Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Meininki ois vaihtaa talven aikana nykyinen 900 blade -94, SP-1:een n. vm.2000.
    mitäs ootte mieltä, oisko hyvä valinta, vai pysyä blade kannassa ja vaihtaa tuoreempaan??
    vääntöö tollasessa sp:ssä ois vissiin mukavasti, verrattuna 4 mukiseen??

    onkohan miten kevyt keula sp:ssä , et nouseeko tassu miten köykäsesti??

    kaikki tieto kiinnostaa ja tyyppiviat, jos on??
    ...Blade...1000rr...2006...
  2. #2
    Eipä tuo sylinterien määrä tuohon vääntöön ole mikään autuaaksi tekevä asia.

    teho = vääntö * kierrokset -> joka voidaan kääntää yksiköihin:
    kilowatit = newtonmetrit * kierrokset(rpm) / 9550
    tai
    hevosvoimat = jalkapaunat * kierrokset(rpm) / 5252

    No, voihan ne väännöt tulla alemmilla kierroksilla. Sitä en tiedä. Enkä jaksa selvittää.

    Itte vaihtasin VTR:ään hiano peli
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
  3. #3
    Linkki <- Lue nyt ensin tuo thread ja palataan sitten asiaan..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  4.  
  5. #4
    Unohda kilonewtonit ja jakopaunat jos et hae radalla sekunnin sadasosia. Käy ajamassa ja mieti tuntuuko hyvältä. Twini tuntuu niin erilaiselta kuin nelari. Kyllä SP nostaa etutassua, siihen on riittävästi voimaa. Ja soundit on möräkät, ei oo mikään vinkulelu.

    Molemmissa on puolensa.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."