Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    miten moinen härveli käyttäytyy pakattuna/ 2 päällä
    matka-ajossa ?
    Hornetti pakattuna kaks päällä matka-ajoon
    Parhaimmillaan pelkkään pelleilyyn visa taskussa.
    Mopoilua vuodesta -74
    Suzuki Hayabusa vm 2004

Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !
    Yhdyn edelliseen.

Jos kuitenkin intoa riittää, onnistuu matka-ajokin. Itse ajoin tovi sitten 800km vuorokaudessa, eikä tehnyt pahaa (kai sekin jotain matka-ajoa oli). Vauhditkin pysyy kissalanpoikien mieleisinä. Mukavinta matkanteko on 80-100km/h vauhdilla mutkateillä. Suuri nopeuksiset motarit kannattaa suosiolla kiertää, jo mielenterveyden kannalta (pirun tylsää).

Kaksi päällä ei kokemuksia juuri pidemmästä matkasta ole *, lyhyemmälläkin huomaa kyllä, että raskaammaksi matkanteko käy. Takaiskarin jousen jännitystä säätämällä ajettavuuteen saa parannusta. Itse olen pitänyt yhden pykälän tehtaan suosittelemaa jäykemmällä sekä yksi, että kaksi päällä, kyytiläisen painaessa n. 58kg.. *

Oma mielipiteeni on, että pelkäksi matkapyöräksi ottaisin mieluummin jonkun muun, vaikkapa S-mallin ison Banditin. Mut silloin kun noita 2-päällä reissuja ei tuu tehtyä kuin muutamia kesässä, niin ei tolla tarvii reissuun lähtöä pelätäkään.

Suorita kunnon koeajot kaksi päällä, niin eiköhän siitä jotain osviittaa saa.
    En ole itse varsinaisilla matkapyörillä ajanut, joten vertaamaan oon huono. Kuitenkin kaksi päällä on minusta ihan hyvä ajaa. Takana olija jaksaa istua pitkääkin matkaa väsymättä saatujen kommenttien mukaan. Pakkaaminen riippuu tavaran määrästä mutta takalaukku ja sen päällä reppu sammakolla on ollut ihan hyvä ajaa. Itsellä takajousi on joka 2 tai 3 pykälää tehdasasetusta jäykenmällä. Givin pleksillä jaksan pakkotilanteissa ajaa myös näitä tylsiä teitä.

Pelleily yksin ja visa taskussa teutorin mukaisesti vähillä kamoilla on kyllä tällä pyörällä hauskinta. Joten pelkäksi matkapyöräksi valitsisin itsekin jonkin muun pyörän.
    Honda CB 900 F Hornet 2003 -> Kawasaki Z1000 2008
    Itsellä 600cc Hornuli ja enpä tiedä sit mite pakattuna menee mut eipä se huono missää "normimatkoil" ole (muutama sata kilsa).. ite ainaki pärjään :P kyllähä tuulta enemmä ottaa mut ei häiritsevästi kunha hiuka etukenos menee

636 -06
    Lainaa kirjoitti
    Takana olija jaksaa istua pitkääkin matkaa väsymättä saatujen kommenttien mukaan.
    Joo, tästä Hornetille pojot. Takakyykkijällä on hyvät oltavat verrattuna joihinkin muihin vastaavan luokan nakuihin...
    kiitokset kommenteista nyt pääsee jo itekin testaa kun tuli hommattua kyseinen häristin
    Paljon onnea ja hyviä kilometrejä
    Honda CB 900 F Hornet 2003 -> Kawasaki Z1000 2008
    Lainaa (honda70 @ Elo. 30 2006,16:17) kirjoitti
    kiitokset kommenteista nyt pääsee jo itekin testaa kun tuli hommattua kyseinen häristin
    Järkimies
    Mopoilua vuodesta -74
    Suzuki Hayabusa vm 2004

Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !
    Jep! Onnittelut!
    Hyvinhän tuolla matkaa taittaa, sekä yksin että kaksi päällä. Melkoisen löysällä on takajousi, jos kaksi päälläkin vain yhden pykälän tehtaan suositusarvoa isommalla? Sehän on silloin kohdassa kolme. Minulla on ~58kg kyytiläisen ja sivulaukkujen kanssa vielä pari pykälää kireämmällä.

Matkatavaroiden kuljetus saattaa olla hieman vaikeahkoa, varsinkin kun pehmeitä sivulaukkuja on huono asennella korkealle vedettyjen putkien takia. Kovia laukkujakin taitaa olla nykyään saatavilla? Ratkaisin pehmeiden laukkujen ongelman vääntämällä 12mm alumiiniputkesta tuet, joilla ne pysyvät pöntöistä erossa. Laukut ovat Louisin Motodetail-merkkiset halppislaukut. Ihan toimivat, joskin sadesuojat olivat hieman heppoiset. Muovipussiin joutuu siis pakkaamaan näissäkin.

Ajoasento on sen verran mukava, että tarvittaessa 850km päivään pystyy ajamaan, ja vielä seuraavana aamuna jatkamaan. Kunhan pitää sen matkavauhdin kohtuullisena. Tankkilaukku auttaa viihtymistä poistamalla osan tuulenpaineesta.

Mutta tokihan parhaiten ajelu maistuu kaksistaan sen luottokortin kanssa.
    Try again. Fail again. Fail better.
    No eihän se mikään matkan teko väline oo todellakaan. Suorastaan epämiellyttävää. Jos kompromissejä pitää tehdä niin osta joku tonninen s mallin pyörä.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Haistakaa ***** kaksi päällä käytiin pohjois-Norjassa vuosi sitten, tänä vuonna kävin siellä yksin. 3 IBA-ajoa takana 919:llä.

Kyllä Hornetilla voi ajaa matkaa jos haluaa.

Nimimerkki -04 >42000km
    Mulla kädet puutuu pitkää matkaa ajettaessa. Ainaki tolla vakiostongalla. Tähän joku voi tietty sanoa, että eipä ihmekkää ku on ton malliset kädet...
    <span style='font-family:Comic Sans MS'><span style='colorurple'>Amsterdamin yöt
    rock, rauha ja rakkaus...
    </span></span>

<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha TZR 125.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Honda CB900F Hornet.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha MT-01.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    Ei ole olemassa matkapyöriä on vain matkakuskeja.
    En voisi olla enempää samaa mieltä. Toiset kestää puutumista, vääntämistä, kolotusta mielettömyyksiin asti ja toisilla pienikin ero nojatuolissa istumiseen tarkoittaa että tosi huono matkapyörä. Niin ja toisten mielestä todellinen matkapyörä punnitaan vasta kun ajetaan yli 1000 mailia päivässä useita päiviä peräkkäin. No, kommentti jääköön omaan arvoonsa.

Meitä on moneen laivaan ja osa jää vielä rannalle.....
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  17.  
    Lainaa (Monsteri @ Tammi. 21 2007,00:15) kirjoitti
    Ei ole olemassa matkapyöriä on vain matkakuskeja.
    Naulan kantaan !!!
    Matkapyörä on sellainen jolla itse kukin tykkää ajaa. Olipa sitten kustomi, kyykky, enska tai PV Suiza...
    Minulle vaikkapa joku goldwing ei olisi matkapyörä, koska sellaisella ajaminen ei kiinnosta ollenkaan.

Luotettavuus on suotava matkapyörän ominaisuus, onhan sillä kiva päästä reissusta kotiinkin!
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex