Ihmettelen miten olen vielä hengissä?!?
Hallitsen auttavasti, mutta yritän kovasti opetella.
Hallitsen ihan ok, vaikka välillä vähän epävarmasti.
Hallitsen hyvin, jos ei tarvii polvi maassa kanttailla.
Väännän, käännän, keulin, vatkaan ja vain harvoin mokaan.
Pyörä on osa minua.
hallitsen hyvin.
Näillä mennää!
auttavasti varmaankin.. pystyssä on pysytty, pääasiassa varovaista menoa
FZ6S ABS --> Nishiki 422 ;)
Aika normaalijakautuneelta näyttää, ite laitoin tonne...eli kakkoseen
![]()
V60
"Hyvin, kunhan ei tarvi polvi maassa kanttailla".
Aika rauhallisesti tulee nykyisin ajeltua. No, rauhallisesti ja rauhallisesti. Sillai kuitenki ettei ihan typeriä riskiä YLEENSÄ tuu otettua. Joskus kuitenki innostuu sen verran ripeesti vetelemään, että ihan hyvin oisin voinu antaa ääneni siihen ekaan vaihtoehtoon...
Ninja forever, man!
Toistaiseksi pystyssä pysynyt....![]()
Et tu, Brute
- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
pyöräNI on osa minua, muitten vehkeillä olisi ainakin jonkin aikaa totuttelua ennen suurempaa "sympioosia".
ihmettelen kovasti![]()
On helvetin vaikeaa selvitä elämästä hengissä
sanoisin etta kohtuullisen hyvin
Gsx-r 750 -01
Yzf-r1 -06
Hayabusa -08
Pystyssä olen pysynyt.välillä kyllä hiukan haparoiden ja yleensä kyllä tiedostan omat rajani.eli kai se tohon 4 menee.
Nyt on alla taas Ducati.
Parempi olisi, jos ajelisin julkisilla![]()
Kawasaki VN800 Classic -99
Harvempi sitä oikeasti täysin hallitsee joka tilanteessa. Turha huijata itseään...
Komppaan minäkin...(Chimika @ Touko. 23 2007,16:38) kirjoitti
Ja koskaan en oo myöhästyny mistään!
Honda CBR 600F -07
Varmaankin ihan ok mutta,ainahan sitä tulee paremmaksi kun vain jaksaa ajeskella.Ja,isompaa pyörääkin vielä löytyy opeteltavaksi.
*Älä laita Colapulloa pakastimeen,saattaa lantrinkit jäätyä*
Kuin myös ja välillä polvi maassa , välillä polvillaan maassa, jonka jälkeen mieli maassa...hetken(Vonikka @ Touko. 23 2007,16:22) kirjoitti
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Välillä hyviä, välillä huonompia päiviä jolloin tuntuu ettei oikeen suju. Pyörää (ja luonnonlakeja) pitää muistaa kunnioittaa, aina oppii lisää.
Toistaiseksi ei pahoja sattunut. *koputtaa puuta*![]()
niinhän se kai kaikilla,..pääasiassa loistokuski, mut väliin tulee niitä herranjestas tilanteita
ajatus karkaa, ja sit meinaa ajokki karata![]()
<p>gubbe</p>
Mielestäni hallitsen pyörän ihan ok. Tähän tietenkin määritelmästäni ok on että liikenteessä selviytyy. Epävarmuutta tietysti on ja sietääkin olla, pitää sopivasti menohaluja kurissa. Ja tietysti vaikka jalat ovat osa minua niin tulee välillä lennettyä perseelleen ja taas oppii jotain uutta kuten että märkä metalliritilä ja ajokengät eivät sovi yhteen. Noh ehkä sitä joskus pyörä on kehon luontainen jatke.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Kai se tuohon neljänteen kallistuu..
Mielestäni hallitsen pyörää ihan ok, mutta paljon on vielä opittavaa näin alku metreillä..
Istun taikka ajelen antaa perä huiman sävelen..
Eiköhän tuo parinkymmenen vuoden jälkeen ala kohta homma jo hoitua. Mutta tässä kohtaa on ihan pakko kysyä:
Mikä teidät "vieläkin joka päivä pelottaa liikenteessä"-tyypit ajaa moottoripyörän puikkoihin? Eikö panssarivaunu sopisi teille paremmin? Ymmärtäisin moottoripyöräilyn harrastuksena josta tulisi nauttia, eikä harrastaa koko ajan kylmä rinki perseen alla??
I. *![]()
tuo kakkonen osuu minulle ja siinä se varmaankin pysyy.
Taidanpa lähteä taas reenaan
Joo, no ihan ok, vaikka paremminkin voisi olla. Pitää mielessä sen että, mies vie pyörää, eikä pyörä miestä.
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Suurimpaan ryhmään taas.
S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
En tunne/luule olevani Dani Pedrosa, mutta väitän hallitsevani pyöräni riittävän hyvin ajaakseni nykyisellä pyörällä, vaikka tehoja ja ajo-ominaisuuksia on vaikka naapureille ja Jamaha-kuskeille jakaa asti.
1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
Left Hand Path
joka keväthän se o opeteltava uudestaan ajamaan, mut hallinnasta: jos mä sanon syssyllä sille että 'seiso' niin siinähän se seisoo kevääseen asti![]()
maxiskootteri
-Punainen on edelleen väreistä nopein -
kun kerran elossa ollaan..yli kolkytvuotisen ajopaipaleen verran..niin kait mä sitten hallitsen sen moottoripyörän...ja ehkä itsenikin ..kait se on pitkälti järjestä kiinni kenen kannattaa liikkua ja millä vehkeellä. Toisille on kengätkin jo turhan vaarallisia..tai kylpyhuoneessa ilman tossuja...voi jessus kun nyt huolettaa maailman ihmiset ja mitä ne tekee ja ilman suomalaisen naisen nerokkaita ajatuksia ..ja silleen. Mä olen kylllä mies. En tosin gösta koska se kuoli ja antoi mulle luvan..ja silleen.
GHOSTWRITER
aina sitä ajoo voi parantaa
=)
Ihmettelen miten vielä olen hengissä, kyllä opittavaa on niin kauan kun henki pihisee.
Yamaha xv1100 -89
viime vuonna ois menny kakkoseen mut nyt tulee kevääksi uus pyörä jossa kaikkea tuplasti enemmän et laitetaan rasti ykköseen![]()
Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
Viimeks eilen tuntu, että vähän huteraa on, mutta lumella katupyörä ei parhaimmillaan olekaan..
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96