Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Eli kyseessä sc24 vfr, on mittarit ja kaikki hommattu, oli kerrankin oiken aikaa, katsoin jopa etukäteen korjausmanuaalista neuvoja että on vfr:ssä jotain kikkoja kaasarien synkkaamiseen, ihmettelin ja lueskelin, mutta en sitten löytänyt koko opukseta mitään muuta asiaan viittaavaa kuin kaassuttimien kasaamisen jälkeen pitää tarkistaa että ne ovat synkassa...!!! MUTTA MISTÄ...???

eli menin sitten tallille opuksesta välittämättä, ajattelin etteivät jostain syystä halunneet asiasta opastaa, purin katteet pois ja totesin samalla yhden tyhjäkäynnin seoksen säätöruuvin olevan oikein nami paikassa.... no rungon välissä tottakai, eli ei säädetä niitäkään... vielä.

Aloin etsimään kaasareiden lähimaastosta jonkilaista pikku putkenpätkää...tms johon voisin tuon metallikuorisen nestevaimmenetun alipaine mittarin jurauttaa kiinni ja säätää synkat kohdilleen.... mutta ei... ME siinä SITTEN ETSITTIIN KOLMEN miehen voimin etsittiin kahdella taskulampulla kirkkaassa tallissa niitä paikkoja, EI LÖYTYNY...

No vehkeet kasaan, oli toki kiva ajaa kotiin kun etupumppujen modaus onnistui ja keula jämäköityi huomattavasti...

ELI JOS JOKU TIETÄÄ MISSÄ KOHTAA -86 VFR:SSÄ ON SYNKKAMITTAREIDEN ALIPAINELETKUILLE PAIKKA,

Olisin erittäin kiitollinen tiedosta...
    Powered By MorGo Systems
    Saatan kuulostaa tyhmältä mutta olkoon... Ei siinä kaasareiden kurkkujen lähimaastossa ollu mitään tähtikärkisellä ruuvarin kannalla varustettuja pultteja? Siis sylinterin imupuolella. Kerrottakoon vielä että en tunne tätä pyörätyyppiä ollenkaan.
    Edellinen on ihan oikeilla jäljillä. Imukanavista, kumikurkun jälkeen, löytyy 5 mm:n kierteellä olevat ristipääruuvit, jotka sojottavat sivuille, ruuvien alla on alumiiniprikat, ruuvit löytyvät kyllä helposti. Näin ollen tarvitset sopivat adapterit, jotka varmaankin tulivat mittareiden mukana. Honda ei juurikaan käytä valmiita natsoja (poikkeuksia löytyy), kuten esim. Kawasaki tai Yamaha (ei niissäkään aina kaikissa). Itse säätämiseen paras työkalu on 90° ruuvari, jolla pääsee helpoimmin käsiksi säätöruuveihin. Kaasutin nro 2 on kiinteä (ei säätöä). Minulla ei ole ollut ongelmia seosruuvien suhteen, pitkällä ruuvarilla homma onnistuu helposti eikä missään vaiheessa runko ole tiellä. Hommahan menee siten, että oikealta puolelta säädetään nro:t 1 ja 2, vasemmalta puolelta nro:t 3 ja 4.
    Kiitän ja kumarran tiedoista auttavat paljon. ja ei kun