Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Kertokaa millaisia kokemuksia kyseisestä pyörästä teillä on,kun olen ostamassa S:ää,niin olis kiva kuulla siitä kokemuksia.
  2. #2
    www.TLZONE.NET

    TL:ään löytyy ehkä parhaimmat nettiresurssit kuin mihinkään pyörään. jotkut sanoo TLplanet, mutta se on kuoleva site, tuo tlzone on samat jätkät, mutta aktiivinen.

    S:ssä on ongelmansa, takaiskari on huono rotary damper, osta semmoinen jossa on vaihdettu joku toinen. kone kestää, jos ei liikaa räävitä ja keuli, koska silloin menee lopulta kampuran laakerit.

    Jarrut ei ole S:ssä kummoiset, R:n jarrut on paremmat.

    Vanhoissa S:sissä voi runko murtua takaiskarin korvakkeesta ja edestäkin jos keuloja on laskettu rajusti.

    Ei ole mikään aloittelijan pyörä, kaasu on sikahätäinen.

    Pyörä on semmoinen V twin friikkien ja modaajien pyörä, siinä voi pientä sähkövikaa olla kun liittimet hapettuu yms.

    Jousitus on edessäkin vakiona liian pehmeillä jousilla, keula menee ihan pohjissa koko ajan ja heti kun ajaa töyssyyn, niin lyö käsille helposti kun ei ole enää joustoa jäljellä.

    97 pitäisi 5000 saada, 97 oli eniten lastentauteja. kytkin luisti, tankki vuosi, tank släpperiä veti yms.

    JakeT
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  3. #3
    Vieläkö se tellu noitten faktojen jälkeen kiinostaa?
    Ahdettu 1216
  4.  
  5. #4
    Joo zonen suuntaan on aktiiviset kait muuttaneet.

    Eikä toi takaiskari mikään yltiöpaska normikäytössä ole. No, ässästä ei oo kokemusta mut ärrän vastaava menettelee normi käytössä kyllä. Jousitus on tosiaan hassu kun perse on jäykkä ja keula löysä, siis R ainakin. Ihan hauska laite vaikka toi R onkin läski.
    TL1000R