Kertokaahan missä niitä myydään tai mistä voi tilata? *![]()
Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen vapaaehtoista
Luulis että BMW diilerillä niitä on.... MR -Heino
Reissut mielessä........
Joo Heinolla (Espoon Kalajärvellä, Hiirisuontiellä) on, eri malleja ja eri kokoja on kokeitavana.
En tiedä olisiko Lahdessa Riku Motorsissa. Luultavasti?
Miks BMW-kypärä, Schuberth on bmw kypärien valmistaja, osta Org-Shopista edullisesti.
Miksi se pitäisi olla juuri BMW-kypärä?
Niinkuin tossa sanottiinkin,Schubert valmistaa bemulle ton kypärän ja jos katsot molempia vierekkäin niin melko lelu on toi "bmw"-kypärä.
Jos nyt välttämäti haluat jost ton niin saat multa halvalla.Pari kertaa ollut pääs.Ostin ku kaikki kehu..![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Ulkomaan matkalla kokeilin kypärää ja se oli ensimmäinen sovittamani kypärä missä leuka mahtuu kunnolla olemaan. Ainut miinus oli että poskista puristi, mutta sehän on korjattavissa. Schuberttia en tosin ole koskaan pääsäni pitänyt..(peksu @ Elo. 27 2006,14:30) kirjoitti
Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen vapaaehtoista
Lelu, ai missä mielessä? Ei näytä pappakypärältä?(Tuppervaari @ Elo. 28 2006,15:47) kirjoitti
Päivän tärkein ateria on se, joka ensimmäisenä pysyy sisällä
Kun laittaa S1:sen ja SportIntegralin vierekkäin, ei tarvi kauan vertailla kun pääsee lopputulokseen, Bemu on lelu verrattuna Schuberthin.(ormi @ Elo. 28 2006,20:36) kirjoitti
Mulla ei 2,5 ajokauden perusteella ole SportIntegralista edelleenkään mitään negatiivista sanottavaa. En mä tuolla sen takia aja, etteikö mulle muutakaan myytäisi. Hylkäsin S1:n koeajon perusteella, kyseisen potan autuus ei ole ihan niin automaattista kuin mitä täälläkin voi säännöllisesti lukea. S1:n meluntuotto kaula-aukon alueella on muistaakseni vähän pienempää kuin BMW:ssä, mutta toisaalta S1 on raskaampi mm. sen aurinkovisiirisysteemin vuoksi, joka ei mun anatomialla toimi sitten yhtään.
1000
Taas jäi ne perustelut mainitsematta .. itsetuntokysymyhän se tietysti on, haluaako näyttää nuorekkaammalta vai papalta.(Köpi @ Elo. 29 2006,09:05) kirjoitti
![]()
Päivän tärkein ateria on se, joka ensimmäisenä pysyy sisällä
Mulle on epäselvää kumpi on kumpi...kun kumpikaan ei näytä papalta.(ormi @ Elo. 29 2006,12:13) kirjoitti
shubertin varsinainen maahantuja ei ainakaan messuilla esitellyt minulle jotta poskipaloja voisi vaihtaa
toinen asia mihin itse törmasin schubertin osalta niin leuka ahdisti kiinnilaittovaiheessa ,syyhän ei ole kypärän vaan epämuodostuneen pääni, bemun osalta tätä ei ole ? miksi,
sitä en osaa sanoa
ja schubertin aukaisu namikka on sivulla ,jotenka kohinaherkkyys kasvaa ajan kanssa
mutta tosiasiahan on se jotta omaan päähänsä on vain löydettävä se oikealla muotilla tehty kyparä , se joka on toiselle paras voi olla itselle täysi pettymys ,joten eikun kokeilemaan eri merkkejä ,sillä turhaahan se on itteään kiusata sopimattomalla varustuksella .
ja ei kun kausi jatkukoon
papan vetreyttä lisää hevosvoimat persiin alla