Ajelin Klaukkalasta takaisin kohti Espoota. Tampereen moottoritieltä Kehä III:lle länteen. Ajelen hissukseen hieman yli 80 km/h. Autoja menee välillä ohi ja jotkin hitaammat ohitan. Variston kohdalla tietyö vaan ei ketään töissä, pudotan kuitenkin nopeutta 65:een rajoituksen ollessa 50. Lisää autoja porhaltaa ohi. Heti tietyön jälkeen Nissan Primera tulee jostain kovalla vauhdilla ja nykäisee ohi heittämällä. Näen että se kääntyy kohti Vihdintietä, sinne olen minäkin menossa aikeena jatkaa sitä pitkin Kehä I:lle.
Vihdintiellä punaiset valot heti ensimmäisissä ja toisissakin. Kiihdyttelen normaalin reippaasti ja tasaten heti kun mittarinopeutta on vähän yli rajoituksen. Toisista valoista kun lähden kiihdyttämään niin jostain takaa ilmestyy samainen Primera kovaa vauhtia ja suhauttaa ohi. Pysähdytään taas valoihin Pähkinärinteen Nesteen kohdalle. Jään oikealle kaistalla parin auton taa, Primera vasemmalla eikä muita sillä kaistalla. Valot vaihtuvat eikä edessäni olevat kotilot kiihdy, vaihdan kaistaa eikä kiihdy Primerakaan. Tuuppaan oikealta ohi ja tasaan vauhdin. Primera pukkaa ohi ja tullaan Myyrmäen/Pähkinärinteen risteykseen. Oikea kaista on tyhjä ja pudottelen siihen. Primera edelleen vasemmalla. Valot vaihtuvat ja taas kiihdytän normaalisti mittarinopeudeksi 80@70. Primera tuuppaa hetken kuluttua vauhdilla ohi. Tullaan Konalaan ja taas punaiset loistaa edessä. Primera tekee ihme liikkeen, vauhti tippuu ihan yhtäkkiä ja rullaan ohi. Antaa tietä tai sulkee tien, miten sen nyt ajattelee. Menen vasemmalle, siinä on yksi kotilo edessä ja vasemmalla muutama. Primera tulee perääni.
Vilkaisen peiliin, onko tuonne ilmestynyt poliisimoottoripyörä ja mistä se siihen poukkasi? Ei ollut risteyksissä eikä näkynyt aiemmin. Kyllä, poliisimoottoripyörähän se. Valot vaihtuvat ja edessäni oleva kotilo kiihtyy vähän reippaammin kuin oikea kaista. Sen verran jää kuitenkin rakoa että tuuppaan siitä ohi ja oikealle kaistalle. Primera jää jonnekin, poliisi näkyy vähän matkan päässä oikealla kaistalla. Vieläkin punaiset valot, pysähdytään vielä ennen Kehää Ristipellontien valoihin. Minä etummaisena oikealla, vasemmalle tulee joku kotilo. Valoista taas normikiihdytys ja sitten oikealle Kehälle. Vieressäni ollut kotilo painelee ohitseni varmaan riemusta kiljuen, ei kait noteerannut poliisia ollenkaan. Poliisi kiihdyttää muista ohi ja kurvaa perääni, kotilosta ei välitä. Jaaha, ajattelen mielessäni että onpas mielenkiintoista vaan olen kuin en olisi huomannutkaan.
Kiihdytän liittymästä Kehälle 40 - 90 reippaasti. Kehällä jo ajanut auto kuroo välimatkaa minuun. Menee siis reippaasti yli 80. Ei vaikuta poliisiin. Lintuvaaran valot loistavat punaisina, tästä eteenpäin 60 tikkari. Pysyn oikealla vaikka siinä onkin tyhjä tukkirekka ja paku edessä. Tästä kääntyisin normaalisti kohti kotia vaan mielenkiinnosta päätän jatkaa eteenpäin. Kotilot järjestäytyvät edessäni vasemmalle kiertääkseen tukkirekan. Valot vaihtuvat jo rullatessani ja molemmat jonot kiihdyttelevät verkkaisesti. Tukkirekan takana oleva paku kiihtyy surkeasti, tuuppaan siitä ohi ja takaisin tukkirekan perään. Menen jotain 70 mittarissa, vasemmalla kaistalle olleet kotilot kovempaa, jotkin paljon kovempaa vasemmalle kaartavassa alamäessä Leppävaaran kohdalla. Ajelen edelleen tukkirekan perässä, poliisi seuraa 100 metrin päässä. No eipä roiku kukaan takapyörässä kiinni. Mietiskelen minne sitten ja päätän suunnistaa Turun motarille. Moottoripyöräpoliisi on siirtynyt jonnekin näkymättömiin. Menee hetki ja bongaan sen kaikkein vasemman puolimmaiselta kaistalta kuolleesta kulmasta. Tukkirekka näyttää jatkavan suoraan. Laitan vilkun päälle ja ajelen kohti motaria. Kas, poliisikin suunnistaa samaan suuntaan ja siirtyy vasemmalta oikealle ja vielä oikealle. Huomasi aika myöhään Turun viitat...
Rampilla aluksi rauhallisesti ja sitten nykäisy 110 mittarinopeuteen heti tikkarista. Vilkaisen jo rampilla olkani yli taakse. Liikennettä on aika paljon, mutta oikea kaista vapaa. Poliisi tulee parin sadan metrin päässä. Tuuppaan siihen oikealle kaistalla kahden auton rinnalle, mutta jään heti niille. 500-sarjan Bemari ja Seat (Leon?) painelevat arvioni mukaan 130@100. Vilkaisen mitä tekee poliisi. Ei tee mitään, roikkuu perässäni sadan metrin päässä. Ihmettelen että missä sitä pyörittäisi seuraavaksi. Muutama auto vetää edelläni selvää kaulaa muihin ja itseeni. Nyt alkaa pikkuhiljaa riepoa. Suunnittelen kurvaavani jonnekin Kauniaisiin tai vaikka Kilon poliisiaseman pihalle ajelemaan kahdeksikkoa kun poliisi vaihtaa vasemmalle ja tulee rinnalle. Kohdalla käännän pääni suoraan kohti poliisia, Yamahalla on liikkeellä. Ei vilkaise takaisin. Ei vastaa moikkaukseenkaan. Menee ohi.
Kauniaisten liittymä jää ihmetellessä taakse, päätän mennä Kehä II:lle. Mieleen tulee kuitenkin että lähteekö se Bemarin perään kuitenkin. Jatkan suoraan Espoon keskusta kohti. Bemarin valot häipyvät näköpiiristä jo Tuomarilan kurvissa. Poliisi jatkaa eikä välitä siitä. Minä kurvailen kotiin ja kiroilen matkalla.
Olen aivan 100% varma että tässä ei kytätty muuta kuin moottoripyörää. Aivan sama mitä kotilot teki. Olen myös aivan varma että jos olisin ajanut samaa vauhtia kuin monikin auto Lintuvaaran jälkeen tai bemari motarilla niin taatusti olisi pysähdytty pitämään palaveria tien sivuun. Nissanin käytös hämää myöskin. Tyhmyyttäni en katsonut tarkemmin sen sisään. Jotenkin vaan tulee mieleen että sekin oli provottamassa. Varma en kuitenkaan ole. On tietysti mahdollista että se havaitsi poliisin aiemmin kuin minä. Silloin taas herää kysymys että jos se poliisi oli jo aiemmin siellä perässä niin millä perusteella Nissan sai vapaalipun? Sillä kun oli vauhtia varmaan yli 100@70 vielä tuolla viimeiselläkin pätkällä ennen kuin itse havaitsin poliisin.
Oli miten oli niin tähän asti en ole oikein uskonut juttuja poliisien johonkin ryhmään kohdistuvista kyttäystouhuista. Olen ajatellut poliisin kohtelevan meitä tienkäyttäjiä tasavertaisesti. Nyt muuttui mieli kertalaakista. Ei mene minun oikeustajuun. Seurataan parikymmentä kilometriä kytäten tekeekö seurattava virheen, kun samaan aikaan vieressä rikotaan lakia useamman kerran eikä niihin puututa. Ei varmasti jäänyt poliisilta huomaamatta nuo tapaukset, olivat niin selkeitä.![]()
Olihan tuo tavallaan hauskaakin, kiertoajelu poliisisaattuessa. Kahvan kanssa joutui olemaan ylitarkkana, hirvee kramppi.![]()
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Niinpä. Niin se vaan monet harhakuvitelmat murtuvat kun pääsee asioimaan näiden teiden sinisten virkamiesten kansssa ja näkee sen todellisuuden miten tien päällä toimitaan eikä sen mitä koetetaan julkisuudessa pitää yllä.(NOx @ Elo. 23 2006,23:56) kirjoitti
<br />
Oli sen verran hyvä stoori et jaksoin vielä yömyöhällä lukea loppuunMul oli kerran Hämeenlinnan motarilla samansuuntainen kissahiirileikki kotiloiden kesken. Välillä ne meni mukamas rampista ulos ja lasketteli heti vastapuolelta perään hissunkissun nähdäkseen josko olisin jänisräikkään survonu vauhtia. Sitten menivät reippaasti ohi ja näkymättömiin kunnes näin ne uudelleen taustapeilistä piiloutuneena levähdyspaikan rampille siten ettei ohiajaessa voinut huomata
![]()
![]()
Kyllä nauratti ihan helvatasti niiden touhun seurailu
![]()
"...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
Jospa se on kuolleen polliisin aavemopo,joka vainoaa viattomia mopoilijoita![]()
Mopoilua vuodesta -74
Suzuki Hayabusa vm 2004
Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !
Tervetuloa todellisuuteen! In finland we call this reilu meininki.
Paskalakityrittävät korjata tilastoja mieleisekseen. Kenties uusia rajoituksia varten?
![]()
jåå Posliini on perseestä![]()
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Tuo ei ole voinut olla kukaan muu kun Ka*kkonen![]()
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Jep jep kuulosti taas siltä kuin olisi haluttu korjata tilastoa "oikeaan" suuntaan, että mopiolijat ne vain kaahaaVaikka taidetaan olla tosiasiassa vähemistönä tässä asiassa...
Hmph, no jopas oli esimerkillistä käytöstä virkavallalta. Ilmeisesti valvominen = kyttääminen/vainoaminen tämän esimerkin poliisin mielestä. Kyllähän poliisin nyt pitäisi liikennettä valvoa, oli se sitten kaksi- tai nelipyöräistä. Onneksi itse olen välttynyt tuollaiselta vainoomiselta. Ja olen kyllä nähnyt moottoripyöräpoliisin pysäyttäneen autojakin tien päällä
.
Entäs jos ko. poliisi olikin pyörän ostoaikeissa, halusi nähdä miten pyöräsi käyttäytyy liikenteessa.
- Vain hitailla on kiire -
Eniten mua risoo se ettei bosliin moikannu sua? *Mutta joo, sattuuhan näitä, kauniaisten liikenneympyrään viet seuraavan kerran vetää pari kierrosta jos käy näin...
![]()
Oikeasti kannattaisi miettiä missä on se kuulu sylttytehdas. Ei tavallinen konstaapeli yleensä (poikkeuksiakin toki on) huvikseen kiusaa hallintoalamaisia. Käskytys tulee muualta.
Aikoinaan tuli itsekin keskityttyä poliisin kenttävalvonnan kritiikkiin, sehän on aika luonnollinen ilmiö; he kun ovat siinä lähinnä edustamassa yhteiskunnan valvontaa. Poliisi oli minun nuoruudessani "sika", nyttemmin kait rakkaan lapsen lempinimi on gyy tai muuta hellää. Tässä iässä suhteeni poliisin on lähinnä neutraali: eipä niistä ole mitään hyötyä, muttei merkittävän suurta haittaakaan.
Tarkemmin ajateltunahan kenttätason poliisivirkamies on vain kuin keskitysleirin vartija. Mutta ei hän suinkaan ole tätä suurta keskitysleiriä perustanut.
Keskitysleirien kehittäjät ne Nürnbergissakin tuomittiin, eipä juuri tavallisia vartijoita. Toki tämä "tein vain mitä käskettiin" -puolustelu on vuosisatoja toiminut vedenpitävänä perusteluna väärille käytännön teoille.
Sen sijaan tuon kadulla hääräävän sinisen pakkokoneiston taakse piiloutuneet lainsäätäjät (ne "kansan" valitsemat) ovat se todellinen kohde, jonne kritiikin kärki on syytä kohdistaa.
Näin siis yleiselle tasolle aihetta kangeten. Toki yksittäisetkin vallankäytön esimerkit ovat ihan mielenkiintoisia kuultavia ja ylilyöntejä varmasti sattuu.
-hh-
Ei voi tarkoittaa sitä että vieressä tapahtuvilta laittomuuksilta suljetaan silmät ja ollaan kuin ei oltaisikaan.(Sampomies @ Elo. 24 2006,06:54) kirjoitti
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Nyt - aivan vastikään - oli esillä simputustapaus armeijassa.(harmaahukka @ Elo. 24 2006,07:47) kirjoitti
Oikeuden päätös oli, kun alempi upseeri väitti käskyn tulleen
luutnantilta, että esimihen käskyjä ei pidä totella sokeasti.
Aliupseerit saivat tuomion - kuten luutnantitkin.
Sangen mielenkiintoista - eikös vain.
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Mun puolesta saavat kurvailla ja provosoidakin jos siltä tuntuu. Mitä sitten? Vain tyhmä provosoituuJa saa silloin tällöin siitä kirjallisen muistutuksenkin, ansaitun sellaisen
![]()
Okei. Talsit rauhassa kadulla kun pankin rahankuljetusauto vetäsee mutkan pitkäks ja kaatuu siihen sun eteen. Jostain käsittämättömästä syystä kaikki mammona leviää siihen kadulle pyörimään, mut onneks paikalla sattuu olemaan korttelipoliisi ettei homma mee ihan villiks.(MagnaMan @ Elo. 24 2006,09:03) kirjoitti
Paitti että se poliisi tulee siihen sun viereen hokemaan "kato (toisten) rahaa makaa tossa kadulla, otaotaota...". Eikä korvaansakaan lotkauta muille tallaajille jotka siinä tunkevat taskujansa täyteen ja suuntaavat kaljalle / prätkäkauppaan... Mut eihän siinä mitään, ku eihän toi sua harmita. Kaikki saa tehdä mitä tykkää, ja poliisi saa provosoida...
(Joojoo, on huono provo ja tapahtuukin heti sen jälkeen ku Suomi voittaa euro..., eiku fudiksen MM:n. Mut so not.)
bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla
¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
Kyllä poliisiksi ryhtyvällä pitää olla sellaista hallitsemisen tarvetta. -Koulukiusattu saa antaa takaisin-. On vaan niin, että valitessamme edustajia, kaikki ovat silloin pienen ihmisen asialla, mut kyllä systeemi ne pian kouluttaa. Ensin huolehditaan omista eduista ja siihen tarvittavista varoista ja siihen tarvitaan näitä "sankaripoliisejakin". Ja sitten kirmaillaan loppuaika Brysselissä ja ties missä verovaroin, annetaan toinen toisilleen lausuntoja ja vastaillaan toisten tekemiin lausuntoihin.
Missä muussa duunipaikassa muuten alkaa täysi eläke juosta -oliko se nyt 8 vuoden työrupeaman jälkeen?
Pikkuisen tuntuu ottaneen tuo konstaappeli tosissaan esimiehen käskyn -sitten valvot niitä kaksipyöräisiä-. Mut jos nää rivipoliisit, sotilaat, ym "turvallisuushenkilöt" omaisivatkin tervettä ajattelua, ei kait tuommoiset kansanmurhat/keskitysleirit olis mahdollisiakaan. Noihin joukkoihin haetaan/hakeutuu yksilöt jotka tekevät mitä ylhäältä käsketään ja kun on teelusikalla annettu tuolliseen kyttäämiseenkin se voi johtaa. Ja systeemi kyllä pitää omistaan huolen, ei hätää.
Ajatelkaapa kuinka paljon valtaa toista ihmistä kohtaan saa juurikin tuollainen kenttäpoliisi melkoisen heppoisella koulutuksella. On pyssyt ja vehkeet millä kansalaisia paimennat.
Mut kuten huomasitte kertomuksesta, on melkoinen työ ajaa lakien mukaan, kramppi siitä tulee. Ainakin itse olen huomannut että täällä funlandiassa on ahdistavaa liikkua maantiellä oli ajoneuvo mikä tahanssa. Esim 5-tie on kyllä oikea kyttäysyhteiskunnan ilmentymä, liikkujia kytätään kymmenin kameroiden ja -poliisien toimesta. On siinä kansalaisella oikea kujanjuoksu, jos joudut sen ajamaan vaikkapa Helsingistä Iisalmeen. Osa tienkäyttäjistä on jo kun kanit, arkoja, pelokkaita hissuttajia. Nopeutta ei uskalla nostaa yli 70 ja kun tulee kameratolppa näköpiiriin alkaa jarruvalot vielä varmuudeksi vilkkumaan, vaikka kohdalla olisi lupa ajaa 100. Kaikki kotilot menee jonossa heti moottoritien loputtua, tuollaisen hissuttajan toimiessa johtajana, kukaan ei uskalla ohittaa ja jos uskallat, lähtee sulta kortti.
![]()
![]()
![]()
PSmo
- Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
*
http://www.tiet.fi/liity.htm
Mä voin tallustella ihan rauhassa samoin kun ajellakin ihan rauhassa. Mua ei suuremmin liikuta muiden provoilut(jii-äm @ Elo. 24 2006,09:30) kirjoitti
Mulle ei tarvitse tulla tuputtamaan toimintaohjeita kun sattumalta tiedän ne sanomattakin.
Siis ymmärsinkö oikein että poliisi kääntyi yhden kerran samasta risteyksestä kuin sinä, mennessä tuolle motarille ja muuten ajeli liikennevirran mukana?
Aikamoista kyttäämistä tosiaan.
~SV1000N~
Höpö höpö(PSmo @ Elo. 24 2006,09:38) kirjoitti
Ei minulla tule kramppeja liikennesääntöjä noudattamalla ja uskallan kyllä ohittaa hitaammin ajavia. Muutamien sekuntien ja jopa minuuttien "menettäminen" hitaampien takia ei minun aikataulujani kaada enkä sen vuoksi ota älyttömiä riskejäkään. Saati, että hermojani tollaisen takia kiristäisin.
Liikenteessä on varovasti ajavia, kokemattomia tms., eivätkä he häiritse liikennettä tai aiheuta vaaraa. Vaaraa he voisivat aiheuttaa ajamalla nopeampaa kuin miltä itsestä tuntuu. Mieluummin minä ainakin ajan hetken heidän takanaan vaikka vähän alinopeuttakin.
Aika ei lopu odottamalla, kiirehtimällä voi käydä toisin.
Ja koko homma tulee talletetuksi läheisen kaupan näyteikkunan(jii-äm @ Elo. 24 2006,09:30) kirjoitti
sisäpuolelle vasempaan yläkulmaan asennetulle videolle, josta
sitä ei kukaan huomannut. Vain sinä - koko jukon ainoana
rehellisenä - saat palkinnon ja kunniamaininnan pankilta. Muut
saavat elinkautisen linnatuomion pirunsaarelle ja sinä nautit
elämästäsi ja kylvet palkintorahoissa ja elät elämäsi onnellisena
loppuun asti.
- ja sitten herätyskello soi -
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
se on hienoa että meitä liikennesääntöja täysin noudattavia jeesustelijoita on muitakin kuin vain minä...(MagnaMan @ Elo. 24 2006,09:58) kirjoitti
...Er..Houston we have a problem here...
Honda CBR 954RR -02
Suzuki S1 -91, SuperMoPo
KTM 525 exc -03, SuperMoTo
Suzuki RM50 -80, kisacrossi
Pappa Tunturi -71,
Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
Tuo casehan on juuri käänteinen em. tapaukselle.(MattiR @ Elo. 24 2006,08:50) kirjoitti
Kenttäpoliisihan nimenomaan toteuttaa "oikeuden" (valtioneuvosto, sisäasiainministeriö, STM, LVM, poliisylijohto, "suuren yleisön" mielipide etc.) määrämää menettelytapaa.
Mikäli ei toteuttaisi, seuraisi subjektille sanktio käskyn toteuttamatta jättämisestä.
Faktisesti "noudatin vain käskyä" -periaate on lähes aina ollut pätevä selitys. Toki metatason poliittiset/kulttuuriset muutokset ns. ilmapiirissä vaikuttavat perustelun kestävyyteen. Tällöin yleensä juuri päällikkötaso on kantanut vastuun.
Tosin usein käy niinkin, että suorittava porras saatetaan uhrata tuomittavaksi ja herra Isoherra jätetään rauhaan yhteisen edun nimissä.
Btw. Simputushan on nykyään kielletty. Tuohon mainittuun tapaukseen voisi myös kursorisesti todeta, että se oli pientä jäynää siihen verrattuna, mitä Parolassa vielä harrastettiin esimerkiksi vuosina 1975-76. Vastenmielistä joka tapauksessa.
Poliisin kenttäväen harjoittamalla "simputuksella" on siis minun käsitykseni mukaan yleensä korkeamman auktoriteetin siunaus takanaan, joko operatiivisen tai poliittisen. Siis yleensä - selvää on, että aina löytyy poikkeustapauksia.
-hh-
en tuomitsisi kaikkia yhden pääkaupunkiseudun tapauksen johdosta. pääkaupungin liikenne vaatii lähes avohoitopotilaan lääkityksen tai se tekee hulluksi, ellei ole jo hullu.
ihan asiallisiin poliiseihin oon törmännyt, joitain nuoria ja innokkaita on tietysti joukossa...
varmaan sama juttu, että päälliköiden vouhotukset osaa kokeneemmat poliisit jättää omaan arvoonsa ja keskittyä liikennevalvontaan normaalisti, karsien törkeydet.
kyllä niitä törkeitäkin riittää kiintiöihin.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Joo-o. Viimekesänä poliisin intoa motoristeja kohtaan Jyväskylän alueella hiukan koin osaltani. Tosin ihan tunnuksettoman Skoda RS:n kuljettajan painostamana.
Kuulemma poliisi ei saisi provosoida liikenteessä, mutta kuten Magnis sanoo, vain tollo provosoituu.
LP:llä on tehtävänään ollut nimenomaan napata "påmpperssi" kuskit liikenteestä alkukesästä asti ja into siihen puuhaan on kovaa...
Olen joskus tehnyt niin, että olen ottanut siviilipoliisi ajoneuvojen rek.tiedot ylös, kellonajan, paikan, suunnan ja tehnyt kyselyn ajoneuvon ajokäyttäytymisestä, jos siihen on ollut aihetta. Eli kovalla vauhdilla liikenteen seassa pujottelua, ilman varoitusmajakoiden päälläoloa, yms juttua, tai perässäroikkumista. Tietysti pitäisi olla se videokamera takana ja edessä, että saisi kunnon dokumenttia, mutta kelläpäs niitä nyt mopoissa/autoissa on?
Kuitenkin olen saanut erään innokkaan mopopoliisin siirrettyä pariksi kuukaudeksi työpöydän ääreen "napottamaan", kun tein tällaisen vauhtibongauksen. (tai ainakin Hänen esimiehensä ilmoitti minulle tutkinnassa olleen ja kaveri siirrettiin kesäkuun alussa työpöydän ääreen prätkän sarvista)..
Että tarkkuutta liikenteeseen...
![]()
Lyhennettynä: Perässäsi ajoi poliisimoottoripyörä ja se häiritsi sinua. Eihän tuossa nyt varsinaisesti mitään väärää tapahtunut missään vaiheessa?
Vielä lyhyemmin: Poliisi ei puuttunut selkeisiin liikennerikkomuksiin.(Sortavala @ Elo. 24 2006,10:28) kirjoitti
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
Vielä sitäkin lyhyemmin:(Ulpe @ Elo. 24 2006,10:29) kirjoitti
Poliisi cruisaili.
~SV1000N~
Eli sehan oli hyva uutinen, ei tartte aina valittaa kuinka poliisit on mulkkuja.(Ulpe @ Elo. 24 2006,10:29) kirjoitti