Jep.jep...
Kiva reissu oli. Lotalle oli pieni pettymys, että ajettiin niin vähän?! Noh kerkiäähän tuota vielä...
Ens kesän ulkomaanreissu kiinnostaa. Olis mukavaa jos saataisiin isompi porukka liikkeelle.![]()
Käytätkö Firfoxin tai Mozillan selainta?? Jos käytät, niin saattapi olla että noilla toi M$:n saitti ei aukea. Voin koittaa lähettää privana joku päivä.(Ripley @ Syys. 03 2006,22:22) kirjoitti
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Ei himskatti PUOLAAN. Siellä on ihan hulluja kotilokuskeja, rekkakuskit mukaan lukien. Aina silloin tällöin viimkeksi kun kävin, niin tuli kolme (3) paikallista rekkaa vastaa, eka ohitti hitainta ja tää kolmas näitä kahta. Oli muuten villiä touhua. Krakova sinällään on ihan näkemisen arvoinen paikka, mut ens kerralla me meen sinne kyllä lentäen Finskillä. Prätkällä en Puolaan lähde, kotilollakin hengenlähtö kahden viikon reissulla oli enemmän kuin liki ainakin kolme kertaa.(jarijii @ Syys. 03 2006,09:25) kirjoitti
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Nuo kuullostavat paljon mielenkiintoisemmilta paikoilta. Löytyy matkan varrelta (Itävaltaan, ainakin melkein) toi Epun Hitlerin mökkikin.(Kawamän @ Syys. 03 2006,20:37) kirjoitti
Mozilla ja Firefox ovat yksi ja sama asia,kyllä aukeaa Tuliketulla(sikiviki @ Syys. 06 2006,00:40) kirjoitti
ainakin minulla,katsoppa jos sulla on JAVA SCRIPT joka estää
sivun aukeamisen,mitä tulee tuohon minun "heittoon" tuosta
PUOLA:sta ei näyttänyt "aukeavan" porukoille tuo homma,
tarkoitin tuolla vaan sitä mitä tapahtui Tammisaaressa,kun
Kawamän piti erään tarkastuksen siellä p-paikalla.
.[/quote]
mitä tulee tuohon minun "heittoon" tuosta
PUOLA:sta ei näyttänyt "aukeavan" porukoille tuo homma,
tarkoitin tuolla vaan sitä mitä tapahtui Tammisaaressa,kun
Kawamän piti erään tarkastuksen siellä p-paikalla *.
Mehän otetaan kaikki tosissaan... Sarkasmi on meille ilmeisimmin tuntematon käsite *heh..heh.
Ei kuitenkaan haudata ajatusta käväistä ulkomailla.
Meikäläinenhän se oli jolla ei ymmärrys riittänyt, kun käynnistin keskustelun pidemmästä reissusta. Hyvä niin,koska olen samaa mieltä Jaakkiksen kanssa. Ei heitetä ajatusta pois vaan jatketaan kypsyttelyä. Ja kai sinäkin Jari olet heitostasi huolimatta ajatuksessa mukana?![]()
Ja aukesivathan ne kuvat kun IE:llä selasin. Firefox ei edelleenkään suostunut niitä näyttämään.
Hienoja kuvia. Joku hullu oli ajanut sinne käsi kipsissä. Pois liikenteestä tommoset!
![]()
ZZR 1200
(Ripley @ Syys. 07 2006,22:47) kirjoitti
![]()
se sama hullu pakotti mut ostamaan semmosen hermoja repivän pallon, ja nyt mulla on kädet kipeenä...
![]()
![]()
***ZRX 1200***
***HD XL Sportster 1200 Roadster***
"Jarijii lupautui keräämään yhtystiedot.
Laittakaa nikki, nimi, pyörän malli, puh.no ja sähköpostiosoite hänelle privana, hän laittaa ne sitten sähköpostilla kaikille.
Koskee myös niitä ZRX.omistajia, jotka eivät olleet paikalla ja ovat halukkaita moiseen."
nostetaampa tätä taas "ylemmäs" jos joku ei vielä ole tätä
noteeranut,muutama henkilön tiedot ovat minulle kulkeutuneet
mutta jos joku vielä on kiinnostunut asiasta,pistä mulle "privana"
tietoja tulemaan,lähettelen niitä sitten eteenpäin,niille jotka ovat tietonsa antaneet.
Hahaa! Seuraavassa tapaamisessa pyöritellään kilpaa! (Siis jos uimavedet ovat edelleenkin liian "kylmiä"...)(eppu @ Syys. 08 2006,08:52) kirjoitti
![]()
![]()
ZZR 1200
(Ripley @ Syys. 22 2006,19:22) kirjoitti
täytyypä talven aikana ruveta oikein kunnolla
"vispaamaan" ensi kaudella liitetään porukka kokoontumisiin
"PAKOLLINEN" power pall kisa,sen jälkeen ei enää puutu kun
ketä ajais pyörän kotiin,kun ei enää itse kykene,kun kädet "hapoilla".![]()