Ihmettelen miten olen vielä hengissä?!?
Hallitsen auttavasti, mutta yritän kovasti opetella.
Hallitsen ihan ok, vaikka välillä vähän epävarmasti.
Hallitsen hyvin, jos ei tarvii polvi maassa kanttailla.
Väännän, käännän, keulin, vatkaan ja vain harvoin mokaan.
Pyörä on osa minua.
Gallup itsetunnosta![]()
Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
Ykköseen menee. Kauden loppuessa saa aina lyödä ristiä rintaan ja huokaista.
Pakko vastata tuo alimmaisin kun se pyörä kerran tottelee myös polvi maassa, mutta en silti keuli enkä rehvastele...
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Hassu äänestys. Jos kerran polvi maassa voin ajella, tarkoittaa se sitä että pitäisi tässä äänestyksessä vastata tokavika tai vika. Mutta oikeestihan se on niin, että polven laahamisen alkutaipaleella sitä vasta tajuaa miten vähän osaa, ja miten loppumattoman paljon on vielä opittavaa. Ja mitä enemmän oppii, sitä paremmin tajuaa miten vähän osaa. Eli ensimmäinen vaihtoehto![]()
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
En kait kovinkaan erikoisesti...
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
ekaan meni täppi,toistaiseksi olen pystyssä pysynyt.
Hallitsen pyöräni jotenkuten.
-Sergei-
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
Kyllä sitä, alppikiemurassa, tulee aina havainnoitua, että oppimista vielä kosolti on.![]()
... jotain piti muistaa
Siinä luulossa elän että hallitsen suht OK, mutta mikään Rossi tai vetomies en ole. Paljon on varmaan opittavaa jos jo jotakin on opittukin. Pitää aina välillä muistaa katsoa peiliin.
Ykköseen menee, päivä päättyy polvirukuokseen![]()
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Kawasaki ZZR1400
Niin paljon on opittavaa vielä. Jos ei olisi mitään opittavaa niin varmaan mielenkiinto vähenisi. Ja matka jatkuu...![]()
Honda CB 900 F Hornet 2003 -> Kawasaki Z1000 2008
kyll se yykkösen puolelle kallistu..mut kyllhän se nyt miljoona kertaa paremmin sujuu ku alussaja sehän täss mopoilus on niin kivaa ku koko aika oppii lisää....ja hitaan ajoo,ympyröitä jne...pitäis treenata koko aika...
mut kyll pyörä jo omalt tuntuu...norjan reissun jälkee tuntu et meiät on niinku hitsattu kiinni![]()
Se nyt ei ole mitään, että ajelee polvi maassa.
Välilä on molemmat polvet maassa - ja kädetkin.
Sen minkä olen oppinut on, että eipä pidä luulla kummoisia itsestään
ja taidoistaan vaikka olisi mimmoinen rossi tahansa. Joka ikinen
konttaus on taatusti ollut yllätys ja ihan heti en muista, että
kukaan olisi sanonut kaataneensa tarkoituksella ja ainakaan muun
liikenteen seassa. Jos se kaato ei ole ollut ihan selvästi oma moka
niin sitten se on aiheutunut jostain muusta liikennehässäkästä tai
tiessä tai kadussa on ollut jotain mömmöä, mutta ylläri kuitenkin
yhtä kaikki.
Kaataa voi vaikka kuinka monella tavalla
vaikka NÄIN
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Kakkostäppään meni mun ääni.
Pyörän hallintaa saan opetella varmaan koko ikäni! Mutta muutama perusasia on mielestäni hanskassa.
Yritän korvata niitä puuteita siinä pyöränhallinnassa koittamalla hallita itseäni, eli mikälis on vain itsestä kiinni, niin yritän olla joutumatta tilanteisiin, josta ainoa (jos sekään) keino on selviytyä on yli-inhimillinen pyöränkäsittelytaito.
Taitavat kutsua tätä siksi Ennakoivaksi Ajoksi *ja on mulle ainakin helpompaa, kun tuollainen jumalallinen pyöränhallinta. Eipä silti, on munkin oltava tarkkana noiden nopeusrajoitusten kanssa. *
![]()
Nih.(mazak @ Elo. 21 2006,08:25) kirjoitti
Joiltain se sujuu sekin, näinikkään(MattiR @ Elo. 21 2006,09:01) kirjoitti
bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla
¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
Aika tavalla samoilla linjoilla... Itsensä hallitseminen ja hillitseminen on joskus tärkeämpää kuin tekninen ajotaito, mutta perusasiat pitäisi kuitenkin olla hanskassa. Kertaustahan tuo vaatii ja aina oppii jotain lisää; siinähän se hauskuus taitaa piillä(kirin @ Elo. 21 2006,09:15) kirjoitti
![]()
www.motzcari.com
Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
Mä nyt ihmettelen tota hengissä oloo ilman moottoripyörääkin...
Mutta en rupee ajotaidollani kyllä rehvasteleen missään.
Toi oli aika hyvä toi MattiR:n video, saatto kaveria vähän harmittaa kun lopuks karkas kumminkin...mutta taitava se silti oli...![]()
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
(MattiR @ Elo. 21 2006,09:01) kirjoitti
reps, ei helvettiläinen. Ei sitten saanut ketään muuta teilattua kuitenkaan
![]()
YZF600R Thundercat 1998 -> CBR600RR 2006
"Value your freedom, or you will lose it, teaches history. 'Don't bother us with politics', respond those who don't want to learn." -Richard Stallman
Sanotaanko näin, että en ihmettele että olen hengissä, joten valitsin vaihtoehdon 2. Omasta mielestäni olen ensimmäisestä autokoulun tunnista lähtien tiedostanut oppimisen tarpeeni ja nyt parin kesän ja 7000 kilometrin jälkeen tuntuu koko ajan, että oppia tulee hitaasti lisää ja tänä kesänä en ole oikeastaan hölmöillyt kertaakaan, joten suunta on oikea.
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Vähän paremmin ku Valintino Rossi *
Tai en ehkä sittenkään...
Keuliminen on nääs taitolaji ..(Jonny @ Elo. 21 2006,11:42) kirjoitti
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Ei meikäläistä pitäis mopon selkään päästää.. Telon kuitenkin itteni tai ainakin mopon.
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Kyllä minulla vauhti ja temput määräytyy ajotaidon mukaan. Tällä hetkellä mennään siis rauhallisesti ja opetellen.
Triplehän lähtee kuin talonmies peltikatolta
Väännetään, käännetään, keulitaan ja mokataan. Mitään ei opi ja osaa jos ei harjoittele ja harjoitellessä sitten saattaapi lipsahdella.
Ne joille ei tapahdu virheitä eivät yleensäkään tee yhtään mitään
Tänä kesänä nollat nelinkontin menossa.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Tuloksia kun katsoo, niin aivan turhaa kainostelua ja vähättelyä havaittavissa, kun kuitenkin 90% pitää itseään lähes Rossin veroisena taiturina
Polvi maassa ei ole tarvinnut ajaa sen koommin kun Honda Monkeysta olen luopunut, kerran kyllä konttasin ojasta pois, mutta se on taas ihan eri tarina![]()
Kyllähän se tohon kolmoseen meni. Ihan alottelija tässä ollaan kahden ajokauden jälkeen vielä mut pystyssä on pysytty ainakin toistaiseksi, eikä ihmeempiä tilanteitakaan oo tullu eteen.
Siihen saattaa vaikuttaa sekin että tiedostan olevani alottelija.
Olishan se kiva osaa keulii sun muuta mageeta, mut kaikki aikanaan.. ehkä.![]()
R1 -08
Hmmm... en oo kaatanu kertaakaan vielä, en ole ajanut kenenkään päälle eikä ole bensa loppunut tielle. Kait tuo jotenkin on hanskassa![]()
...and music? Well, it's just entertainment folks.
joo, kovasti koitan opetella.
Kyllä moni asia on edelleen melkoista haparointia.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85