Kyllä
En
Joskus jähän jänistää
totta.. mut oli kyl toissapäivänä naurettavaa menoa kaupungis.. ajettii maijjan vieree valoihin.. ( ei kuulu asiian(JIMJAK @ Elo. 29 2006,13:14) kirjoitti
mut kaveri halus välttämättä moikata.. ni ystävällisesti posliinit moikkaili takas
) nii.. mutta valoista kun päästiin ni maijja halus ajella sellasta 25km/h vauhtia.. ajeltiin iha sitä +40 siinä maijjan ohi.. kattelin taakse eikä kukaan uskaltanu kotiloillaan tulla ohi..
yks ajeli siinä maijjan vierellä jollai ameriikan ihmeellä ja takana iha julmetun pitkät jonot.. naurettavaa touhua
Ei ole mitään syytä pelätä.Tulee joskus juteltuakin satunnaisesti heidän kanssaan![]()
En pelkää, mutta kyllähän niiden olemassaolo vähän rauhoittaa ajoa.
Joidenkin mielestä se on tervettä posliinin pelkoa, kun päästelee motarilla mittarin mukaan ylinopeutta ja hiljentää kaiteen takana vastaan tulevan poliisin kohdalla. Vaikka melkein päivittäin näkeekin, kun sheriffit turboboostaa kaiteen yli antamaan rikesakon...
<span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
Tulee vähän turhaa uppia tähän thrediin mutta silti::
.. jossain päin Varsinais-Suomea.
Keskellä suoraa tulee siviili Mondeo vastaan ja siihen rävähtää jo kaukaa siniset valot loimottamaan maskiin. Tiedän mittariin katsomattakin, että nopeutta on liikaa, vilkaisu 107@80 ... himmailen ja kohtaan Mondeon jossa ratin ja tuulilasin välissä *hyväntuuliselta vaikuttava poliisimies heristää näyttävästi etusormea! Nyökkään Mondeolle päätäni ja hiljennän hieman edelleen seuraten peileistä mitä tapahtuu.
Ei pysäytysmerkkiä (tai sitten en vaan ymmärrä pelkkiä sinisiä vilkkuja sormen heristyksin sellaiseksi) Mondeo ei käänny perään - ei mitään. Ihmettelen peileihin kuikuillen suoran päähän ehkä puolisen kilometriä mihin ihmeeseen se Mondeo jäi kuppaamaan. Ei näy enää mitään kun Mondeo häipyy toisessa päässä suoraa mutkan taakse horisonttiin. Nostan itse mutkan jälkeen nopeuden rajoituksen puitteissa normaaliksi ja siunailen hyvää tuuriani.
Tais tosiaan olla joku mopoilijan kaveri siellä partiossa..
/z
Mitäs helvetin pelättävää niissä on?
Eivät tee sulle mitää ku et säkää tee niille...
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
En enää, joskus pelkäsin. Ainahan sitä välillä sanomista tulee, jos ei ajotavoista niin mopon kunnosta, mutta olen huomannut että oma suhtautuminen vaikuttaa myös sanktioihin hyvällä tuurilla.
Ainanen vääntö kavereiden kanssa ku ajellaan.. (ne on niitä kauheita pompereita) ..että pitäisivät vaan pokkansa vaikka poliisiin törmäisikin mutta kun ei heti pitää jonneen piiloon ajaa, kato kato paskalakit on huoltsikalla ei mennäkään kahville jne. Sittenhän ne vasta kiinnostuvatkin ku jätkät alkaa pyöriin ku hyrrät.
joksus aina sykäyttää ihan kunnolla ku kattoo et kyttä pysäyttääeipä niitä muuten oo tarvinnu pelätä ja sakoilta oon välttäny vaikka aina valittavat jostain. kilvenkulmasta valittanu ja siitä että ei oo takana heijastinta mutta mnyt nekii asiat kunnossa
600rr
joskus vähän jänskää, esimerkiksi kun auto ryssäytti päälle ja mulla oli vähän turhan julma peli alla rekisterin ja kortin mukaan, kun autokuski päätti rimpauttaa poliisille. Poliisi onneksi ei siitä sitten paljoa kyselleet ja sakottivat vain vähän autoilijaa, ad that's it.respect cops' authority.
Eipä ole vielä ollut syytä pelätä ja tuskin tuleekaan.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Useimmiten asiallisesti käyttäytyviä ammattimiehiä, ainakin tähän astisen kokemukseni perusteella.
Hyvässä yhteisymmärryksessä on tähän asti menty. Ei ole jänskättänyt kumpaakaan osapuolta.![]()
Kawasaki VN800 Classic -99
En tietenkään, poliisit on mukavia.![]()
"Kakslahkeinen sai mut rakastumaan kakspyöräiseen.."
Kyllä nuo välillä jännittää,joutuu myöntään.Kuullut sellasia juttuja,miten pienestä sitä voi saada kaikenmoista shittiä niskaan..keulimisesta,stoppiesta..kilpitelineistä, vilkuista yms....Joten oppii jännittään.
(Aina) ei mennä ihan lain sallimilla keinoilla mut vielä ei ole napsahtanut vaikka lähellä ollut monesti.(koputtaa puuta)!!! Tällä hetkellä pyörä euro3 normin mukainen ja vaik rakenneltu niin e-hyväksytty kumminkin kaikilta osin.Myttyä näillä konsteilla palaa vähän enemmän mut ei tarvi sit virkavallan puuttua moisiin asioihin.
![]()
BMW S1000rr 2010
Empä nyt mitenkään erityisesti pelkää. Tosin jos pysäyttävät, niin hetken aikaa tulee kelattua, että mitähän sitä mahtoi tehdä ja mitä siitä seuraa...
Ja koskaan en oo myöhästyny mistään!
Honda CBR 600F -07
Eihän noita pelätä tarvi, työtään kun tekevät.
Joskus saattaa vähän jänskättää ku näkee skoudeja
kivan mutkapätkän varrella![]()
- Pyörä tykkää että sillä ajetaan -
*Suzuki GSX-R 750 K1
Ei pelota, päin vastoin..Univormut...
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
mä en pelkää muuta kuin sitä et pysäytettäessä teen jotain tyhmää, noi univormut ku pistää mut ihan hyytelöksi...![]()
Honda Hornet 600-99, Yamaha R6-03,Honda CBR 600 F-06...
MIksi pitäis.... mie elän ja liikun lakia kunnioittaen![]()
Fun is not a straight line
Kyl mä taisin eilen vähän pelätä poliisia... ABC:n baarissa alko jo herrojen katse tuntumaan selässä... et ne on hakemassa just mua kun olin vähän aikaisemmin ajellut mondeota vastaan minimx:llä
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Poliisin kanssa ei oo koskaan ollut vaikeuksia.Oon vaan myöntänyt syyllisyyteni ja saanut maksulaput mukaani.![]()
Koskaan en ...vannomati paras
Ei pelota vaan ei kiinnosta olla tekemisissäkään ylimääräsiä.
Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
En ole oppinut pelkäämään, nuorempana asustelin melkein 15 vuotta saman katon alla yhden poliisisedän kanssa...![]()
moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä![]()
Ei pelota, toisinaan v*tuttaa.. Varoa niitä toki saa, ettei napsahda
. Sinivuokkojen kukinta-aika ja -paikka pitää yrittää etukäteen aavistaa
.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Henk.koht. ei ole mitään poliiseja vastaan. Tekevät työtään, joka monimuotoisuudessaan tuo näkyville koko kansan kirjon; hyvässä ja pahassa. Kaveripiirissä yksi poliisi (sikakomea kröhöm), eikä tämä positiivinen mielipide mitenkään johdu hänestä.![]()
Erilainen "nuori".
Ei mäne!(mchuurre @ Elo. 30 2006,19:40) kirjoitti
Minä ainahhiin pelekkään sitä savolaespolliisia jonka perässä ajelin männäsunnuntaina Raotavoaralta etellään päen. Ei pysynnä pirulainen mutkasella tiellä omalla puolella tietä ei alakkuunkkaan.
Tuommonen pölijä kun se tulloo mutkassa vasttaan ni mihinkä väestät!
Ja ku risttaoksseen tulttiin ni arvvooppa osasko tuo laettaa vilikkuva peälle. Enkä tarkota sitä sinistä.
Ja sitte sille tuli kiire siitä risttaoksesta. Kihytti älytönnä niinku oesi tuli ollunna persijessä. Minä ite annon voorttin männä hujottaa sitä sallittuva (ja ehki vähä ylite), voan niin tuo jätti yhen suoran aekana kilometrin peähän.
En pelekee polliisia, en jo pillillä piimee enkä oo oulusta
Ihmisiä ne poliisitkin on, koko ihmiskunnan kirjo näkyy niissäkin niinkuin muissakin ammattiryhmissä.... Kyynisyys kyllä näkyy monissa vuosien työrupeaman jälkeen, näkevät nimittäin työssään niin paljon kurjuutta, ettei me tavalliset kuolevaiset edes pystytä kuvittelemaan
vaikeuksien kautta takaisin baanalle
Pelkää en, kunnioitan kyllä! Oikealla asialla virkavalta on, itse valitsen ajonopeuteni. Ne tekee työtään, niin kuin minäkin, niin kuin kaikki. Simppeliä!
1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
Left Hand Path
En pelekää vaikka oon Oulusta ja jonku kerran joutunukki niitten kans tekemisiin. Yks vei kortin mutta toinen anto heti takas. Mukava heppu. *![]()
Toisinaan v*tuttaa kun ne ei oo paikalla sillon ku pitäs...
Ei pelota.. noitahan on monenlaisia kuten meitä tavan pulliaisiakin. Osa jopa sangen mukavia ja asiallisia ihmisiä. Yleensä varsinkin alalla pidempään olleet ja elämänkokemusta omaavat tyypit on ihan jees.
Vihertävät sinivuokot ovat oma lukunsa.. mutta eikai tuossa ammatissa jaksa kovin pitkään joka asiasta ressiä repiä.