Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 58:sta
    Ja odotetut torstai-meetingit jatkuvat. Tänä torstaina 7.9. kohtauspaikkana on Tekno-Shell Ruskeasannassa/Tikkurilassa. Paikalla voi ihailla vantaalaisen nuorison tuunattuja autoja, joiden seassa orggilaisten upeat moottoripyörät suorastaan kalpenevat. Kahvittelut ja mahdollinen ajolenkki. Illat pimenevät nopeasti. Kellonaika tuttu ja turvallinen 18.00.

Kaikki ovat tervetulleita, myös Carina II:lla saa tulla.

Paikan löydät Tuusulan moottoritien varrelta Tikkurilan liittymän tuntumasta.

©
    mä kai ehkä tuun, kun naapurissa asun
    Yammutar
    Viimeks jäi väliin, nyt ei jää ellei ihan kauheesti vettä sada.
    Kyllä kait ainakin kahville vois tulla, vaikka vettä/lunta/vanhoja-akkoja tms. satais
    Lainaa (RIMMON @ Syys. 06 2006,10:32) kirjoitti
    Kyllä kait ainakin kahville vois tulla, vaikka vettä/lunta/vanhoja-akkoja tms. satais
    Jos ei liiiian vanhaa akkaa sada, niin vien sen kämpille ja....?
    Joo... mää tuun myös jos sää sallii!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Ja paikalla myös, kun kerran itse tätä kyselin...
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Eipä ole säät suosineet näitä torstaiajeluita, ja huonoilta näyttävät ennusteet nytkin... Toisaalta vähiin on minulta muutenkin ajelut jääneet joten nyt tullaan mukaan vaikka vettä vähän tihuttelisikin *
    Lainaa kirjoitti
    Eipä ole säät suosineet näitä torstaiajeluita, ja huonoilta näyttävät ennusteet nytkin.
    Kuikas niin?? En muista kun yhden kerran että olisi satanut Torstaina, meidän piti mennä lossilla johonkin, mutta se jäi sateen vuoksi. Viime torsataina oli kuulemma satanut mutta enpä minä ainakaan osunut siihen sateeseen

-aina sataa
    Yammutar
    Lainaa (YAMMUTAR @ Syys. 06 2006,12:48) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Eipä ole säät suosineet näitä torstaiajeluita, ja huonoilta näyttävät ennusteet nytkin.
    Kuikas niin?? En muista kun yhden kerran että olisi satanut Torstaina, meidän piti mennä lossilla johonkin, mutta se jäi sateen vuoksi. Viime torsataina oli kuulemma satanut mutta enpä minä ainakaan osunut siihen sateeseen *

-aina sataa
    Oltiin tuolloin porvoossa ja matkalla pellinkiin kun sade yllätti.

Mutta sillain jännä ilta oli, että sateesta huolimatta heitettiin myrskylän GP ja itse asiassa ajeltiin koko ilta ihan yöhön asti. Eikä harmittanut yhtään, kummallista... Sumppa oli tuolloin sillä Motolla liikenteessä.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Vaihteeksi mukana jos kelit sallii. Sade-ennuste tosin tuntuu menevän koko ajan huonommaksi torstai-illan osalta.
    1000
    Vois yrittää raahautua paikalle pitkästä aikaa
    * * GSX 1200 INAZUMA -99
    Sitten pitäis tulla dösällä... Otti polliisisetä just äsken zetin talteen. 104/60.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mopedman @ Syys. 06 2006,15:18) kirjoitti
    Sitten pitäis tulla dösällä... Otti polliisisetä just äsken zetin talteen. 104/60.
    Missäs napsahti ?
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Syys. 06 2006,15:19) kirjoitti
    Sitten pitäis tulla dösällä... Otti polliisisetä just äsken zetin talteen. 104/60. * *
    Missäs napsahti ?
    Volsin mutkatiellä Kirkkonummella. Kakspäällä kruisailemassa tuli miliisi vastaan. En kerinnyt himmaamaan, eikä realistisia haneenpääsymahdollisuuksia ollut.. tuskinpa olisin sitä yrittänyt kumminkaan.. mene ja tiedä jos yksin olisin ollut ja vähän vähemmän liikennettä edessä.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Mukana ollaan!
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mopedman @ Syys. 06 2006,15:25) kirjoitti
    Missäs napsahti ?
    Volsin mutkatiellä Kirkkonummella. Kakspäällä kruisailemassa tuli miliisi vastaan. En kerinnyt himmaamaan, eikä realistisia haneenpääsymahdollisuuksia ollut.. tuskinpa olisin sitä yrittänyt kumminkaan.. mene ja tiedä jos yksin olisin ollut ja vähän vähemmän liikennettä edessä.
    Tuttu pätkä, vaimon suvulla on siinä Evitskogissa mökki nääs.

No harmin paikka, työtapaturmia sattuu Paljonkos tuli kieltoa? Vai saatko tiedon vasta myöhemmin?
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Syys. 06 2006,15:26) kirjoitti
    Lainaa (mopedman @ Syys. 06 2006,15:25) kirjoitti
    Sitten pitäis tulla dösällä... Otti polliisisetä just äsken zetin talteen. 104/60. * *
    Missäs napsahti ?
    Tuttu pätkä, vaimon suvulla on siinä Evitskogissa mökki nääs.

No harmin paikka, työtapaturmia sattuu Paljonkos tuli kieltoa? Vai saatko tiedon vasta myöhemmin?
    Pitää Komisariukselle soitella huomenna. Sinänsä asiallinen polliisisetä veikkasi oma-aloitteisesti kuukautta.

Eli taitaa olla kausi päätöksessä.. no onneks on yks skootterimopo tallissa * .

Ja pitihän se lopulta napsahtaa. *

Edit: ja 24 päiväsakkoa *

CFMOTO 800MT-X -25
    Jos nyt ei puukkoja sada, eikä japanilaiset sähköosat sula , niin saavun paikalle.
    Aprilia rsv 1000 mille -04
    Juu tullaan tullaan, mikäli ei mitään dramaattista tapahdu
    premier

emeritus
    Lainaa (premier @ Syys. 06 2006,23:02) kirjoitti
    Juu tullaan tullaan, mikäli ei mitään dramaattista tapahdu
    Juu... nyt vaan pidetään kaikkia mahdollisia kehonosia pystyssä, ettei vaan sada!

V.Vesterinen
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mä joutunen passaamaan, Sumpan koiruudet mun luona hoidossa ja toistaiseksi ainakaan Lotta ja Iida ei oo mopon kyydissä viihtyny
    Pyörätön motoristi...

V.Vesterinen
    En tule. Ihan ku kiinnostais eiks ni
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Accuweather

Tuon mukaan ei enää illalla pitäis sataa. Iltapäivällä voi tulla sadekuuroja. Piti hyvin paikkansa nuo tiedot ainakin Ahveniston osalta tiistaina. Miksei sitten nytkin
    premier

emeritus
    Tässä voi veivata pilvien liikettä reaaliajassa eri ajanjaksoina. Näyttää siltä, että saderintama saavuttaa Helsingin näillä hetkillä. *
    Busa K8
    Mitä sitten tapahtuu jos sataa
    varmaan jotakin kamallaa -kun siitä puhutaan aina niin kovasti

Mulla on onneksi sadeasu jonka saan laitettua niskaan, eli ei sateet haittaa pätkääkään

Ja -kiitos MadManin- uskallan tulla, kun mun jamahan "ihmekolina"
    saatiin loppumaan

Btw. osia saadaan ensi viikolla...
    Yammutar
    Lainaa (YAMMUTAR @ Syys. 07 2006,14:26) kirjoitti
    Mitä sitten tapahtuu jos sataa
    varmaan jotakin kamallaa -kun siitä puhutaan aina niin kovasti

Mulla on onneksi sadeasu jonka saan laitettua niskaan, eli ei sateet haittaa pätkääkään
    Siinä KASTUU!! Ja säähä sanoit asuvasi ihan lähellä? Sää pääset nopeasti karkuun jos sataa ja me muut jäädään sateeseen ruikuttamaan! Sää oot kuiteskii pistänyt saunan päälle ja heität lisää löylyä kun me muut vasta pärryytellään kotia kohti! SOOT JULMURI!!

V.Vesterinen
    Lainaa kirjoitti
    Siinä KASTUU!! Ja säähä sanoit asuvasi ihan lähellä? Sää pääset nopeasti karkuun jos sataa ja me muut jäädään sateeseen ruikuttamaan!
    Mä luulen että mun sadepuku tykkää siitä että se kastuu
    Ja toi asuinpaikkakin on ihan oma valinta -juttu
    Kandee muuttaa tänneppäin
    Yammutar
  30.  
    Kyllä mä tuun vaikka sataakin, katellaan sitten siinä kaffeekupin ääressä että miten pitkän lenkin viittii heittää vai ajaako suorilta takaisin himaan.

Justiinsa pesin ja vahasin tuon moponkin.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen