Sivu: 1 / 12:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 337:sta
  1. #1
    En tiedä, että ovatko Suzuki-kuskit laiskoja, vai niin kovia ajamaan, etteivät viihdy foorumilla ketjuja tekemässä, mutta tällaista ei silmään sattunut. Kawalla ja Hondalla ainakin on monesta mallista omat topicit, miksei siis Suzukilla? Tänne siis yleistä keskustelua kyseisestä pyörästä. Itselläni kiikarissa tuo K6-malli ja ainakin ulkonäkö on kohillaan
    Harmi ettei testaamaan pääse, ikää ei vielä ole ja talven aikana varmaankin pyörä tulee ostettua, koska saatiin hyvä tarjous.
    Keskustelua moottoripyörien kuninkaasta (ainakin merkki on oikea)
    ---
    Yamaha YZF-R1 -09, Yamaha FZ6-N -04, Aprilia RS 125cc -99, Derbi Senda 50cc -02
  2. #2
    Hmm... mitä niistä kirjoittais? Toimivat kuin sveitsiläinen kello etc. Muilla merkeillä tuntuu olevan kaiken maailman kilnöitä ja kolinoita, sit niitä yhdessä ihmettelevät. (Olisko toi provo)?? Nyt pitää mennä pesemään pyörä, sen saisivat viellä keksiä pyöriin että
    paska/lika ei tarttuisi olis kuin wc-pönttö pelkkä huuhtelu
    Fun is not a straight line
  3. #3
    Teet jonkin pissapoika patentin siihen keulaan että se aina ruiskuttaa vettä siihen.
    ---
    Yamaha YZF-R1 -09, Yamaha FZ6-N -04, Aprilia RS 125cc -99, Derbi Senda 50cc -02
  4. #4
    Lainaa (teude @ Elo. 26 2006,12:26) kirjoitti
    Teet jonkin pissapoika patentin siihen keulaan että se aina ruiskuttaa vettä siihen.
    Eli paremman jäljen sais kun ajaa sateella...
    Fun is not a straight line
  5. #5
    Olis joo kiva saada kuulla kokemuksista. toi 750 on mullakin nyt mielessä. Ajellu olen toistaiseksi 600rr pyörällä ja kiinnostaisi poikkeaako toi 750 siitä tarpeeksi vai pitääkö mennä kiloseen.

    Ei turhaan viitsisi vaihtaa kiloseen jos tossa riittää menoa. Koeajan jahka kerkeän...
  6. #6
    No mulla oli edellinen Yamaha R6:n siihen verrattuna vähän rennompi asento (mut jo 100 kilsan jälkeen joutuu oikomaan koipiaan ajossa), todella ketterä ja voimaa on ihan kivasti. Olen koittanu myös R1, 1000 K5 mutta niissä sitä voimaa jo "vähän" liikaa, saa olla huomattavasti varovaisempi availujen kanssa. Oma säädetty Korpiaholla jätettiin vähän huippua pois mutta keskialueelle enemmän vääntöä, olen ollut todella tyytyväinen näiden 24000 km jälkeen. Saa muuten ostaa tuon mun pyörän jos kiinnostaa 12000€
    Fun is not a straight line
  7. #7
    Onko kukaan panostanut putkeen oikein kunnolla? http://www.suzuki-gb.co.uk/partdetai...d=100207&m=104
    Näyttää ainakin hyvältä, mutta on sitä hintaakin. Voi olla äänet aika
    ---
    Yamaha YZF-R1 -09, Yamaha FZ6-N -04, Aprilia RS 125cc -99, Derbi Senda 50cc -02
  8. #8
    Minkälainen homma on kuristaa -97vuosimallin 750 gsx-r 25kW:ksi? Paljonko sille tulee suurinpiirtein hintaa kaikkineen?
    Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
    Puhun usein - mutta paskaa.
  9. #9
    En tiedä miten nuo vanhat kuristetaan, vai saako niitä ollenkaan kuristettua. Uudet kuristetaan kuitenkin cdi-boksilla, mikä maksaa 400e.
    ---
    Yamaha YZF-R1 -09, Yamaha FZ6-N -04, Aprilia RS 125cc -99, Derbi Senda 50cc -02
  10. #10
    Myös imuaukkoja pienentämällä (tyyliin Saksan 98hv) tai kaasuvaijerin liikettä lyhentämällä onnistuu. Oman GSX-600F:n kuristaminen aikoinaan kaasuvaijeritsydeemillä maksoi 300e penkityksineen. Eli penkityksen se myös vaatii, kuristi sen miten tahansa. Ja tämä ihan pyörän uudelleen katsastusta varten.
    Suzuki GSX-R750 -99
  11. #11
    Lainaa (TomH @ Elo. 31 2006,20:17) kirjoitti
    Myös imuaukkoja pienentämällä (tyyliin Saksan 98hv) tai kaasuvaijerin liikettä lyhentämällä onnistuu. Oman GSX-600F:n kuristaminen aikoinaan kaasuvaijeritsydeemillä maksoi 300e penkityksineen.
    -97 pyörä taitaa olla niin uusi, että se pitäisi olla tyypitetty <25kw, tai joudutaan päästömittauksiin. Silloin 300e jää aika kauaksi.
    Lainaa kirjoitti
    Eli penkityksen se myös vaatii, kuristi sen miten tahansa. Ja tämä ihan pyörän uudelleen katsastusta varten.
    Myös jos laittaa tehtaan kurisatsin jolle mopo on tyyppihyväksytty?



  12. #12
    Nojoo, tuli taas yleistettyä liikaa. Mutta tuo oma pyörä oli -93 ja siinä vaadittiin nuo toimenpiteet. Rupesin oikein tonkimaan ja tälläistä juttua löytyi toiselta forumilta,

    Katsastuskonttori:
    "Moottorin teho on mahdollista muuttaa, ellei valmistajalla/maahantuojan edustajalla ole kuristussarjaa, myös kaasukahvan kääntökulmaa rajoittamalla. Silloin pitää olla tehonmittaus ennen ja jälkeen muutoksen ja lisäksi todistuksesta ilmetä kaasukahvan kääntökulma. Ensijainen tehonalennus kuristussarjalla jos saatavilla, silloinkin pitää olla valm.todistus asennuksesta ja tehoista."
    Suzuki GSX-R750 -99
  13. #13
    Lainaa (teude @ Elo. 28 2006,17:02) kirjoitti
    Onko kukaan panostanut putkeen oikein kunnolla? http://www.suzuki-gb.co.uk/partdetai...d=100207&m=104
    Näyttää ainakin hyvältä, mutta on sitä hintaakin. Voi olla äänet aika *
    Juu, onhan se tuossa laatikossa vajaan kuukauden maannut, mutta kun ei ole jaksanut sitä asentaa - tai itseasiassa asennuttaa. Käyn eka tämän vuoden ratakeikat läpi ja asennetaan sitten.
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
  14. #14
    Lainaa (teude @ Elo. 28 2006,17:02) kirjoitti
    Onko kukaan panostanut putkeen oikein kunnolla? http://www.suzuki-gb.co.uk/partdetai...d=100207&m=104
    Näyttää ainakin hyvältä, mutta on sitä hintaakin. Voi olla äänet aika
    Tuohan ei mene kuin K6 750 ja 600 R suzukiin.
    Koska äänenvaimennin "pönttö" on koneen alla.
    Halvemmalla pääsee kun vaihtaa vain tuon näkyvän torven palan (30cm rosteri torvi).
    Kuunneltiiin tuossa uutta Yammun R6 mopotinta missä on samalla periaatteella putkisto tehty.
    Loppu pätkällä mikä tulee katteiden alta ei enään ole suurta merkitystä äänien kannalta.
    Kaveri ajelee nyt ilman viimeistä vaimentajaa ihan vakituisen.
    Äänetkin on ihan normaalit viri mökäpönttö tasoa.
    Tyhmän näköinenhän seon vaan pelkkä reikä jalkatappien alla vaan.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  15. #15
    Rakastuin juuri...

    ...koska jos tuon istuinkorkeus on oikeesti 810, niin se on mulle tarpeeksi matala. Lyhyydessä on huonotkin puolensa...
    Nyt vaan sitten miettimään rahoitusta
  16. #16
    Lainaa (Joszu @ Syys. 05 2006,15:35) kirjoitti
    Rakastuin juuri...

    ...koska jos tuon istuinkorkeus on oikeesti 810, niin se on mulle tarpeeksi matala. Lyhyydessä on huonotkin puolensa...
    Nyt vaan sitten miettimään rahoitusta
    Juuh tota väritystä katsoin keväällä, mutta eipä ollunna rahaa vaihtaa ja "vanha" kukkuu ihan hyvin!
    Fun is not a straight line
  17. #17
    Lainaa (jennica @ Syys. 02 2006,19:03) kirjoitti
    Juu, onhan se tuossa laatikossa vajaan kuukauden maannut, mutta kun ei ole jaksanut sitä asentaa - tai itseasiassa asennuttaa. Käyn eka tämän vuoden ratakeikat läpi ja asennetaan sitten.
    Ei sulla Jennica ois kuvia tuosta putkesta ?
    ducati
  18. #18
    Lainaa (Sebu @ Syys. 05 2006,18:52) kirjoitti
    Lainaa (Joszu @ Syys. 05 2006,15:35) kirjoitti
    Rakastuin juuri...

    ...koska jos tuon istuinkorkeus on oikeesti 810, niin se on mulle tarpeeksi matala. Lyhyydessä on huonotkin puolensa...
    Nyt vaan sitten miettimään rahoitusta *
    Juuh tota väritystä katsoin keväällä, mutta eipä ollunna rahaa vaihtaa ja "vanha" kukkuu ihan hyvin!
    Tuo on kyllä hienoin väritys minustakin. Sinisiä on kaikilla ja musta...no, se on vain musta.



    ---
    Yamaha YZF-R1 -09, Yamaha FZ6-N -04, Aprilia RS 125cc -99, Derbi Senda 50cc -02
  19. #19
    Lainaa (Joszu @ Syys. 05 2006,15:35) kirjoitti
    Rakastuin juuri...

    ...koska jos tuon istuinkorkeus on oikeesti 810, niin se on mulle tarpeeksi matala. Lyhyydessä on huonotkin puolensa...
    Nyt vaan sitten miettimään rahoitusta *
    Toi o Sulle aivan liian kovettu peli..!
  20. #20
    Lainaa (teude @ Syys. 06 2006,02:13) kirjoitti
    Tuo on kyllä hienoin väritys minustakin. Sinisiä on kaikilla ja musta...no, se on vain musta.
    Mustan värin olisikin kuulunut olla saatavilla vain ja ainoastaan tonnisissa. * *
    Suzuki GSX-R 1000 K5 - Back in black - 03052005
  21. #21
    Saksasta piti tulla uusi musta 750 Gixeri jo viime tiistaina ja nyt ovat odotukset ensi tiistaissa . Kymmenkunta ulkomaista testia olen netistä lukenut ja niissä ei pyörästä ole hakemallakaan löytynyt huomautettavaa . Vääntöä on tarpeeksi verrattuna kuussataseen ja teho on helpommin hallinnassa kuin kiloisessa. Eikä ole kovin pahan näköinenkään...
    Huoltopukkia olen tilaamassa, joten yksi kysymyskin onnellisille K6:n omistajille: Onko taka-akselin läpi reikä tangolle vai pitääkö/voiko käyttää rullia?
    Busa K8
  22. #22
    Käytä mielummin rullia, ovat kätevämmät.
    Suzuki GSX-R 1000 K5 - Back in black - 03052005
  23. #23
    Lainaa (Nina @ Syys. 29 2006,10:57) kirjoitti
    Käytä mielummin rullia, ovat kätevämmät.
    Ehdottomasti rullat
    Fun is not a straight line
  24. #24
    Lainaa (Mizku75 @ Syys. 29 2006,09:53) kirjoitti
    Lainaa (Joszu @ Syys. 05 2006,15:35) kirjoitti
    Rakastuin juuri...

    ...koska jos tuon istuinkorkeus on oikeesti 810, niin se on mulle tarpeeksi matala. Lyhyydessä on huonotkin puolensa...
    Nyt vaan sitten miettimään rahoitusta
    Toi o Sulle aivan liian kovettu peli..!
    Höpö höpö...sunhan se piti myydä tonninen pois jo viime vuonna ja ostaa mopo tilalle.
  25. #25
    Hei!!!

    Itse vaihdoin busan tähän uuteen seiskapätkään k 6. Mitään negatiivista en ole vielä pyörässä havainnut. Päivääkään en ole katunut. Eniten pidän pyörässäni tyylikkyydestä. Kaikista pyöristä tehokkain katseidenvangitsija.



    euroopan pimein ? allways spiritual winner! crybaby...
  26. #26
    Lainaa (Joszu @ Syys. 29 2006,17:18) kirjoitti
    ...koska jos tuon istuinkorkeus on oikeesti 810, niin se on mulle tarpeeksi matala. Lyhyydessä on huonotkin puolensa...
    Nyt vaan sitten miettimään rahoitusta
    Toi o Sulle aivan liian kovettu peli..! [/quote]
    Höpö höpö...sunhan se piti myydä tonninen pois jo viime vuonna ja ostaa mopo tilalle.[/QUOTE]
    Eikös Sulla oo jo yx Suitsa se GS500E, siitä ylettää jalatki maahan..

    (ps. P.B. niinku kus aina.. )
  27. #27
    Eipä saakaan 750cc GSX-R:ää kuristettua, oli myyjä puhunut paskaa
    Täytyy sitten "tyytyä" 600cc...
    Onko noilla hirveästi eroa, väännössä ja tehoissa jonkin verran, mutta muuten taitavat olla identtiset?
    ---
    Yamaha YZF-R1 -09, Yamaha FZ6-N -04, Aprilia RS 125cc -99, Derbi Senda 50cc -02
  28. #28
    Lainaa (teude @ Loka. 03 2006,20:26) kirjoitti
    Eipä saakaan 750cc GSX-R:ää kuristettua, oli myyjä puhunut paskaa
    Täytyy sitten "tyytyä" 600cc...
    Onko noilla hirveästi eroa, väännössä ja tehoissa jonkin verran, mutta muuten taitavat olla identtiset?
    ulkonäöltään ja varusteiltaan väritysten lieviä eroja lukuunottamatta identtiset ainakin aika pitkään jo olleet



    GSX-R600 '04

    The further on the edge, the hotter the intensity
  29. #29
    Lainaa (teude @ Loka. 03 2006,20:26) kirjoitti
    Eipä saakaan 750cc GSX-R:ää kuristettua, oli myyjä puhunut paskaa
    Täytyy sitten "tyytyä" 600cc...
    Onko noilla hirveästi eroa, väännössä ja tehoissa jonkin verran, mutta muuten taitavat olla identtiset?
    Sitä vaan ihmettelen, että miksi se pitää kuristaa? Pienemmät vakuutusmaksut? Ymmärrän, että korttisi ei ehkä riitä ajamaan yli 25kw pyörää, mutta oletko tullut ajatelleeksi tilanne jossa ajat kolarin ja pyörä menee lunastuskuntoon. Pyörä on papereissa 25kw, mutta konttorilta pääsyn jälkeen olet ruuvannut kaikki mahdolliset viripalikat kiinni. Mitäköhän vakuutusyhtiö tästä sanoo? Tilanne voi olla ns. vittumainen..
    Mikä ei tapa sattuu ainakin ihan vitusti..
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Asiz @ Loka. 03 2006,20:55) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Loka. 03 2006,20:26) kirjoitti
    Eipä saakaan 750cc GSX-R:ää kuristettua, oli myyjä puhunut paskaa
    Täytyy sitten "tyytyä" 600cc...
    Onko noilla hirveästi eroa, väännössä ja tehoissa jonkin verran, mutta muuten taitavat olla identtiset?
    Sitä vaan ihmettelen, että miksi se pitää kuristaa? Pienemmät vakuutusmaksut? Ymmärrän, että korttisi ei ehkä riitä ajamaan yli 25kw pyörää, mutta oletko tullut ajatelleeksi tilanne jossa ajat kolarin ja pyörä menee lunastuskuntoon. Pyörä on papereissa 25kw, mutta konttorilta pääsyn jälkeen olet ruuvannut kaikki mahdolliset viripalikat kiinni. Mitäköhän vakuutusyhtiö tästä sanoo? Tilanne voi olla ns. vittumainen..
    mikäli ajaa kolarin tt-papereilla niin onko tilanne parempi
    äijät näkee siitä suoraan että puuha on ollut laitonta, ei mitään toivoa korvauksesta.

    molemmat vaihtoehdot on huonoja, jotenka kannattaa siis jättää se kolari ajamatta
    GSX-R600 '04

    The further on the edge, the hotter the intensity
Sivu: 1 / 12:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen