Katso äänestykset tulokset: Kuinka hyvin hallitset pyöräsi? -

Äänestäjät
914. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ihmettelen miten olen vielä hengissä?!?

85 9,30%
  • Hallitsen auttavasti, mutta yritän kovasti opetella.

156 17,07%
  • Hallitsen ihan ok, vaikka välillä vähän epävarmasti.

284 31,07%
  • Hallitsen hyvin, jos ei tarvii polvi maassa kanttailla.

240 26,26%
  • Väännän, käännän, keulin, vatkaan ja vain harvoin mokaan.

80 8,75%
  • Pyörä on osa minua.

69 7,55%
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 126:sta
    Opettelen yhä, mm. jarrutustakin tänään

Eli kakkoseen ruksi.
    Kerran oon senverta kantannut, jotta vatupassilla huomas.
    Hallitsen hyvin, jos ei tarvii polvi maassa kanttailla.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Lainaa (kaasunalle @ Elo. 21 2006,18:12) kirjoitti
    mutta eikös vatupassinkin pitäisi pysyä suht tasoissa ainakin jos kuljettaja ei roiku hirveästi ulkona pyörästä kun vatupassiin vaikuttaa sama normaalikiihtyvyys mikä estää pyörää kaatumasta sisäkaarteen puolelle

tämä siis kun pyörä liikkuu
    Lainaa (vuohi @ Elo. 21 2006,18:34) kirjoitti
    Lainaa (kaasunalle @ Elo. 21 2006,18:12) kirjoitti
    mutta eikös vatupassinkin pitäisi pysyä suht tasoissa ainakin jos kuljettaja ei roiku hirveästi ulkona pyörästä kun vatupassiin vaikuttaa sama normaalikiihtyvyys mikä estää pyörää kaatumasta sisäkaarteen puolelle *

tämä siis kun pyörä liikkuu
    Se oli venäläinen vatupassi. Niis'ei oo sitä häiritsevää kuplaa.
    Kyllä pyörässä on vielä riittävästi kesytettävää. Nöyrästi opiskellaan...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Tottakai hallitsen täysin, ainakin sillä nopeudella millä ajan.
    Eriasia sitten jos ottaa kaikki irti
    Ensimmäiseen kohtaan meni ruksi kun en vaan osaa.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Kohta 2, koska olen hengissä enkä ole konttaillut enkä törmäillyt.
    Opetellaan, opetellaan koko ajan lisää... välillä epävarmuutta, mutta ei ole nyt tullut kaaduttuakaan vähään aikaan
    no tuota...

oon ajanut polvimaassa, kädenkin oon saanu maahan, ja on menty p*rse, olkapää ja kypärä maassa...eikä polvimaassa mulle kyllä ole mikään ajotaidon merkki tai tae. enemmän mä kunnioitan niitä heppuja jotka vetää mun ohi ulkokurvista ilman roikkumista...no se nyt ei tietty, mun tapauksessa ole mikään tae vauhdista tai ajotaidosta.

oon ihan helvetin huono ajaan oli kyseessä mikä vehje tahansa. kaiken lisäksi pelkään varsinkin yleisillä teillä ajoa.
    ...Er..Houston we have a problem here...

Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
    Pitää nyt senverran olla realistinen,että ei sitä itseään kovin huippukuskiksi voi luokitella Nopeusrajoitusten mukaan ajeltaessa koen olevani suht varma kuski ja omaan hyvän "pelisilmän".Jos pitäisi ajaa oikein pirun lujaa,niin on otteissa vielä älyttömästi parantamisen varaa..Mutta koko ajan treenataan
    Perusasiat kohtuukunnossa, mutta vähän epäilyttää miten korttikokeessa kävisi... Jarrutus, pujottelu, liikennesilmä ja väistöt on hallinnassa olleet tähän asti, mutta tuo ympyräajo, se on aina keväisin NIIN ruosteessa. Ja just kun se alkaa olemaan jotenkin hanskassa, ajokausi loppuu *
    Vastasin siis kolmoseen.
    Myytävänä Suzuki GSX 750 F
    http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?reg_no=yt-730

Mimmi jolta on lähtenyt mopo käsistä...
    Onneksi tulee pieniä lipsahduksia ja arviointivirheitä sillontällön, niin pysyy mieli nöyränä.

Mun mielestä prätkäily on vähän niinku kitaransoittoa; vaikka harjoittelisit sitä koko ikäsi niin et hallitse instrumenttia läheskään täydellisesti.

Kitaristille ei vaan käy niin kipeetä jos mokaa..

Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
    Ei voi kovin korkealle itseään korottaa, kun on tullut tänä kesänä kilometrejä vain 300. Viimekesänä olin tyytyväinen hallintaan, mutta taidot varmasti kadonneet huitsun kuuseen.
    Semper omnia haerent!
    Lainaa (kuulapää @ Elo. 21 2006,00:09) kirjoitti
    Ykköseen menee. Kauden loppuessa saa aina lyödä ristiä rintaan ja huokaista.
    Ykkönen: suurta seikkailua joka reissu. Mutta toistaiseksi hengissä.

On nähty tähtiä, tähdenlentoja ja pappatunia.
    Kyllähän tuo alkaa pikkuhiljaa taipumaan, mutta opittavaa tuntuu löytyvän koko ajan lisää. Kakkonen siis
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Hissukseen hyvä tulee....
    Kakkoseen meni, vasta n. 6tkm takana... Eikun lisää *
    Kuten edellinen, hiljaa hyvää tulee... No, välillä pitää vääntää kahvaa...
    Parasta A-luokkaa !
    Rehellisesti sanoen en voi kehuskella ajotaidoillani. Kyllähän tuolla liikenteen mukana pärjää näin rauhallisesti kun ajelee, mutta odottelen vain sitä ensimmäistä oikein tosi tilannetta kun pitäisi selkäytimestä tulla oikeat reaktiot. Veikkaan että rytisee ja muovinpalat lentelee. Toivottavasti ei pahasti käy. Pitää koittaa välttää ko. tilanteita.

Ykköseen laitoin.
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
    Aina kun tuntuu, että tämähän vois kohta sujua, tunaroin. Vielä ei ole mennyt henki eikä luitakaan poikki = epävarmuus vissiin (jotenkin nurinkurisella logiikalla) auttanut henkiinjäämisessä
    Nyt meni kyllä kirkkaasti ykkösruutuun.

Kovat kundit ei tanssi.
    Kolmoseks vetää... * Ei niinkään ajotaidon puolesta, vaikka siinäkin aina parannettavaa on. Puntteja pitäis varmaan nostella...
    Suzuki GSF650S Bandit
    Auttavasti hallitsen...
    <p>Suzuki SV650S &gt; Honda VTR 996F &gt; Honda VTR1000 SP-2 2002 &gt; Yamaha FZ1-n &gt; Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
    Tänään ainakin tuli todettua, että pystyy toimimaan vaikka väkisin meinas kolahtaa. Tai sit se oli se Onni mukana.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    Uskon hallitsevani pyörän hyvin. Ainaki niin pitkään ku ajan sillain että kuski vie, eikä pyörä.
    Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
    Puhun usein - mutta paskaa.
    ei tänne kaatuilemaan olla tultu!

mutta äänestin kohtaa: Hallitsen hyvin, jos ei tarvii polvi maassa kanttailla.

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Ite ihmettelen hyvin vahvasti, miten oon vielä hengissä... Vaikka en temppuile, tunnen joutuvani joka päivä kaikenlaisiin tilanteisiin.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Kun korttini sain, niin eväiksi minulle sanottiin, että ...
    "Muista sitten, että ajokortti on vain lupa harjoitella yksin."
    .. ja eiku treenaamaan ... put .. put .. put .. put .. pu ...... .. .
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  30.  
    Keulin, endoilen ja ajelen polvi maassa välillä... Eli kaipa se mopo jotenkuten lapasessa pysyy.
    Pain is just weakness leaving the body
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen