VERTAILUN vuoksi...(zetor1400 @ Elo. 24 2006,20:10) kirjoitti
![]()
toiko hämähäkki, mä oon sit mörrimöykky.....
olisko pölypunkki pudonnu zetorista?
yhtä ruma ainaki!!!!![]()
Pakko osallistua tähän älyn paaviutta hipovaan keskusteluun. Pienessä kännissä tietenkin. Entisenä honda-miehenä, nykyisenä kawastelijana, ei-koskaan-suitsaa-omistaneena voin rehellisesti todeta, että molemmat on rumia perkeleitä.
Busa on kuitenkin pyörä joka muistetaan aivan varmasti kauemmin. Sen verran uraa uurtava tapaus tuo rohjake on ollut.
Sitä paitsi ne keksi sille tollasen helposti muistettavan nimen joka vääntyy jopa suomeksi: pusa.
Hieno pyörähän toi ZZR 1400 on, uutuuden vuoksi lankeasin siihen ennen hayabusaaMerkkiuskollisuus on ha--r-ista
No, pyörään kajoomatta(hieno pyörä) toi Hayabusa ei nyt mikään uus mallinimi ole. 1941 jaappanilaisilla oli hävittäjäkone, jonka *tyyppinimi oli Ki 43 (hayabusa ),oli ihan vikkelä jopa tän päivan mopohin verrattuna(lensivät rakkineella viel 45 finaaliin asti , näyttää yllättävan paljon Yak 55M:tä). Kawa/busa/whatever... about paras pyörä on se joka on omien jalkojen välissä. Vaan kysypä vaimoltasi/tyttöystävältäsi, mikä on parasta jalkojen *välissä *
![]()
* * Tuskin mikään mopo.....
Mitä enemmän näitä kuvia katselee, niin sitä paremmalta busa alkaa näyttää. Ehkä joskus parinkymmenen vuoden päästä voisi moiseen hämähäkkiin sortua, mutta nyt näyttää tosi luotaantyöntävältä. No nykyisessäkin on enemmän potkua, kuin noissa kummassakaan, joten ihmetellään lisää, jos tarvetta on.
Dixi et animam levavi
Aika hiljaa on tuota Kawaa mainosteltu verrattuna aikoinaan Busa-mainoksiin telkkarissa. Mun mielestä tämän uuden Zetorin värit on vähän blassut, ei se erotu edukseen. No omistaja voi myhäillä jollakin muulla. Onkos tolla helppo vai vaikea lähteä viivalta, ihmettelen.
Susta tuli sitten mörrimöykky; se on hämähäkin passikuva.(ankkalinna @ Elo. 25 2006,21:19) kirjoitti
![]()