Joo, homma on sellainen, että mun pyörän huoltohistoria on vähän outo eli 10tkm:n huolto on tehty n. 6tkm:n kohdalla (oisko mennyt kilsat ja mailit sekaisin). No, jarrunesteiden vaihdosta ei siis mitään tietoa ja pyörä on nyt n. 2 1/2 vuotta vanha ja n. 15500km ajettu.
Kysymykseen; onko jarrunesteiden vaihto itse vaikea homma vai kannattaako jättää suosiolla ammattilaiselle ja jos näin, mitä mahtaa maksaa??
Pyörä siis Speedmaster vm. -04.
P.S. Enpä löytänyt haulla aiheesta mitään, joten...
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
tollasen jarrunesteen vaihto ohjeistuksen löysin. eiköhän tuo ole aika yleispätevä kilketi
e:sekoilut korjattu
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Semmosella paineilmalla toimivalla imulaitteella olen vaihtanut. Todella helppoa ja nopea toimenpide. Aikaa menee alle puol tuntia(etu+taka).
Ducati Diavel Dark
Sama juttu huoltojen kanssa minun S4-pyörässäni. Huoltokirjasta on vedetty kilometrit yli ja mailien perää kirjoitettu km, ja huollot tehty sen mukaan (eli siis noin 6000km välein). Olisiko huolto-ohjelmaa muutettu kirjan painamisen jälkeen tms.(harald73 @ Elo. 31 2006,19:15) kirjoitti
Englannintorvi
Tietämättömänä vein viime kesänä ex- speed fourin 10tkm huoltoon ja ne sano et se huolto ois pitäny tehä 6tkm kohdalla. Eli fourissa taitaa olla huoltoväli sen 6tkm ja 12tkm on eka venttiilien tarkistus-/säätöväli.
Thruxton '07