Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Pistin tämän nyt tänne kun en keksinyt muuta paikkaa!

Tuli tossa 1,5kk sitten ajettua mopo metsään ja sain sen vasta perjantaina takaisin!Mennin sitten kattoo pyörää ja se näytti olevan päällisin päin sellaisessa kunnossa mitä oli ennen metsään menemistä ainut vaan et se oli aika likainen eikä korjaaja ollut näköjään jaksanut sitä yhtään liottaa!Otin pyörän mukaan siittä saman tien ja tänään tuli pestyä/vahattua kauttaaltaan ja huomasin että ei siellä oltu kaikkia korjattu kattaissessa oli vielä kauheet naarmut ja ruuveja puuttu takakatteesta ja tankki heilu edes takaisin ja etupäästä kuuluu ihme naksuntaa vaikka antaa koneen rullata vapaalla!Kylmää sanon et kyl on niin huonoo työ jälkee et oikeen vituttaa!

Sitä tässä piti kysyä et onko vakuutus yhtiöllä joku takuu et jos löytyy jotakin mitä ei oo korjattu niin se korjaissen vielä?Vai joutuuko tästäkin painii siten ettei jää enää muutakuin housut jalkaan

Mä oon kuvannut sen pyörän heti ulosajon jälkeen et on mulla jotakin näytettävää niille....
    R6-R Black 2006
    Ei muuta ku takasin liikkeeseen ja kysyt että paatteko te kuntoon vai laittaako joku muu. Sitte vaan laskua vakuutusyhtiölle. Kyllä korjatun pyörän pitää vastata niin esteettisesti ku muultakin kunnoltaan sitä, jota ei vielä oltu mällätty.

Vakuutusyhtiöltä kannattaa myös aluks tiedustella kantaa, ennen ku alkaa räyhää.

Saitko muuten valita itte korjaamon? Ja mikähän se mahtoi olla?
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Listaa korjaamattomat viat ylös ja toimita lista vahinkotarkastajalle ja korjaamolle. Ei auta muuta kuin viedä pyörät takaisin mutta, jos se on ajokunnossa niin kannattaa käydä näyttämässä pyörää korjaamolla ja viedä se sitten korjattavaksi, kun heillä on siihen kaikki osat. Ottaahan se päähän kuljetella sitä mopoa edes takaisin korjaamolle mutta muuten asiat ei korjaannu.

ps. Omassa pyörässä oli ensimmäisen korjausyrityksen jälkeen vielä kiero etuvanne ym.
    Suzuki GSF 1250SA -08
    Takaisin vaan.

Heti ilmoitus vakuutusyhtiöön virheistä ja vaikka Oletkin allekirjoituksellasi hyväksynyt pyörän noutaessasi niin on ihan riittävän pätevä perustelu se pyörän likaisuus jolloin virheet olivat piilossa.

Korjaaja laskuttaa joka tapauksessa vakuutusyhtiötä ja Sinä menetät bonukset joka tapauksessa. Ja huonosti korjattua käsitellään kyllä korjattuna sitten joskus kun Olet sitä myymässä...

Ainoa ongelma voi olla tulkinta vanhoista kulumisjäljistä jos pyörä on jo vanhempi.

Äläkä menetä malttiasi kun reklamoit vakuutusyhtiöön. Se ei ainakaan auta, päinvastoin!
    Suosittelen asioimaan vakuutustarkastajan kanssa. Tietysti liike saattaa korjata viat, mutta siitä saattaa tulla hyvin äkkiä jotain sanomista vakuutusyhtiön puolelta. Minulle ainakin vakuutustarkastaja sanoin, että korjausjäljen voi tulla tarkastuttamaan hänellä ja jos jokin ei miellytä, niin voidaan neuvotella.

E. Niin ja vakuutustarkastaja otti myös itse kuvat ainakin minun pyörästä, joten eiköhän niiltäkin löydy vertailukohtaa. Ja toki nekin haluaa tietää mihin kyseinen korjausliike sai ne rahat menemään, ettei kuseta kumpaakin. Kyllä se siittä.

GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
    Juu tuli juteltua vakuutus tädin ja tarkastajan kanssa asiasta ja homma on jotakuinkin selvä....Pitää viedä pyörä huomenna sinne korjaamolle ja kertoo viat...Ainut et pitää varmaan jättää se pyörä sinne kun etupäästä kuuluu jotakin napsutusta vaikka moottori ei vedä!Tämä korjaamo on vielä jammun merkkihuolto (tietääkseni) ja hyvän maineen omaava liike et pitäis siellä asiansa osaavaa porukkaa töissä ollla!Itse sain valita mihin vein!
    R6-R Black 2006
  7.  
    Pyörä takaisin "Pärnäselle" ja heille mahdollisuus mahdollisen työvirheen korjaukseen. Mikäli ei ala onnistua, niin vakuutustarkastajalta pyydetään laatutarkastus ja viedään tuote pajalle sitten uudestaan.
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400