Sivu: 7 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 337:sta
    Lainaa (johtaja85 @ Touko. 20 2007,23:39) kirjoitti
    Minulla on 750 k7 ja siinä on devilin tehari... hyvät äänet ja huomattavasti kevyempi alkuperäistä
    pyörä muutenkin on mielestäni loistava... pariin viikkoon oon nyt jotain 3500km ajellu...!
    Minkänäkönen se devilin putki on? yleensähän devilissä on ollu ihan hirveetä äänet Itse oon miettiny leo vincen gpstyleä tai akran putkea,akralla ei vaan taida olla kuin niitä pitkiä putkia..
    GSX-R 1000 K7
    Asiasta kukkaruukkuun..onko kellään tuota leo vincen gpstyle putkea? Kuinka helppo siinä on irrottaa toi dbkilleri..tarvis tietoja tästä
    GSX-R 1000 K7
    Ootteko kovaa ajanu noilla ensiasennusrenkailla, miten pidon kanssa? Itsellä ollu ongelmia kylmän renkaan kanssa jo pienissäkin vauhdeissa.
    GSX-R 1000 K7
    Lainaa (Markus81 @ Touko. 25 2007,15:52) kirjoitti
    Ootteko kovaa ajanu noilla ensiasennusrenkailla, miten pidon kanssa? Itsellä ollu ongelmia kylmän renkaan kanssa jo pienissäkin vauhdeissa.
    Ei metriäkään... mä olin kuullut huhuja, että battlaxit on liukkaat vaihdatin alle Metzelerit. Ne ei kyllä oikein kestäneet kevään karkeita asfaltteja ja nyt alla on Pilot Power 2CT:t ja pitoa takuulla riittää
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Lainaa (jens @ Touko. 25 2007,15:59) kirjoitti
    Ei metriäkään... mä olin kuullut huhuja, että battlaxit on liukkaat vaihdatin alle Metzelerit. Ne ei kyllä oikein kestäneet kevään karkeita asfaltteja ja nyt alla on Pilot Power 2CT:t ja pitoa takuulla riittää
    Joo, rupesin vähän ihmettelemään, kun ykkösvaihteella heitti perä sivulle, että onko kuskissa vai takanakissa vika Burnasitko takanakin vai heitit varaston perukalle?
    GSX-R 1000 K7
    En edes väitä osaavani ajaa kovaa, mutta kyllä noilla Bridgeillä olen ajanut polvi maassa radalla ilman "tilanteita"...
    Kaikkea voi kokeilla, ainakin kerran...
    Kyllähän kylmä rengas on liukas, mutta juuri sen takia ajetaan aluksi nätisti.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (jens @ Touko. 13 2007,21:28) kirjoitti
    Toinen vaihtoehto vois olla vakiopleksin veistely/modaaminen matalammaksi. Haluisitko Markus81 myydä alkuperäisen pleksisi?
    Mulla ois orggispleksi myytävänä. Laita privaa/mailia, jos kiinnostaa.
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    Lainaa (Markus81 @ Touko. 25 2007,17:16) kirjoitti
    Lainaa (jens @ Touko. 25 2007,15:59) kirjoitti
    Joo, rupesin vähän ihmettelemään, kun ykkösvaihteella heitti perä sivulle, että onko kuskissa vai takanakissa vika * Burnasitko takanakin vai heitit varaston perukalle?
    Mä en ajanut ensiasennusrenkailla paljon mitään, kun oli niin liposet. Vaihdoin Corsat alle. Vanhan takasen jämiä on varmaan vieläkin kiinni undertailissa ja etusen möin pois.
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    Kuinkas tällanen 750 sopii vähän lyhyemmälle tyypille? Itellä mittaa on sentin yli 170. Ensimmäistä pyörää etsimässä, tosin se kortti pitäs kai ensin hommata, no ikä sentään jo riittää

Vau 1. viesti

Tulossa: KTM 390 ADV R
    Lainaa (gloid @ Kesä. 07 2007,14:38) kirjoitti
    Kuinkas tällanen 750 sopii vähän lyhyemmälle tyypille? Itellä mittaa on sentin yli 170. Ensimmäistä pyörää etsimässä, tosin se kortti pitäs kai ensin hommata, no ikä sentään jo riittää *
    Sopii oikein hyvin... satula on edestä aika kapea ja tällaisella persjalkaisellakin ylettyy jalat helposti maahan.

hee... 1000 viesti

ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Mulla oli jo mun aikasemmassa pyörässä samat ensi asennus renkaat. kuumotti vähän lähtee taas uudelleen niillä ajeleen. No nyt vaihoin kans corsat alle, tähän mennessä parhaat renkaat(mulle) mitä oon koittanu.
    Kawasaki ZX-10R 2008.
    No niin, nyt on päästy eroon siitä surkeäänisestä vanhasta putkesta.Leo vincen gp style ilman dbkilleriä rokkaa ihan aikuisten oikeesti
    GSX-R 1000 K7
    Mistäs voisi kysellä putkenkannatinta k5 mallin pyörään? Kyytiläisen jalkatapit saa häipyä...
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Tuleeko seiskapätkässä radalla jotain puoltavia ominaisuuksia esiin verrattuna kiloseen ja kusiaiseen? *
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    moi, löytyykö keltään k6:n huoltomanuaalia? löysin yhden linkin, mutta oli lopettanut toimimasta.
    Kawasaki ZX-10R 2008.
    Lainaa (Toyboy @ Kesä. 26 2007,20:54) kirjoitti
    Tuleeko seiskapätkässä radalla jotain puoltavia ominaisuuksia esiin verrattuna kiloseen ja kusiaiseen? *
    Siinä on molempien hyvät puolet ilman huonoja pulia. Itse jos rataa ajatellen laittaisin tai yleensäkkin järjellä niin tuo seiskapätkä ois kyllä vasrmasta paras vaihtoehto.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Tosta lähtee K6/K7 service manual >> http://www.saunalahti.fi/~sassu/GSX-...anual_2006.pdf
    K7 750 kisseri
    Eilen mun rekkarikilpi sanoutui tehtävästään sananmukaisesti irti. Aika voimalla se on lähteny, ku on toisen mutterinki vieny mukanaan. Tietääkö kukaan, mistä sais noita valkoisia muovipäitä rekkarikilpeen. Joutuu jonkin aikaa ajaa pahvista kyhätyllä kilvelle..
    GSX-R 1000 K7
    Lainaa (Markus81 @ Heinä. 29 2007,08:54) kirjoitti
    Eilen mun rekkarikilpi sanoutui tehtävästään sananmukaisesti irti. Aika voimalla se on lähteny, ku on toisen mutterinki vieny mukanaan. Tietääkö kukaan, mistä sais noita valkoisia muovipäitä rekkarikilpeen. Joutuu jonkin aikaa ajaa pahvista kyhätyllä kilvelle..
    Ainakin Motonetistä löytyy!
    ZH2 2020
    jos olet tilannut uuden kilven niin kuitii siitä riittää mukana ja ei tarvi kilpiä. Näin meillä ohjeisti katastuskonttori...
    Lainaa (Vonikka @ Heinä. 29 2007,17:30) kirjoitti
    jos olet tilannut uuden kilven niin kuitii siitä riittää mukana ja ei tarvi kilpiä. Näin meillä ohjeisti katastuskonttori...
    No ei paha sitten, pitää nauttia kohtuu mageasta perästä,ennenkuin se taas siihen joutuu kiinnittää.
    GSX-R 1000 K7
    Lainaa (Markus81 @ Heinä. 29 2007,21:33) kirjoitti
    Lainaa (Vonikka @ Heinä. 29 2007,17:30) kirjoitti
    No ei paha sitten, pitää nauttia kohtuu mageasta perästä,ennenkuin se taas siihen joutuu kiinnittää. *
    Tarkista nyt vielä mikä siellä on ohjeistus. Pohjoisessa sanoi että ajele ilman ja pidä kuitti mukana.
    Konttorilla (Hakuninmaa) ja Poliisilla sanoivat, että kuukauden voi ajella väliaikaisella/itsetehdyllä kilvellä maksimissaan. Eli pahvista tilalle selkeälukuinen kilpi, niin ei tule sanomista. Aivan 100% varma homma on että saat vähintään huomautuksen jos ajat ilman kilpeä täällä pk-seudulla.

Ja samaan hengenvetoon vielä antaisin vinkiksi, että paras ratkaisu vois olla kokonaan uuden otteen+kilven hommaus. Ei tule ainakaan mitään väärinkäsityksen pelkoa jos joku kilpesi löytää ja innostuu sikailemaan.. Itsellä kävi sama homma, eli kilpi tipahti. Seuraavana päivänä poliisille soitto, josta sitten faksasivat ilmoituksen konttorille. Konttorille mars, ja uusi kilpi+ote mukaan. Ei tartte odotella turhia ja tulipahan parempi GT-alkuinen tunnus

K7 750 kisseri
    Lainaa (Sassu @ Heinä. 30 2007,17:23) kirjoitti
    Konttorilla (Hakuninmaa) ja Poliisilla sanoivat, että kuukauden voi ajella väliaikaisella/itsetehdyllä kilvellä maksimissaan. Eli pahvista tilalle selkeälukuinen kilpi, niin ei tule sanomista. Aivan 100% varma homma on että saat vähintään huomautuksen jos ajat ilman kilpeä täällä pk-seudulla.

Ja samaan hengenvetoon vielä antaisin vinkiksi, että paras ratkaisu *vois olla kokonaan uuden otteen+kilven hommaus. Ei tule ainakaan mitään väärinkäsityksen pelkoa jos joku kilpesi löytää ja innostuu sikailemaan.. Itsellä kävi sama homma, eli kilpi tipahti. Seuraavana päivänä poliisille soitto, josta sitten faksasivat ilmoituksen konttorille. Konttorille mars, ja uusi kilpi+ote mukaan. Ei tartte odotella turhia ja tulipahan parempi GT-alkuinen tunnus *
    Se vain tuossa on huono puoli että pyörästä tulee 2-kilpinen, joka ei tunnetusti ole mikään myyntivaltti...
    ZH2 2020
    Tämä kaksikilpisyys on tarkastettavissa AKE:sta/konttorilta, josta näkevät, että uusi tunnus haettu kilven katoamisen takia. En näe miksi kyseinen toimenpide haittaisi myyntiä, eri juttu jos kippauksen takia lunastettu.
    K7 750 kisseri
    Asentelin sitten kilpitelineen orkkiksen paikalle, nyt on hyvä
    The Black line
    Lainaa (Sassu @ Heinä. 30 2007,22:26) kirjoitti
    Tämä kaksikilpisyys on tarkastettavissa AKE:sta/konttorilta, josta näkevät, että uusi tunnus haettu kilven katoamisen takia. En näe miksi kyseinen toimenpide haittaisi myyntiä, eri juttu jos kippauksen takia lunastettu.
    Itsellä auto ollut 1.päivän alkuperäis kilvillä sitten tilattu erikoiskilvet ja sekin karsastaa joitakin vaikka syy on harvinaisen selvä miksi ne on vaihdettu. Nykyajan ostajat ovat harvinaisen ihmeellistä sakkia...
    Oonko ainoo, kenen vaihteen näyttäjä sekoilee? välillä kun lähtee liikkeelle(1. vaihteella), niin kovasti ehdottaa 2 vaihdetta.

No turha toi on muutenkin, mut nii pitäs sen ny toimia.
    Kawasaki ZX-10R 2008.
  30.  
    Lainaa (Sassu @ Heinä. 30 2007,17:23) kirjoitti

Ja samaan hengenvetoon vielä antaisin vinkiksi, että paras ratkaisu *vois olla kokonaan uuden otteen+kilven hommaus. Ei tule ainakaan mitään väärinkäsityksen pelkoa jos joku kilpesi löytää ja innostuu sikailemaan.. Itsellä kävi sama homma, eli kilpi tipahti. Seuraavana päivänä poliisille soitto, josta sitten faksasivat ilmoituksen konttorille. Konttorille mars, ja uusi kilpi+ote mukaan. Ei tartte odotella turhia ja tulipahan parempi GT-alkuinen tunnus *
    Soitin just vantaan poliisille ja sanoivat, että voi ajaa ilman kilpeä,kunnes uus tulee, kunhan pitää paprut mukana. Joten pk seudulla liikkuu nyt ainaki kuukauden musta gixxu ilman kilpeä
    GSX-R 1000 K7
Sivu: 7 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen