Sivu: 6 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 337:sta
    Pitää kyllä vain sanoa että jennicalla on pirun hieno pyörä kateelliseksi pistää prkl =)
    Lainaa (Markus81 @ Huhti. 16 2007,23:43) kirjoitti
    Itsellä lähti muut tarrat suht nätisti,paitsi ensimmäinen tankintarra,jonka joutu sit kynsimään pois, siihen ei label offit sun muut auttanu.
    Poistit varmasti tarran muovipinnan ja kaikki muut mitä "helposti" lähti, suihkautit Label Offia ja annoit myös vaikuttaa hetkisen... On kumma jos tuotti ongelmia. *
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (Mezza @ Huhti. 17 2007,11:38) kirjoitti
    Pitää kyllä vain sanoa että jennicalla on pirun hieno pyörä * kateelliseksi pistää prkl =)
    Sehän on myytävän... osta poies
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Lainaa (jennica @ Huhti. 10 2007,21:34) kirjoitti
    Edit2: Ois itse asiassa kyseinen menopeli myynnissä, jos jotain kiinnostaa: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=452300
    Hmmm....

Jokos sinä meille esiruppia raotat että mikäs on nyt uusin suunnitelma jos tuosta eroon pääsee?
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Nuo motohellin savuvilkut k6-k7 gixxeriin on livenä hieman tummemmat kuin tuossa kuvassa...

Nimim. noita livenä tarkastellut...
    Lainaa (jens @ Huhti. 17 2007,15:23) kirjoitti
    Lainaa (Mezza @ Huhti. 17 2007,11:38) kirjoitti
    Pitää kyllä vain sanoa että jennicalla on pirun hieno pyörä kateelliseksi pistää prkl =)
    Sehän on myytävän... osta poies
    Mun K2 kulkee ihan hyvin, vaikka tota pyörää kokeillessani viime kesänä tulikin aika kivat vaihtohimot. Sitä en ymmärrä miks tosta eroon on pyrkimäs
    Lainaa (TPM @ Huhti. 17 2007,15:20) kirjoitti
    Itsellä lähti muut tarrat suht nätisti,paitsi ensimmäinen tankintarra,jonka joutu sit kynsimään pois, siihen ei label offit sun muut auttanu.
    Poistit varmasti tarran muovipinnan ja kaikki muut mitä "helposti" lähti, suihkautit Label Offia ja annoit myös vaikuttaa hetkisen... On kumma jos tuotti ongelmia. *
    Se muovi oli vaaan niiin tiukassa siinä. Ja nyt se label off jätti sit länttejä. Mitä bensaa tankkaatte, 95:sta?
    GSX-R 1000 K7
    Lainaa (Markus81 @ Huhti. 17 2007,22:27) kirjoitti
    Poistit varmasti tarran muovipinnan ja kaikki muut mitä "helposti" lähti, suihkautit Label Offia ja annoit myös vaikuttaa hetkisen... On kumma jos tuotti ongelmia.
    Se muovi oli vaaan niiin tiukassa siinä. Ja nyt se label off jätti sit länttejä. Mitä bensaa tankkaatte, 95:sta?
    95:ta ja 98:a.. molemmat katoo tankista, jos niitä sinne laittaa.
    Kawasaki ZX-10R 2008.
    Lainaa (&amp K. @ Huhti. 18 2007,18:18) kirjoitti
    Lainaa (Markus81 @ Huhti. 17 2007,22:27) kirjoitti
    Poistit varmasti tarran muovipinnan ja kaikki muut mitä "helposti" lähti, suihkautit Label Offia ja annoit myös vaikuttaa hetkisen... On kumma jos tuotti ongelmia.
    95:ta ja 98:a.. molemmat katoo tankista, jos niitä sinne laittaa.
    Totta! Itse tankkaan 95:sta.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (Vonikka @ Huhti. 17 2007,17:00) kirjoitti
    Edit2: Ois itse asiassa kyseinen menopeli myynnissä, jos jotain kiinnostaa: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=452300
    Hmmm....

Jokos sinä meille esiruppia raotat että mikäs on nyt uusin suunnitelma jos tuosta eroon pääsee?
    Katoppakööö... Enhän minä tuosta muuten (todellakaan) luopuisi, mutta kun masussa on semmoinen "pikku motoristi", niin täytyy vaihtaa joksikin aikaa sellaiseen pukattavaan nelirattaiseen malliin. * Ei ole järkeä eikä varaa seisottaa tallissa uutta pyörää, kun arvokin laskee vuosi vuodelta... Harmittaa myydä, mutta "no can do".
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    Ois itse asiassa kyseinen menopeli myynnissä, jos jotain kiinnostaa: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=452300
    Sikasiistit kynäruiskumaalaukset. Piste i:n päällä!

Mitä maksoi?
    (ja jos joku tuttu duunas ns. asevelihintaan, niin paljonko meni aikaa työtunteina?)
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Lainaa (Koris @ Huhti. 21 2007,14:44) kirjoitti
    Ois itse asiassa kyseinen menopeli myynnissä, jos jotain kiinnostaa: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=452300

Mitä maksoi?
    (ja jos joku tuttu duunas ns. asevelihintaan, niin paljonko meni aikaa työtunteina?)
    Oliskohan nyt kuitenkin niin , että ne kiekurat olis tarralla tehtyjä ....
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
    Lainaa (Puppe 67 @ Huhti. 21 2007,15:45) kirjoitti

Mitä maksoi?
    Tarroja noin hienossa prätkässä?
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Eivät ole tarroja. Jossain aiemmassa ketjussa oli mainittu.
    Ei muuten ole, kyllä ne kynäruiskulla on ruiskauteltu...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Eikös siinä alareunassa joku osoite ole?
    Edit: Se olikin vain Kuhmon laatukone.

Suzuki GSX-R 1000 K7

Mitä maksoi?
    Kuviot on kynäruiskumaalattu, mutta alhaalla olevat mainokset on tarrana kuin myös etulampun vieressä olevat viirut on tarroina. Ei pääse maalaukset oikeuksiinsa kuvissa, kun näyttävät yksivärisiltä. Livenä näkyy erivärillä olevat efektit. *

Koris: Tämmöinen jampesteri http://www.kimmotakarautio.com/ (yksi Suomen parhaista kynäruiskumaalaeista) on maalannut nuo. * Sanotaanko näin, että sain sikahalvalla. Sanoin, että voin mainostaa häntä kylillä, mutta hän sanoi ettei tarvitse, koska ei edes yleensä tee moottoripyöriin maalauksia, koska rahakkaampia ja isompia töitä on liiaksi asti. Kiirettä pukkaa, enkä ihmettele, kun katsoo ja on nähnyt hänen töitään. Ei tarvitse mainostella missään, kun maalaukset puhuu puolestaan. Ja tuo mun pyörähän oli pikku juttu sille...
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    Oma GSX-R750 2005 kävi säädätettävänä + dynossa toissapäivänä. Paikkana MJL-Huolto, Helsinki.

Ennen säätöä pyörästä löytyi takarenkaalta 123.47hp / 77.04Nm, *säädön jälkeen 129.78hp / 78.21Nm. Kannatti siis tuo säätöhomma, molemmissa samat osat kiinni, ennen penkityksiä pyörään laitettu uusi K&N ilmansuodatin. Tämän lisäksi löytyy Yoshimuran TRS-vaimennin.

Pyörä muuten myynnissä, Nettimoto.Com

Laitoimpa valaistusasiat kuntoon gikserissä

H7 xenon (lyhkänen) mulla olikin jo maaliskuussa asennettu ja nyt väsäilin sitten H9 (pitkän)
    Alkuperäiset parkkivalot näyttivät "likaisen" keltaisilta 6000k xenonin rinnalla joten vaihdoin valkoisiin led-tyyppisiin.
    Nyt toivottavasti näkee ja tulee nähdyksi. Ballastit/muuntajat on piilotettu vasemman sivukatteen taakse ja kiinnitetty sinne (velcro) tarralla, jotta ne saa huollon aikana helposti irti.
    Tulikos miten iso ero valotehoon ksenoneilla? Niin ja oliko miten iso homma laitella ne kiinni? Kiinnoistais vähän itteänikin tuollaset valot, kun nyt muutaman päivän omistanut hopee mustan k7 giksun...
    Tempaisin äsken 200km putkeen..Oma vika kun ei tullu pitkiksiä nahkapuvun alle,muuten ei valittamista..Vaihdoin eilen suzukin mustan "tuplakuplan" pyörään ja tänään huomasin että keskimmäinen ruuvi on irronnut ajossa. Ei jostakin syystä saanu keskimmäisiä ruuveja kiristettyä tarpeeksi. Mistähän noita muoviruuveja voi kysellä?

GSX-R 1000 K7
    Lainaa kirjoitti
    Vaihdoin eilen suzukin mustan "tuplakuplan" pyörään ja tänään huomasin että keskimmäinen ruuvi on irronnut ajossa
    Paljonko tuo lirpake maksoi? Itse kanssa miettinyt tuplakuplan ostoa, omassani ainakin vakiopleksillä tuuli puskee ikävästi rintaan ja aiheuttaa lieveilmiönä mm. helvetinmoisen turbulenssin kypärän sisään :P Onko tuo paljonkin parempi vrt. orggis?
    K7 750 kisseri
    Lainaa (Sassu @ Touko. 13 2007,16:24) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Vaihdoin eilen suzukin mustan "tuplakuplan" pyörään ja tänään huomasin että keskimmäinen ruuvi on irronnut ajossa
    Paljonko tuo lirpake maksoi? Itse kanssa miettinyt tuplakuplan ostoa, omassani ainakin vakiopleksillä tuuli puskee ikävästi rintaan ja aiheuttaa lieveilmiönä mm. helvetinmoisen turbulenssin kypärän sisään :P Onko tuo paljonkin parempi vrt. orggis?
    Mua kiinnostais kans kokemukset tuplakuplan vaikutuksesta kaulalle tulevaan ilmavirtaan. Oon 180cm ja tuuli tulee just kaulalle. Vähän kun parantaa ryhtiä niin johan hiljenee.

Toinen vaihtoehto vois olla vakiopleksin veistely/modaaminen matalammaksi. Haluisitko Markus81 myydä alkuperäisen pleksisi?
    Se makso 78€ maahantuojalla, ei ylihintainen siis. Ei varsinainen tuplakupla ole,mutta kohotettu on kyllä orggikseen verrattuna. Ja näyttää hyvältä, vaikka sen läpi en enään hirveesti auringonvalossa katselis, toisaalta ei oo tarviskaan Nyt sitten pc:tä kiinni seuraavaks ja tummennettuja vilkkuja..Onko teillä kiinni mitään tehoputkia, miten paljon paremmat äänet orggikseen verrattuna?
    GSX-R 1000 K7
    Lainaa (jens @ Touko. 13 2007,21:28) kirjoitti
    Lainaa (Sassu @ Touko. 13 2007,16:24) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Mua kiinnostais kans kokemukset tuplakuplan vaikutuksesta kaulalle tulevaan ilmavirtaan. Oon 180cm ja tuuli tulee just kaulalle. Vähän kun parantaa ryhtiä niin johan hiljenee.

Toinen vaihtoehto vois olla vakiopleksin veistely/modaaminen matalammaksi. Haluisitko Markus81 myydä alkuperäisen pleksisi?
    Helpommalla pääset kun ostat ton mustan tuplakuplan Ja varsinaiseen kysymykseen..moottoritiellä n.140 vauhdissa (kovempaahan en aja ) "kovassa" vastatuulessa tuli välillä niskaan ikävää pyörrettä ryhdin ollessa suorassa ja olen 185cm pitkä. Varsinainen spoilerihan tuosta puuttuu joten täysin ihanteellinen se ei ole matkajoon, mutta alkuperäiseen verrattuna suosittelen ostamaan, ajomukavuus paranee ja pyörän ulkonäkö. Toisaalta huomasin ton kevyen pyörteen vanhassa r6:ssakin vaikka siinä oli tuplakupla spoilerilla..
    GSX-R 1000 K7
    liekkö 01:vm 750.cc gigseriin saatavana spoileri pleksiä, en oo löytäny mistään,tupla kupla on jo mut tuuli tulee suoraan kaulan kohdalle.
    Eiköhän laiteta samalla niihin rahtikonttia niin, että tavaraa mahtuu puolen vuoden edestä mukaan ja mukin pidikkeet yms. stereot että varmasti on mukava matkata.

Ostakaa prkl, matkapyörät. Sportit sportteina eikä minään gold**ngeinä!!
    Lainaa (willik @ Touko. 18 2007,21:45) kirjoitti
    Eiköhän laiteta samalla niihin rahtikonttia niin, että tavaraa mahtuu puolen vuoden edestä mukaan ja mukin pidikkeet yms. stereot että *varmasti on mukava matkata.

Ostakaa prkl, matkapyörät. Sportit sportteina eikä minään gold**ngeinä!!
    Mitä **ttua nää yrität selittää... myö vaan halutaan ettei tuuli osu kaulalle...on kivempi ajella
    joo ei kannata willikkin vetää herneitä eikä mitään muutakaan kamaa nenään jos jotain kysyy,nyt voit nukkua yösi rauhassa ei vissiin oo saatavana semmosta pleksiä ko vehkeeseen.
  30.  
    Minulla on 750 k7 ja siinä on devilin tehari... hyvät äänet ja huomattavasti kevyempi alkuperäistä
    pyörä muutenkin on mielestäni loistava... pariin viikkoon oon nyt jotain 3500km ajellu...!
Sivu: 6 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen