Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
    ..mp-lehti vaimikäsenytoli tuli tilattua.

periaatteessa olen sitä mieltä että siinä on maailman turhin ammatti, ei mitään henkilökohtaista, mutta vituttaa jos on joku kiireellinen/tärkeä asia työn alla ja keskeytetään turhaan.

Nii, tosta lehdestä, en oo koskaan kuullutkaan, harvemmin tulee lehtihyllyn ala osastoa katteltua.

on kuulemma täysin kotimainen lehti, ENTISENÄ bike:n tilaajana se on pelkkää plussaa. yli 6 vuotta tuli sitä luettua, alkoi tympimään kun samat pyörät oli joka toisessa lehdessä kesät talvet, koeajo,testi,vertailu,masterbike..jne.

30e vuosi/6 lehteä joku tarjous vain minulle ootteko lukenu, onko hyvä?
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
    Lainaa (mika69 @ Elo. 24 2006,19:08) kirjoitti
    ..mp-lehti vaimikäsenytoli tuli tilattua.

periaatteessa olen sitä mieltä että siinä on maailman turhin ammatti, ei mitään henkilökohtaista, mutta vituttaa jos on joku kiireellinen/tärkeä asia työn alla ja keskeytetään turhaan.

Nii, tosta lehdestä, en oo koskaan kuullutkaan, harvemmin tulee lehtihyllyn ala osastoa katteltua.

on kuulemma täysin kotimainen lehti, ENTISENÄ bike:n tilaajana se on pelkkää plussaa. yli 6 vuotta tuli sitä luettua, alkoi tympimään kun samat pyörät oli joka toisessa lehdessä kesät talvet, koeajo,testi,vertailu,masterbike..jne.

30e vuosi/6 lehteä joku tarjous vain minulle * ootteko lukenu, onko hyvä?
    Mp-maailma? Soitti mullekin tänään kauppalopo, mutta en tilannut. Hallitus olis vetänyt herneet, tai tilannut kostoksi jonkun ämmienlehden. Lehtikiintiö on täys.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    jos Mp-maailmaa tarkoitat niin hyvä lehti ainakin omasta mielestäni. uusimmassa numerossa n.150 sivua ja laidasta laitaan juttua. Itselläni ei ole mitään vertailu kohteita joten paremmasta tietämättä
    luen mp-maailmaa.
    Turhin ammatti? Ehkä?
    Ei ollut mukavaa pölynimurimyyjällätytöllä,kun poikkesi meilla viikolla. Emäntä oli jo suihkussa,kun kauppias käpytteli sisälle.(ovikello rikki) Itse olin juuri menossa suihkuun munasillani ja kyselin että kiinnostaiskos kimppa-suihku ja selänpesu? Ei luvannut edes jäädä kahville,kun oli jo yllättäen kova kiirus muualle.
    Sääli,sillä ihan nätti tyttöhän se oli. Toivottavasti ei jäänyt pysyviä traumoja...

Lainaa (rolcen @ Elo. 24 2006,19:31) kirjoitti
    Turhin ammatti? Ehkä?
    Ei ollut mukavaa pölynimurimyyjällätytöllä,kun poikkesi meilla viikolla. Emäntä oli jo suihkussa,kun kauppias käpytteli sisälle.(ovikello rikki) Itse olin juuri menossa suihkuun munasillani ja kyselin että kiinnostaiskos kimppa-suihku ja selänpesu? Ei luvannut edes jäädä kahville,kun oli jo yllättäen kova kiirus muualle. *
    Sääli,sillä ihan nätti tyttöhän se oli. Toivottavasti ei jäänyt pysyviä traumoja...
    Olisit nyt pyytänyt edes pikaisen näytteen mahtavasta imukyvystä...
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    mullekki soitteli...tilasin...eka lehti tullu jo
    hyvää tarjousta ei voinu ohittaa
    oon aikasemminki ostellu kaupoista ja digannu...
    Ostin kaupasta ja palkkioksi saa seuraavan numeron kotiin hintaan: 0.65e
    Pojat ajaa mopoilla
    On se huomattavasti parempi ku BIKE... Joka onkin vaan suurimmilta osin suoraan suomennettu ulkomaisista versioista... * On tullut ostettua ja luettua monta MP-maailmaa, ainut huonopuoli on kun se ilmestyy niin harvoin...
    Kyllä se aurinko vielä joskus paistaa risukasaankin...
    joo, mp-maailma se tais olla, koskaan en oo lehtimyyjiltä mitään tilannu, paitti ny, joku hetkellinen mielenhäiriö...

mut ei oo kallis, ja tällä hetkellä ei tule yhtään lehteä ni meinasin mikä jottei.
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
    ...ikinä tilaa mitään puhelinmyyjiltä...
    Raaka voima voittaa monesti peukalon imemisen...
    Mulle soitteli eilen saman lehden kauppaaja. Mä oon kanssa sen verran kehveli, etten puhelinmyyjiltä tilaa koskaan mitään. Taidan mennä kauppaan ja kattoa millainen lehti se on. Eihän tuo kyllä kauhean kallis ollut.
    Melkein Vaarallinen...
    Mä oon huomannu että noilla isoilla lehtitaloilla ei taida olla mitään MP-lehtiä listallaan? Myyjä kun soittaa ja kauppaa jotain avokakkaa ni tokasen aina et se ei kiinnosta, mut jos on jotain mopolehteä ni voidaan keskustella. Puhelu on loppunu aika lyhyeen siinä vaiheessa.

edit: niin ja siis pointti oli ettei tarvi olla hirveen tyly sille myyjälle tolla konstilla.

Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
    Mä pyydän aina näytenumeroita, sit ne lopettaa lehtien kauppaamisen aika äkkiä
    .. mä oon laittanu puhelinmyyntieston mun luuriin, loppui se kaupustelu....
    Lainaa (rolcen @ Elo. 24 2006,19:31) kirjoitti
    Turhin ammatti? Ehkä?
    Ei ollut mukavaa pölynimurimyyjällätytöllä,kun poikkesi meilla viikolla. Emäntä oli jo suihkussa,kun kauppias käpytteli sisälle.(ovikello rikki) Itse olin juuri menossa suihkuun munasillani ja kyselin että kiinnostaiskos kimppa-suihku ja selänpesu? Ei luvannut edes jäädä kahville,kun oli jo yllättäen kova kiirus muualle.
    Pelimies!
    <p>Suzuki GSX-R 1000 K5</p>
    MP Maailma on tullut tilattuna ja lehti on parantanut sisältöään numero numerolta. Moto1 on tullut jo pitempään, siellä ehkä huomio kiintyy lähes joka numerosta löytyvään BMW -koeajoon tai esittelyyn... Biken tilauksen lopetin aikanaan, muutama irtonumero on tullut ostettua. Viimeisen numeron Nürburgringin DVD sai minut sen taas hankkimaan, sisällössä meno oli entisensä; koeajon tärkein kriteeri näytti jälleen kerran olevan keuliminen
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
    Lainaa (mika69 @ Elo. 24 2006,19:08) kirjoitti
    Muistatkaa korjata, että se ei ole sitten ainoa täysin kotimainen lehti jos sellaista mainitsevat
    *** Poliisi on parasta huumetta! ***
    [url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
    [url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
    Lainaa (flamedragon @ Elo. 24 2006,21:02) kirjoitti
    Mä oon huomannu että noilla isoilla lehtitaloilla ei taida olla mitään MP-lehtiä listallaan? Myyjä kun soittaa ja kauppaa jotain avokakkaa ni tokasen aina et se ei kiinnosta, mut jos on jotain mopolehteä ni voidaan keskustella. Puhelu on loppunu aika lyhyeen siinä vaiheessa.
    Samaa menetelmää tullut itekin käytettyä. Kertaakaan ei ole vielä lehtimyyjältä löytynyt mopoaiheisia julkaisuja.
    Mullekin soittelivat ja oisko hinta ollut toisaan jotain 29€ vuosi.

Myyjä vaan oli myymästään tuotteesta suht tietämätön;

Aluks kehui että nyt on alkanut ilmestymään täysin uusi kotimainen lehti! Miettisin ääneen jotta eikös tuota nyt jo hetken oo ilmestynyt kun olin irtonumeronkin ostanut kioskilta keväällä. Tähän myyjää että onhan sitä jo jonkun aikaa joo...

Sitten hinnasta vielä kyselin että voisko hiukka vielä tinkiä... no ei tietty.

Kysäisinpä vielä että mitä tuo normaali vuosikerta maksaa? Myyjä ei tiennyt, ja kertoi että sen näkee sitten kun tämä tarjous on päättynyt, ja uusi lasku tulee postilaatikkoon .

Ihan kiva kyllä tosiaan että mopolehtiäkin välillä kaupataan, kyseiselle myyjälle suosittelen tuotteeseen perhetymistä ennen kuin aloittaa myymisen. Tosikauppiaalta oisin lehden varmaan tilannutkin.
    Lainaa (alsu @ Elo. 25 2006,10:51) kirjoitti
    Kysäisinpä vielä että mitä tuo normaali vuosikerta maksaa? Myyjä ei tiennyt, ja kertoi että sen näkee sitten kun tämä tarjous on päättynyt, ja uusi lasku tulee postilaatikkoon .

Näyttää kotisivuilla olevan kestotilaus hintaan 35€/vuosi.
    Try again. Fail again. Fail better.
    Tarjosi tyttö puhelimessa minullekin kyseistä lehteä......sanoin, että en varmasti tilaa....mitä minä kahdella lehdellä teen, kun se jo kerran on tilattu!? Lupasi päivittää tiedot rekisteriin.

Hyvä lehti...paljon asiaa.
    Lainaa (magus @ Elo. 24 2006,22:25) kirjoitti
    .. mä oon laittanu puhelinmyyntieston mun luuriin, *loppui se kaupustelu.... *
    Mitä maksoi ja miltä operaattorilta? Rupee vituttamaan kun jokatoinen päivä myydään aku ankkaa tai seuraa ja sitten vielä ne seurantajutut, "kirjaa radiokuuntelusi.." sanoin vaan että joo pistä tulee ja ku se tuli ni suoraa roskiin... Semmosia jaksa täytellä... Jospa ne tajuis lopettaa kun eivät ole saaneet takaisin sitä lappupinkkaa...
    Honda CBR 954RR FB '03
    Kawasaki ZX-6R '01
    Kyl niillä juutua piisaa, kerran koitin jollekkin seuran kaupustelijalle seuraavaa: Sanoin et kerro ihmees lisää lehdest, samalla ite jatkoin omia "juttuja".. nooh aikansa se siin jutteli ja parin min päästä kuuntelin niin aina vaan juttua piisas. Lopulta katoin ku oli lopettanut puhelun niin yli 5 min oli eukko siel lärpätelly ja kaupitellu ilman yhtään mun kommettia väliin.. Nooh tapansa kullakin Ja muutes toi Mp-maailma lehden joutuu täs varmaan ihan just tilaan Biken lisäks
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

Siis mää vai
    Lainaa (Ewawillew @ Elo. 25 2006,16:26) kirjoitti
    Mitä maksoi ja miltä operaattorilta? Rupee vituttamaan kun jokatoinen päivä myydään aku ankkaa tai seuraa ja sitten vielä ne seurantajutut, "kirjaa radiokuuntelusi.." sanoin vaan että joo pistä tulee ja ku se tuli ni suoraa roskiin... Semmosia jaksa täytellä... Jospa ne tajuis lopettaa kun eivät ole saaneet takaisin sitä lappupinkkaa...
    Ei maksa mitään ja ihan sama mikä operaattori on, koska operaattorit ei hoida tätä markkinointiestoa. Otappas yhteyttä Suomen suoramarkkinointillittoon (SSML). He hoitavat markkinointikiellon kyseiseen liittoon kuuluvien lehtitalojen suuntaan. Kaikki suurimmat lehtitalot kuuluvat kyseiseen puulaakiin. Joskus jotkin yksittäiset pikkupuljut ei kuulu siihen. Itellä toiminut tosi hyvin jo monta vuotta. Alkoi rueta vituttamaan joinakin työpäivinä kun alkoi tulla jopa NELJÄ puhelua päivässä!

Ps. Tässä numero: 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 €/min +pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite.

TRE 1130K
    .. mä oon laittanu puhelinmyyntieston mun luuriin, loppui se kaupustelu....
    En muista numeroa.... mutta tuo "sulku" ei ole operaattorikohtainen, vaan soitat yhteen ainoaan numeroon, ja sanot, että haluat liittymääsi markkinointi- ja mainontakiellon.
    Päivittävät numerosi rekisteriin, joka lähetetään kaikille suoramarkkinoijille, että tietävät mihin ei SAA soitella.
    Numeron sain itsekin numerotiedustelusta, kun kuulin kyseisestä mahdollisuudesta kaverilta, joka ei niinikään enää muistanut numeroa, mistä tän kiellon saa voimaan.
    "Päivitys" vie hetken aikaa, eli ihan heti ei ole turvassa kaupustelijoilta, mutta sit toimii!
    Jos joku onneton vielä erehtyy sulle myyntitarkopituksella soittelemaan, ei kun ilmoitus asiasta samaan numeroon, mistä ko. palvelun tilasit. Uskoisin, että operaattorisi osaa myös sulle tän numeron antaa, ei ole sidonnainen mihinkään operaattoriin!
    Jos et löydä, kerro, niin koitan kaivaa paperin esiin, lähettävät näet vahvistuksen sulle kirjeitse kotiin!
    UIPS, olinpa hätäinen, taisit jo saada vastauksen ( hemuli)..... no, hyvä niin, kun en enää edes muistanut, mihin pitää soitttaa.... mulla on ollut jo useamman vuoden tuo kielto päällä!

peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Toi esto tuntuu toimivan, aluksi tuli muutaman pölhön soitto mutta puolessa vuodessa loppu kaikki puhelinmyynnit.

MotOrg Ry:n jäsenet saa muuten MP-maailma lehdestä alennuksen.
    Toinen hyvä konsti kuulemma on kun noi alkaa kauppaan jotakin niin auliisti lupaa tilata kaikki mitä ne kauppaa ja varulta kysyy sitten että eikö enään ole muuta mitä voisi tilata ja sen jälkeen ilmoittaa reilusti että lasku sitten holhoojalle niin tuskin kauppaavat toista kertaa....

R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
    Lainaa (miäs @ Elo. 24 2006,19:56) kirjoitti
    Ostin kaupasta ja palkkioksi saa seuraavan numeron kotiin hintaan: 0.65e
    Näin tein minäkin ja nyt odottelen, koska lehtimyyjät alkaa soitella ja tarjota tilausta.
    GSX 1400 -06
  30.  
    Puhelinmyynnin esto ollut voimassa muutaman vuoden ja rauhassa oon saanut ola. Muutama myyjä on tosin soittanut ja oon haukkunut ne samantien, kun eivät osaa käyttää rekisterejä. Kieltoa ennen oli tapana laittaa luuri pöydälle ja antaa myyjän puhua itsekseen aikansa. Mitään muuta ammattikuntaa en halveksi yhtä paljon kuin puhelinmyyjiä. :hanuria:
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen