Minkänäkönen se devilin putki on? yleensähän devilissä on ollu ihan hirveetä äänet(johtaja85 @ Touko. 20 2007,23:39) kirjoitti
Itse oon miettiny leo vincen gpstyleä tai akran putkea,akralla ei vaan taida olla kuin niitä pitkiä putkia..
GSX-R 1000 K7
Asiasta kukkaruukkuun..onko kellään tuota leo vincen gpstyle putkea? Kuinka helppo siinä on irrottaa toi dbkilleri..tarvis tietoja tästä![]()
GSX-R 1000 K7
Ootteko kovaa ajanu noilla ensiasennusrenkailla, miten pidon kanssa? Itsellä ollu ongelmia kylmän renkaan kanssa jo pienissäkin vauhdeissa.
GSX-R 1000 K7
Ei metriäkään... mä olin kuullut huhuja, että battlaxit on liukkaat vaihdatin alle Metzelerit. Ne ei kyllä oikein kestäneet kevään karkeita asfaltteja ja nyt alla on Pilot Power 2CT:t ja pitoa takuulla riittää(Markus81 @ Touko. 25 2007,15:52) kirjoitti
![]()
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Joo, rupesin vähän ihmettelemään, kun ykkösvaihteella heitti perä sivulle, että onko kuskissa vai takanakissa vika(jens @ Touko. 25 2007,15:59) kirjoitti
Burnasitko takanakin vai heitit varaston perukalle?
![]()
GSX-R 1000 K7
En edes väitä osaavani ajaa kovaa, mutta kyllä noilla Bridgeillä olen ajanut polvi maassa radalla ilman "tilanteita"...(Markus81 @ Touko. 25 2007,15:52) kirjoitti
Kaikkea voi kokeilla, ainakin kerran...
Kyllähän kylmä rengas on liukas, mutta juuri sen takia ajetaan aluksi nätisti.(Markus81 @ Touko. 25 2007,15:52) kirjoitti
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Mulla ois orggispleksi myytävänä. Laita privaa/mailia, jos kiinnostaa.(jens @ Touko. 13 2007,21:28) kirjoitti
~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
- Bernard Shaw
Mä en ajanut ensiasennusrenkailla paljon mitään, kun oli niin liposet. Vaihdoin Corsat alle. Vanhan takasen jämiä on varmaan vieläkin kiinni undertailissa ja etusen möin pois.(Markus81 @ Touko. 25 2007,17:16) kirjoitti
~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
- Bernard Shaw
Kuinkas tällanen 750 sopii vähän lyhyemmälle tyypille? Itellä mittaa on sentin yli 170. Ensimmäistä pyörää etsimässä, tosin se kortti pitäs kai ensin hommata, no ikä sentään jo riittää
Vau 1. viesti
Tulossa: KTM 390 ADV R
Sopii oikein hyvin... satula on edestä aika kapea ja tällaisella persjalkaisellakin ylettyy jalat helposti maahan.(gloid @ Kesä. 07 2007,14:38) kirjoitti
hee... 1000 viesti
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Mulla oli jo mun aikasemmassa pyörässä samat ensi asennus renkaat. kuumotti vähän lähtee taas uudelleen niillä ajeleen.No nyt vaihoin kans corsat alle, tähän mennessä parhaat renkaat(mulle) mitä oon koittanu.
Kawasaki ZX-10R 2008.
No niin, nyt on päästy eroon siitä surkeäänisestä vanhasta putkesta.Leo vincen gp style ilman dbkilleriä rokkaa ihan aikuisten oikeesti![]()
GSX-R 1000 K7
Mistäs voisi kysellä putkenkannatinta k5 mallin pyörään? Kyytiläisen jalkatapit saa häipyä...
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Tuleeko seiskapätkässä radalla jotain puoltavia ominaisuuksia esiin verrattuna kiloseen ja kusiaiseen? *![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
moi, löytyykö keltään k6:n huoltomanuaalia? löysin yhden linkin, mutta oli lopettanut toimimasta.
Kawasaki ZX-10R 2008.
Siinä on molempien hyvät puolet ilman huonoja pulia. Itse jos rataa ajatellen laittaisin tai yleensäkkin järjellä niin tuo seiskapätkä ois kyllä vasrmasta paras vaihtoehto.(Toyboy @ Kesä. 26 2007,20:54) kirjoitti
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Tosta lähtee K6/K7 service manual >> http://www.saunalahti.fi/~sassu/GSX-...anual_2006.pdf
K7 750 kisseri
Eilen mun rekkarikilpi sanoutui tehtävästään sananmukaisesti irti. Aika voimalla se on lähteny, ku on toisen mutterinki vieny mukanaan. Tietääkö kukaan, mistä sais noita valkoisia muovipäitä rekkarikilpeen. Joutuu jonkin aikaa ajaa pahvista kyhätyllä kilvelle..
GSX-R 1000 K7
Ainakin Motonetistä löytyy!(Markus81 @ Heinä. 29 2007,08:54) kirjoitti
ZH2 2020
jos olet tilannut uuden kilven niin kuitii siitä riittää mukana ja ei tarvi kilpiä. Näin meillä ohjeisti katastuskonttori...(Markus81 @ Heinä. 29 2007,08:54) kirjoitti
No ei paha sitten, pitää nauttia kohtuu mageasta perästä,ennenkuin se taas siihen joutuu kiinnittää.(Vonikka @ Heinä. 29 2007,17:30) kirjoitti
![]()
GSX-R 1000 K7
Tarkista nyt vielä mikä siellä on ohjeistus. Pohjoisessa sanoi että ajele ilman ja pidä kuitti mukana.(Markus81 @ Heinä. 29 2007,21:33) kirjoitti
Konttorilla (Hakuninmaa) ja Poliisilla sanoivat, että kuukauden voi ajella väliaikaisella/itsetehdyllä kilvellä maksimissaan. Eli pahvista tilalle selkeälukuinen kilpi, niin ei tule sanomista. Aivan 100% varma homma on että saat vähintään huomautuksen jos ajat ilman kilpeä täällä pk-seudulla.
Ja samaan hengenvetoon vielä antaisin vinkiksi, että paras ratkaisu vois olla kokonaan uuden otteen+kilven hommaus. Ei tule ainakaan mitään väärinkäsityksen pelkoa jos joku kilpesi löytää ja innostuu sikailemaan.. Itsellä kävi sama homma, eli kilpi tipahti. Seuraavana päivänä poliisille soitto, josta sitten faksasivat ilmoituksen konttorille. Konttorille mars, ja uusi kilpi+ote mukaan. Ei tartte odotella turhia ja tulipahan parempi GT-alkuinen tunnus
K7 750 kisseri
Se vain tuossa on huono puoli että pyörästä tulee 2-kilpinen, joka ei tunnetusti ole mikään myyntivaltti...(Sassu @ Heinä. 30 2007,17:23) kirjoitti
ZH2 2020
Tämä kaksikilpisyys on tarkastettavissa AKE:sta/konttorilta, josta näkevät, että uusi tunnus haettu kilven katoamisen takia. En näe miksi kyseinen toimenpide haittaisi myyntiä, eri juttu jos kippauksen takia lunastettu.
K7 750 kisseri
Asentelin sitten kilpitelineen orkkiksen paikalle, nyt on hyvä![]()
The Black line
Itsellä auto ollut 1.päivän alkuperäis kilvillä sitten tilattu erikoiskilvet ja sekin karsastaa joitakin vaikka syy on harvinaisen selvä miksi ne on vaihdettu. Nykyajan ostajat ovat harvinaisen ihmeellistä sakkia...(Sassu @ Heinä. 30 2007,22:26) kirjoitti
![]()
Oonko ainoo, kenen vaihteen näyttäjä sekoilee? välillä kun lähtee liikkeelle(1. vaihteella), niin kovasti ehdottaa 2 vaihdetta.
No turha toi on muutenkin, mut nii pitäs sen ny toimia.
Kawasaki ZX-10R 2008.
Soitin just vantaan poliisille ja sanoivat, että voi ajaa ilman kilpeä,kunnes uus tulee, kunhan pitää paprut mukana. Joten pk seudulla liikkuu nyt ainaki kuukauden musta gixxu ilman kilpeä(Sassu @ Heinä. 30 2007,17:23) kirjoitti
![]()
GSX-R 1000 K7