoon moottoripyörää, tai no ehkä jotain pieniä kahvillakäynti pyrähdyksiä lukuunottamatta.

Ei maar, tästä pitääkin lähteä ajelemaan, onko Kotkan Maretarium käynnin arvoinen paikka.
    Tuossa toisessa topikissa puhuttiin Geeäxsässän korottamisesta mulla olis tarvetta paremminkin pudottaa kun olen vaan 170 cm pitkä siinähän on vakiona istuinkorkeus 79 cm muistaakseni sama oli Banditissa ja sillä kyllä pärjäsin vaikka matalampi olisi saanut olla, eli onko kukaan madaltanut ? eikös se onnistu laittamalla lyhyemmät koiranluut ? Jos tänä syksynä ostan pyörän niin ensi talven aikana vois "luut" vaihtaa

Lainaa (leijona59 @ Syys. 03 2006,16:35) kirjoitti
    Tuossa toisessa topikissa puhuttiin Geeäxsässän korottamisesta mulla olis tarvetta paremminkin pudottaa kun olen vaan 170 cm pitkä siinähän on vakiona istuinkorkeus 79 cm muistaakseni sama oli Banditissa ja sillä kyllä pärjäsin vaikka matalampi olisi saanut olla, eli onko kukaan madaltanut ? eikös se onnistu laittamalla lyhyemmät koiranluut ? Jos tänä syksynä ostan pyörän niin ensi talven aikana vois "luut" vaihtaa
    Vanhanaikasessa stereoperässä ei oo luita ollenkaan! Keulaa saa suht helposti putoon kun päästää putkia ylöspäin mutta perä ei oo kovin helppo.
    Persuksen puutuminen kait juu monenkin vaiva ja monel eri pyöräl mulle yksi suositteli geelipenkin laittoa * maksaa kuulemma noin karvan vajaa 500 mut on joka egen arvoinen ja jos hankkii mopoa ei kai sitä tee yhen kesän takia ainakaan monet joten pienet sijoitukset ovat paikallaan nautintoa jatkossakin ja jos talven pakkaset estävät jalkautumisen ulos aina voi hilpasta hakemaan mäyrän nallea * ja ottaa *penkki irti työstää itse se ajan kanssa halpaa jos viitseliäs malleja neuvoja ja materiaaleja löytyy takuulla * onhan se niin et mitäpä ei oman rakkaan eteen tekis naisille riittää kukat mut tuo jumalainen kampe tarvii extra huomion... gsx1400 on hyvä mopo itsel 17.000 alla ollut ja tyyppivika toinen takaiskari vaihtoon (takuu) ja sit nyt etupään stefa alkanut vuotaa silti mit pahaa sanottavaa ei ole muuta kun noi takanakit ei kestä pitkään..
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
    On juu ihan P*aska mopo.
    Kun ei ole mitää parenpaa pyörää tarjolla mihin vaihtaisi. Eikä pahaa sanottavaa kuin kuskin strategiset paikat ei kestä sitä miten paljon pää ja mieli haluisi ajaa.
    Muilla pyörillä kun pää ja arse jo sanoo ettei tämä ole enään kivaa.... jaa pyörää vaihtoon.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
    Lainaa (gsx1400 @ Syys. 03 2006,22:39) kirjoitti
    Persuksen puutuminen kait juu monenkin vaiva ja monel eri pyöräl mulle yksi suositteli geelipenkin laittoa * maksaa kuulemma noin karvan vajaa 500 mut on joka egen arvoinen ja jos hankkii mopoa ei kai sitä tee yhen kesän takia ainakaan monet joten pienet sijoitukset ovat paikallaan nautintoa jatkossakin ja jos talven pakkaset estävät jalkautumisen ulos aina voi hilpasta hakemaan mäyrän nallea * ja ottaa *penkki irti työstää itse se ajan kanssa halpaa jos viitseliäs malleja neuvoja ja materiaaleja löytyy takuulla * onhan se niin et mitäpä ei oman rakkaan eteen tekis naisille riittää kukat mut tuo jumalainen kampe tarvii extra huomion... gsx1400 on hyvä mopo itsel 17.000 alla ollut ja tyyppivika toinen takaiskari vaihtoon (takuu) ja sit nyt etupään stefa alkanut vuotaa silti mit pahaa sanottavaa ei ole muuta kun noi takanakit ei kestä pitkään..
    Toi teksti on metritavaraa
    talvella salille treenaamaan pakaralihaksia esim. prässissä ja kas kummaa.. kevään eka ajolenkillä pakaroita jännittäen huomaa oikein säädettyjen taustapeilien näyttävän asfalttia! tätä ku tekee sopivin välein ajossa, ei puudu beba.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
    Täällä suht tuore GSX 1400 omistaja. Ajonautiskelua vasta 2000km verran.
    Lauantaina asensin takaboxille telineen ja siihen Kappa K 48 boxi. Ja nyt se ongelma, vai liekö ominaisuus eli kun risteystä lähestyessä tahi muuten hidastaa vauhtia ja päästää kädet irti tangosta alkaa ohjaustanko todella voimakkaasti hakata puolelta toiselle. Meinas tulla jännäkakka eka kerralla. Tuon olen nyt parina päivänä onnistunu toistamaan useamman kerran. Nopeus on ollut 70 - 80 km/h välillä. Tilanne rauhoittuu heti kun laittaa kädet tangolle.
    Moinen ravistus ei tapahdu, mikäli kädet irti tilanteessa on nopeus alle 60km/h.
    Ennen tuota boxia en moista huomannu, tosin en ole varma onko ollut nopeutta päälle tuon 70km/h.
    Jousitus/vaimennus on perussäädöillä. Itsella massa ajokamoissa +90kg.
    Takaboxissa 5kg edestä tavaraa.
    Että tämmöinen kokemus. Kun tietää, ei enään säikäytä.
    Jatkossa ajelut pelkkien sivulaukkujen/tankkilaukun kanssa vai ??
    GSX nielly tietä kaikkiaan 9000km tähän mennessä.

GSX 1400 -06
    Tarkasta eturenkaan kunto, jos rengas on kulunut "pateille" kyseistä oiretta esiintyy. Muut asiaan vaikuttavat asiat ovat pyörän kuormaus ja ohjauslaakeri, mutta yleensä syy on kahdessa ensin mainitussa.
    Kun ihmisellä on omatunto, se on yleensä huono.
    (Eugene Ionesco )
  21.  
    Itellä on nyt kokemuksia 32k kilsan edestä mitään vikoja ei ole ilmennyt,itellä on suzukin oma pikkukate,ottaa paineen pois rinnasta,toimii mulla kohtuu hyvin olen 175cm tappi.
    Satulasta vielä,jostakin luin,että joku heppu olisi irrottanut alkuperäisen päälisen ja muokannu pehmusteita mieleisekseen,kiinnittänyt sitten sen takaisin..näin saisi säädettyä korkeutta ja kovuuttakin ainakin vähän.
    Kyytiläisen istuin osaa kyllä nostaisin vähä etuosastaan.