Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 35:sta
  1. #1
    otsakkeesta -> kysympä tyhmänä insinöörinä teiltä viisammilta
    mahtaako moottoripyörää jossa aut.vaaihteet on ja jos ei mikseipä tekniikkaa käytetä esim. isommissa kustomeissa.
  2. #2
    Eikös 1 vaihteinen ole melkein sama asia...
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  3. #3
    ei iha
  4. #4
    Mites noi Boss Hossit? onks niissä automaattilootat?
    Edit:

    BossHossin kotisivut >KLIKS<

    Kakspyöräsessä näyttäis olevan 2 vaihteinen semi-auto ja trikessä 3 vaihteinen automaattiloota



    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  5. #5
    Lainaa (Willi Tähti @ Elo. 26 2006,20:18) kirjoitti
    Mites noi Boss Hossit? onks niissä automaattilootat?
    2 vaihteinen puoliautomaatti.
    On off?
    http://www.bosshoss.com/view_bi....4.78823
    Edit: Jahas myöhästyin.



    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  6. #6
    ei ihan kustoomi, honda cb750 automatic... joskus 70-luvun loppupuolella
    Kuva linkkinä



    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  7. #7
    70-luvulta löytyy Honda CB750 eli siis "tuutti" jossa muistaakseni alunperin jenkki civicciin kehitetystä tomaatista modattu lodju. Näitä voi vielä löytyäkin.
    Samoilta ajoilta on kotimainen Vinha jossa moottorikelkan tekniikkapaketti, siis 2t kone + variaattori. Ja on harvinainen.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  8. #8
    Hondalta on käsittääkseni tulossa uusi automaattivaihteinen pyörä.
    Tämä konseptimalli tulee tuotantoon 2007.
    Honda DN-01
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  9. #9
    epäilen konseptien yleistyvän ajan saatossa ja seuraavaksi siirrytään diesseliin
  10. #10
    Lainaa (marko vilhelm @ Elo. 26 2006,21:42) kirjoitti
    epäilen konseptien yleistyvän ajan saatossa ja seuraavaksi siirrytään diesseliin
    Onneksi mulla on museo jytäri tallessa.
  11. #11
    Lainaa (marko vilhelm @ Elo. 26 2006,21:42) kirjoitti
    epäilen konseptien yleistyvän ajan saatossa ja seuraavaksi siirrytään diesseliin
    Joku sulle kohta linkittää sen diesel motskarin sulle. Minä en sitä nyt jaksa etsiä.
  12. #12
    Motoguzzilta löytyy V1000 Convert jo 70-luvulta. Näitä on Suomessakin muutama kappale.

    EI oikein sinänsä tuo automaattivaihteisto kiinnosta, mutta joku isohko turbodiesel moottoripyörässä voisi olla mielenkiintoinen.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  13. #13
    Vaihda skootteriin Siis joku maxi-skode 400-650cc. Löytyy myös 500cc 2-syl Yamaha T-Max ettei tartte 1-mukiseen "ruohonleikkuriin" tyytyä. Uusissa on lähes järjestäin jo ruisku-koneetikin, niiin luotettavuus on aika hyvä. Jopa pienemmissä rupeaa tekniikkaa olemaan esim. Piaggio X8 250ie. Peugeotilla on myös JetForce joka on 125cc ruisku, mutta sen saa myös ahtimella varustettuna Compressor -mallina. Ja -07 on tulossa vielä runsaasti lisää eri vaihtoehtoja

    Jos sitten se custom-tyyppinen ajoasento on enämpi mieleen ja tuntuu että skodessa istutaan kuin pöntöllä, kokeile Burgmania. Tuota löytyy 400cc perus-burgmanina ja 650cc executivena, jossa onkin jo vaikka mitä hienoa. Mutta pituutensa puolesta Burgman lienee yksi pisimpiä => ajoasennosta saa jopa tälläinen 196cm roikale aika custom-tyyppisen, kuskin selkänojaan tukien ja jalat etuseinää vasten
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  14. #14
    Lainaa (HiTec @ Elo. 26 2006,22:36) kirjoitti
    Vaihda skootteriin
    Scootteri ei ole moottoripyörä.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  15. #15
    Lainaa (Heksa @ Elo. 26 2006,22:59) kirjoitti
    Scootteri ei ole moottoripyörä.
    Niin, no eihän trikekään ole auto vaikka B-kortilla sitä ajetaankin

    Mites se menikään: "Moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on..."
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  16. #16
    Eikös Jammun 1300 FJR:ää saa AS mallina jonkin sortin automaattina?
    CBR 1000F *Kaikki Liha Tottelee Kuria
    http://www.hondariders.fi
  17. #17
    Lainaa (suntilas @ Elo. 28 2006,11:33) kirjoitti
    Eikös Jammun 1300 FJR:ää saa AS mallina jonkin sortin automaattina?
    Se ei ole automaatti. Siinä ei ole kytkinkahvaa ja vaihteita voi plärätä joko polkimella tai napista, mutta itsestään se ei vaihda.
  18. #18
    Lainaa (tertsunen @ Elo. 26 2006,22:13) kirjoitti
    Lainaa (marko vilhelm @ Elo. 26 2006,21:42) kirjoitti
    epäilen konseptien yleistyvän ajan saatossa ja seuraavaksi siirrytään diesseliin
    Joku sulle kohta linkittää sen diesel motskarin sulle. Minä en sitä nyt jaksa etsiä. *
    Startwin tai Neander, näkyy nuota olevan suunnitteilla muitakin, ihan niinkuin mielenkiinnon vuoksi. Jotain mielenkiintoista moottoripyörissäkin...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  19. #19
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Elo. 28 2006,13:18) kirjoitti
    Startwin tai Neander, näkyy nuota olevan suunnitteilla muitakin, ihan niinkuin mielenkiinnon vuoksi. Jotain mielenkiintoista moottoripyörissäkin...
    Taitaa olla vielä suunnitelmat vähän kesken.

    Taitaisi olla Bemarilla hyvä sauma iskeä tuohon "markkinarakoon"

    Suurin kehityksen este diesel-käyttöiselle moottoripyörälle taitaa kuitenkin olla se, että eipä sillä varmaan mikään valmistaja pääse varsinaisesti rahaa tekemään.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  20. #20
    No tuossa. Ei mikään tehohirviö. Klik



    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
  21. #21
    Lainaa (Jayded @ Elo. 28 2006,18:48) kirjoitti
    No tuossa. Ei mikään tehohirviö. Klik
    No ei, mut 1litra löpöä 100km:llä... 10litran tankilla siis 1000km. Prql, jos tuotais Suomeen niin heti ostaisin. Vakuutuskin ois niin jumalattoman halapa näillä uusilla teho/paino-vakuutuksilla...

    Epäonnistumisen vaara on melko suuri, kun taitamaton opettaa kokematonta tekemään tarpeetonta...
  22. #22
    No tietysti kotimainen Winha! Armyssä tuli kokeiltuakin, aika karu peli.
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  23. #23
    Ja sitten seuraavaksi sähkömoottoripyörä... tai häkäpönttö... tai sitten jotain biopolttoaineita niin oltais oikein vihreitä... vaikka eihän turvettakaan saa polttaa kun se kuulemma edistää kasvihuoneilmiötä...
    Minkähänlainen peräkärry pitäisi olla motskarin perässä turpeelle että pääsis savosta tsadiin...

    Taikka jos polttoaineenkulutus pitää kerran minimoida niin sitten polkupyörä
  24. #24
    Lainaa kirjoitti
    Suurin kehityksen este diesel-käyttöiselle moottoripyörälle taitaa kuitenkin olla se, että eipä sillä varmaan mikään valmistaja pääse varsinaisesti rahaa tekemään.
    Joo, niin sitä tietty luulis, mutta tää juttu yrittää kertoa kyllä toisin: Diesel enska. Polttoainevaihtoehtoja on, tehoa 28hp, 1500-7000 I/min käyttöalue...mikäettei...

    Edit: Klips kläps, mikä perr...



    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  25. #25
    Ostaisin heti dieselin, jos vaan jostain löytäisin... Kaasunalle vois käydä Ylijäämä kaupasta katsomassa mulle diesel Kawan... Jookos??
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
  26. #26
    Saisko niitä kaks halvalla samalla, semmonen ois kiva talvella, jos ei tarvi pittää liekassa koko ajan.

    OT: sitä tiisseliendurojuttua kattellessa silmä ikäänkuin vaelti viereiseen artikkeliin jossa oli "The last fire-breathing two stroke roadster". Nyt herää kymysymys että mitä se toimittaja tarkoittaa, siis kumpaa?

    Linkki artikkeliin
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  27. #27
    Lainaa (tertsunen @ Elo. 26 2006,22:13) kirjoitti
    Joku sulle kohta linkittää sen diesel motskarin sulle. Minä en sitä nyt jaksa etsiä.
    Jossain oli se Volokkarin TDI mottorilla värkätty katupyörä....

    Enska-Kawassa ei näy puhallinta?
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
  28. #28
    Oli mut se on niin huono keksintö ettei kukaa viittiny linkuttaa sitä tänne.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  29. #29
    Kuten tossa jo mainittiinkin niin Hondalta on CB750:stä ollut automaattiversio. Samoin myös 80-luvun alussa oli twini, CB400NA. Muista merkeistä en tiedä.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
  30.  
  31. #30
    Lainaa (KooMHooN @ Elo. 28 2006,19:07) kirjoitti
    Lainaa (Jayded @ Elo. 28 2006,18:48) kirjoitti
    No tuossa. Ei mikään tehohirviö. * Klik
    No ei, mut 1litra löpöä 100km:llä... 10litran tankilla siis 1000km. Prql, jos tuotais Suomeen niin heti ostaisin. Vakuutuskin ois niin jumalattoman halapa näillä uusilla teho/paino-vakuutuksilla...

    Eikös tuota joskus tuotu muistaakseni maahan, sama firma kuin tuo moto-guzziakin eli moto-italia import piikkiöstä.
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen