Käytiin tänään ostamassa ajotakit ja housut emännän kanssa, piti myös saada kypärä, mutta ei vielä löytynyt.
Käytiin ensin Frank Nymanilla. Myyjä antoi meidän rauhassa katsoa ympäri, ja sitten pieni katse sinnepäin, niin heti oli kysymässä jos voi auttaa.
Oli ystävällistä ja auttavaa palvelua.
Sen jälkeen siirryttiin Tuus-motorsin puolelle, ja samaa täytyy sanoa. Palvelua tuli samantien, ja jaksoi värkätä meidän kanssa. Iloista palvelua, ja ammattitaitoa löytyi.
Ostimme sitten takit ja housut sieltä, ja täytyy sanoa, että vaikka kallista oli (kaikki on suhteellista) niin olen erittäin tyytyväinen, ja luultavasti menen sinne takaisin ostoksille.
Kiitos siitä![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Teillä oli varmaan F. Nymanilla puvut päällä ja Visa sopivasti esillä![]()
![]()
sekä uudenkarhea Vålvå parkissa pihamaalla
![]()
Se voisi selittää tuon myyjän poikkeavan käytöksen...![]()
Tuusulan kauppiaasta ei ole kokemuksia, mutta Frank Nyman on sitäkin tutumpi. Huumorintajuisia myyjiä. Ja palvelu on ollut aina ok, vaikka en olekaan potentiaalisen asiakkaan oloinen (luulisin). **
![]()
http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Sen jälkeen siirryttiin Tuus-motorsin puolelle, ja samaa täytyy sanoa. Palvelua tuli samantien, ja jaksoi värkätä meidän kanssa. Iloista palvelua, ja ammattitaitoa löytyi.
Ostimme sitten takit ja housut sieltä, ja täytyy sanoa, että vaikka kallista oli (kaikki on suhteellista) niin olen erittäin tyytyväinen, ja luultavasti menen sinne takaisin ostoksille[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Ihan samanlaiset kokemukset Tuusmotorista. Ostin sieltä ajovarusteet viime vuonna ja muutaman kerran jotain pientä.
Tosin pyörää en ole siellä huollattanut kertaakaan. Enkä tiedä vienkö koskaan,sillä sen verran huonosti se menestyi TM:n "testissä"![]()
![]()
Juha & V-Strom650 / CBR1000F
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jussi @ Helmi. 27 2003,19:37)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Teillä oli varmaan F. Nymanilla puvut päällä ja Visa sopivasti esillä **
*
sekä uudenkarhea Vålvå parkissa pihamaalla *
![]()
Se voisi selittää tuon myyjän poikkeavan käytöksen...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Juuri niin.![]()
No, Visa ei ollut esillä, mutta emännällä on semmonen -98 Audi, niin se voi olla että vaikutti asiaan
Kerrottiin että haetaan ajopukua ja kypärää, ja myyjä oli samantien auttamassa, että pahaa siitä kaupasta ei ole sanottavaa.
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Waterproof @ Helmi. 27 2003,20:52)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tuusulan kauppiaasta ei ole kokemuksia, mutta Frank Nyman on sitäkin tutumpi. Huumorintajuisia myyjiä. Ja palvelu on ollut aina ok, vaikka en olekaan potentiaalisen asiakkaan oloinen (luulisin). **
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
sulla taitaa olla aika erilainen vakava huumorintaju, jos oot frankilta sitä löytänyt!!!!!!!!
tos pöydällä on purkki mis lukee HAISTA P###A >ota siitä!
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (äryksi @ Helmi. 28 2003,17:51)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Waterproof @ Helmi. 27 2003,20:52)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tuusulan kauppiaasta ei ole kokemuksia, mutta Frank Nyman on sitäkin tutumpi. Huumorintajuisia myyjiä. Ja palvelu on ollut aina ok, vaikka en olekaan potentiaalisen asiakkaan oloinen (luulisin). **
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
sulla taitaa olla aika erilainen vakava *huumorintaju, jos oot frankilta sitä *löytänyt!!!!!!!![/QUOTE]<span id='postcolor'>
kuten olemme huomanneet, on samasta liikkeestä hyvinkin erilaisia kokemuksia, yleisesti mp-piireissä frankia haukutaan, mutta muitakin kokemuksia on.. Eipä kuitenkaan kannata yleistää vaikka oma kokemus ei parhaasta päästä olisikaan..![]()
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jussi @ Helmi. 27 2003,19:37)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Teillä oli varmaan F. Nymanilla puvut päällä ja Visa sopivasti esillä **
*
sekä uudenkarhea Vålvå parkissa pihamaalla *
![]()
Se voisi selittää tuon myyjän poikkeavan käytöksen...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Ja Suåmenruåtsi puhekielenä![]()
Itse asiassa olen ite täys "hurri", eli suomenruotsalainen, mutta eipä tulee ruottia enää hirveesti käytettyä.
Puhuin siellä kyllä ihan suomea vaan, eikä se niitä tuntunut haittavan![]()
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (äryksi @ Helmi. 28 2003,17:51)</td></tr><tr><td id="QUOTE">
<span id='postcolor'>Waterproof,Helmi. 27 2003,20:52 kirjoitti
sulla taitaa olla aika erilainen vakava *huumorintaju, jos oot frankilta sitä *löytänyt!!!!!!!![/quote]
No itse olen tietenkin jäävi kehumaan huumorintajuani, mutta ei minua tosikoksikaan ole haukuttu.Saattaahan heidän huumori olla asiakaskohtaista, sitä saa mitä tilaa. *
![]()
Frankilla pari kesää sitten oltiin V-maxia ostamassa kaverille.
Lähdin pienelle koeajolle sillä, motarille maallepäin ja seuraavasta liittymästä takaisin Kauniaisiin. Ilometrejä ei siinä paljon kerinny tulla. Kauniaisten liittymään takasin noustessa fillarista loppui polttoaine! Ihan kiva. Känny esiin ja myyjä lähti tuomaan kanisterilla bensoja, bensat saatiin ja eikun starttaamaan, no akusta loppui virta. Siinä sitten hikoillen työntämään fillaria ramppia pitkin ylös odottavalle pakulla jotta saatiin pyörä takaisin vaihtopyöräriviin.
Ei ostettu sitä pyörää joka myyjän mukaan vielä oli "täystehoinen", no kai se sen asian paremmin tiesi :-)
BMW R 1200 GSA
Honda GL 1000 Caferacer
EX
BMW R1200RT
Yamaha GTS
Rocket lll
Honda VFR1200
Honda GL1800
Honda ST1000 Pan European
Honda Transalp
Honda CB750
Honda GL1000
Yamaha V-max
Suzuki GT125
Nopeita Tunturi SuperSportteja 70-luvulla
Muutaman pyörän olen Frankilta ostanut, ja kyllä se homma on ainakin mun kohdallani toiminut hyvin. En puhu ruotsia, en ole rikas ja huumorintajunikin on #####estä. Siltikin palvelu on pelannut ja hinnat saatu kohdilleen.
Hitaus on malttia!
ANY10.
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Maxkari @ Maalis. 05 2003,18:29)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Frankilla pari kesää sitten oltiin V-maxia ostamassa kaverille.
Lähdin pienelle koeajolle sillä, motarille maallepäin ja seuraavasta liittymästä takaisin Kauniaisiin. Ilometrejä ei siinä paljon kerinny tulla. Kauniaisten liittymään takasin noustessa fillarista loppui polttoaine! Ihan kiva. Känny esiin ja myyjä lähti tuomaan kanisterilla bensoja, bensat saatiin ja eikun starttaamaan, no akusta loppui virta. Siinä sitten hikoillen työntämään fillaria ramppia pitkin ylös odottavalle pakulla jotta saatiin pyörä takaisin vaihtopyöräriviin.
Ei ostettu sitä pyörää joka myyjän mukaan vielä oli "täystehoinen", no kai se sen asian paremmin tiesi :-)[/QUOTE]<span id='postcolor'>
No jopas kämmi kävi . *Frank Nyman on kumminkin pienehkö perhe yritys ja tekevällehän sattuu.
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Junde @ Helmi. 27 2003,22:38)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tosin pyörää en ole siellä huollattanut kertaakaan. Enkä tiedä vienkö koskaan,sillä sen verran huonosti se menestyi TM:n "testissä"[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Täytyy sen verran puolustaa TuusMotoria, että muualla emme ole koskaa pyörää huollattanut ja aina kaikki on ollut ok.
Olen kuullut huhuja että kyseisen huollon suorittanut kaveri ei olisi enää kyseisessä liikkeessä duunissa.... mutta tämä on vain huhu!!
Vaikka en kyllä epäile sen paikkaansa pitävyyttä, on tuommoinen sen verran huonoa mainosta.
Pupu
Eipä yhtä liikettä kannata ruveta boikotoimaan yhden testin perusteella. Voi jopa olla, että jatkossa Tuusmotor on se paras paikka huoltaa pyöränsä, jos vaikka tapahtumasta on otettu opiksi???
Eiköhän taas ensi kesä näytä mikä tulee olemaan Org:gilaisten huoltopaikka. Firmojen maine kiirii tämän palstan välityksellä aikaste monelle motoristille.
Huoltoasiat kannattaa pyytää kirjallisena. Jos eivät suostu, niin ehkä liikkeen vaihtamista kannattaa harkita??? Mustaa valkoisella, että huolto tehdään virallisen huolto-ohjelman mukaisesti, jolloin jälkikäteen voi vedota johonkin asiakirjaan... Ihan perus sopimusjuridiikkaa![]()
- "VFR kehrää ja paukkuu" -
Ja eiköhän asiansa kunnolla hoitava huolto anna jonkin työtilaus tms. paperin johon vielä ottavat asiakkaalta allekirjoituksen sekä kirjataan sovitut työt. Näin ainakin jossain liikkeissä tehdään...![]()
Helsingin sanomat keskiviikko 05.03-2003
MP-VERO LASKI
(mainos Frank Nyman) piilot ( VIIDEN TÄHDEN PALVELUPISTE )
FN ei ole mp-pesu...
Uudet hinnat ja uudet tuulet!
En nähnyt laput vero laski ja hinnat..
![]()
*Viini, ruoka ja hyvä elämä*
*ZX 10 R*
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (MegaB @ Maalis. 06 2003,09:39)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Täytyy sen verran puolustaa TuusMotoria, että muualla emme ole koskaa pyörää huollattanut ja aina kaikki on ollut ok.
Olen kuullut huhuja että kyseisen huollon suorittanut kaveri ei olisi enää kyseisessä liikkeessä duunissa.... mutta tämä on vain huhu!!
Vaikka en kyllä epäile sen paikkaansa pitävyyttä, on tuommoinen sen verran huonoa mainosta.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Se kaveri ei oo enää ainakaan ympäri vuoden siellä töissä.Tiedä sitten tuleeko pahinpaan ruuhka aikaan sinne avuksi.Sellaista huhua mä oon kuullu![]()
Suzuki Gsx-R 1000 L5
GriZzLy, et muistanut mainita että sulla oli vahvistuksena meikäläinen mukana siellä TuusMotorissa...![]()
*
(vaikka tuskin se vaikutti siihen myyjän (jättären...) työintoon....)*
*
![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
No, susta Ace nyt ei paljon hyötyä ollu, mutta et ollu kyllä turhaakaan![]()
Sattui muuten aika hassu juttu siellä Tuusmotorissa kanss...
Kokeiltiin kypäriä, ja emäntäni meni pukukoppiin sovittamaan housuja. Samalla myyjätär tuli mun luokse m-kokoisen kypärän kanssa, ja kysyi samalla, "haluatko kokeilla tämän ämmän sillä aikaa?"...arvatkaa vaan naurettiinko me Acen kanssa ennen kun se myyjä-parka tajus mistä oli kyse![]()
Noh, lohdutukseksi täytyy sanoa että nätti tyttö oli, etten minä hirveesti olisi hanttiin laittanu![]()
![]()
Juuri näin, ovat mukavia nuo kielikukkaset! Ja samana iltana sattui vastaavaa paikallisessa, oikein lyhyt versio kertoo ventovieraasta kauniista naisesta joka tuppasi vahingossa aina löytämään tiensä biljardikepin tielle, itse tämän huomattuaan kysyi että mihin sä haluat että mä menen? Arvatkaa tuliko kaverin kielen päälle oma osoite......![]()
Ja todella Off Topicin mentiin taas...![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
minulla ei ole tuusmotorista mitään pahaa sanottavaa.nuo huoltotestit kyllä pistää vähän mietityttää,missä sitä pyöränsä käyttäätakuuta vielä jäljellä näet.
Tuusmotorin myyjillä on ikävä tapa koittaa myydä pyörä väkisin, jopa ilman koeajoa!!! Koeajo pyöriä uusista malleista on muutenkin aika nihkeästi..![]()
joo-o.on mielipide sitten muuttunut.eli tuusulaan ei mopotin enää mene,suosittelen se-bike nimistä liikettä riihimäellä.homma toimii ja huolto tehdään tarkasti![]()
No ton takia sä siellä pärjäätkin kun sulla on se huumori ihan #####estä! Ei sen Toolperin kanssa muuten pärjääkään(Mika 14R @ Maalis. 05 2003,21:31) kirjoitti
![]()
Frankki lähetti mulle jarrupalat ilmatteeks kun "jouduit odottamaan näitä niin kauan, annamme nämä sinulle ilmaiseksi". Siis ihan käsin kirjoitettu viesti tällä nykyajan ykkösten ja nollien telluksellaJa postimaksukin oli maksettu, ei se ihan kevyt paketti ollut. Se Uusimies taitaa myydä mopoa ihan kiitettävää tahtia? Noista kirjoituksista päätellen soon pääkaupunkiseudun Kuva.... siis siinä negatiivisessa mielessä
![]()
Good to the bone
...
No jopas jotakin. Menee firman imago entistä oudommaksi.kirjoitti
![]()
Kun edes tuota koittaisivat tehdä.(Jupsa @ Touko. 09 2003,17:45) kirjoitti
Menin Tuusmotoriin tänään tuossa klo 16 pintaan katsomaan pyörää, pihaan päräytin vm 2003 Peugeot 406 farmarilla (kun joku irvileuka kuitenkin kysyy millä sinne menin). Olin laskeskellut käsirahoja sun muita valmiiksi himassa ja pyörän malliakin olin katsellut valmiiksi netissä (600 cc Yammu), olisin ollut kiinnostunut keskustelemaan rahoituksesta, vakuutuksista, ajokamppeiden hankinnasta jne jne... "Potkin renkaita" tuolla n 20 min samalla kun yksi työntekijä istui kahvilla ja toinen jakoi jotain kesälomakuulumisia kaverinsa kanssa, ketään ei kyllä kiinnostunut tulla meikäläistä palvelemaan vaikka pyörin ympäri liikettä kuin puolukka p*ll*ssa. Otin kasan esitteitä ja hinnastot mukaan ja lähdin poies. Turhaan ajoin siis tuonne tänään. Yhtä tietämättömänä lähdin Tuusmotorista poies kun olin sinne mennytkin. Nähtävästi kauppa käy muutenkin kun ketään ei kiinnosta myydä pyöriä asiakkaille?
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat