Katso äänestykset tulokset: Kuinka hyvin hallitset pyöräsi? -

Äänestäjät
914. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ihmettelen miten olen vielä hengissä?!?

85 9,30%
  • Hallitsen auttavasti, mutta yritän kovasti opetella.

156 17,07%
  • Hallitsen ihan ok, vaikka välillä vähän epävarmasti.

284 31,07%
  • Hallitsen hyvin, jos ei tarvii polvi maassa kanttailla.

240 26,26%
  • Väännän, käännän, keulin, vatkaan ja vain harvoin mokaan.

80 8,75%
  • Pyörä on osa minua.

69 7,55%
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 126:sta
    Kyllä oli taas illalla kiva pistää Pannarilla menemään hiekkatiellä.

Mutta totuus on että näiden ajovuosien varrella on pyöräkin muutaman kerran vienyt miestä eikä mies pyörää.

Tunturista se alkoi, sitten CB 125, CB 350, T 500, XJ 650, GSX 750, GSX 750, XJ 900, ST 1100, 2007 ST 1300 ja nyt Triumph Trophy 1200 SE Launch pack
    Kohta 1. Vaikka en ole kontannutkaan. Silti. Joka kerta pelottaa niin perkeleesti
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Sumppa @ Elo. 23 2006,00:11) kirjoitti
    Kohta 1. Vaikka en ole kontannutkaan. Silti. Joka kerta pelottaa niin perkeleesti *
    Kyllä sä voisit ihan hyvin laittaa ainakin kakkoseen. Ihan hyvihän sä siinä letkassa pysyt PK-meetingeissä.
    Hallitsen pyöräni jo jotenkin, mutta joku päivä olisi kiva hallita se hyvin. Senpä takia melkein joka päivä tulee reenattua, kehitys vain on hidasta ja epävarmaa.
    Lainaa (Hermanni Hiiri @ Elo. 23 2006,07:13) kirjoitti
    Hallitsen pyöräni jo jotenkin, mutta joku päivä olisi kiva hallita se hyvin. Senpä takia melkein joka päivä tulee reenattua, kehitys vain on hidasta ja epävarmaa.
    Kiva nähdä et nää joilla mun mielestä toi kikkailu puoli on oikeesti lapasessa, osaa pitää nöyrän asenteen.(nähnyt video clipin, vakuuttava esitys) Kai se on edellytys kehittymiseen et on nöyrä.
    Omalta kohdalta:
    1. Hengissä vielä
    2. Viimeksi kontannut joskus 82-84
    3. Opetellaan edelleen ....
    Nää jotka vetää eniten (sumppahan tietysti vetää kaikista eniten ) niille vaan tuppaa sattumaan kans sitte myös eniten.Tällä tarkoitan niitä jotka tosissaan uhoo ja uhoomisen seurauksena näytön paine kasvaa ja sit kops ... !
    Radalla kans aika jännä juttu, kaveri ekaa kertaa ajamassa ajatuksena et hitaassa ryhmässä kaikki tulee "perse edellä vastaan" kun mulla kilonen.Vaikka ihmettelen omaa hengissä oloa/selviytymistä niin, useimmin "pelottaa" jonkun muun selviytyminen enemmän kun nääkee et nöyryys ajamiseen puuttuu.Joku voi pitää tätä "kikkisteluna", joten tunnustan itsekin mutkapätkillä innostuvani vetämään,ehkä liiankin limitillä.Tän topicin tärkein pointti mun mielestä on et jokainen miettii sitä omaa ajamistaan.Joten jatketaan treenaamista.
    Vielä opettelen, eilen heitin lyhyen lenkin ja kyllä huomaa että oli viikko vierähtänyt edellisestä kerrasta.Pitäis vaan paljon useammin ajella mut just nyt ei kerkee *
    Vastasin 2

Oikeastaan 1 & 2 vaihtoehdot

Suzuki GSR600
    Sanoisin että ihan hyvin on asiat hallussa (niin kauan kun ei tarvitse keula tai perä ylhäällä ajella), mutta opittavaa on aina lisää.

Kertaakaan en ole itseä tai pyörää keräilty ojasta kadulla ajaessa (YZ'lla tulikin sitten keräiltyä itseään mettässä aikas monta kertaa ).
    Vanhus:
    Honda CBR 600f -89
    Jotenkuten tässä on pärjäilty, eli kohtaan 3 rasti.

Viimeksi kaatuillut 80-luvulla kevarilla *koputtaa puuta*. Niistä kerroista on jäänyt riittävä kunnioitus hiekkaiseen asfalttiin (esim. keväisin)...
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Ykköseen paukkuu. Ja oppiminen kestää varmasti koko ajo- ja/tai eliniän. Toivottavasti pitkään, tai siis...
    Ei ole hyvyyttä yrittää olla parempi kuin huonoimmat

~Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the seat.~
    - The Nut
    Täs vasta harjotellaan, kuten käveleen myös
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

Siis mää vai
    Emmä osaa ajaa

Kerran olen jo kontannut - tosin iso osa siitä kunniasta kuuluu sille minut kiilanneelle autolle -kiitti vi''sti.

Mutta mä kyllä haluaisin kovasti osata, ja siksipä reenailen lähes päivittäin ehkä mäkin osaan sitten joskus isona "vetää eniten"

edit: en mä osaa myöskään näköjään kirjoittaakkaan oikein = (

Yammutar
    Kai se ihan ok sujuu, vaikka keväisin tietysti menee aina vähän harjoitellessa. Mutta eikös se niin ollut, että fiksut ajaa niin, ettei joudu tilanteisiin, joista taitavat selviää.
    2008 -> CBR 600
    2004 - 2008 ZZR 250
    kerran on tullut jo kokeiltua pyörän pystyyn nostamista ja vastahan se on muutaman kuukauden vanha.. eli mitään en osaa mutta sen sentään myönnän. * ja kovasti opettelen. tänäänkin. ehkä ensi vuonna opin.

itsehillinnässä on ehkä vielä eniten treenattavaa - ego kun luulee itsestään ihan liikoja *

nöyrällä asenteella yritetään vetää ja toivotaan että ei tarvii kontata tai kerätä luitaan.
    " kuolema kuittaa univelan "
    Kyllä mut liikenteeseen uskaltaa päästää.
    Kaikista varminta muille olisi, ettei ketään muuta päästettäisi sinne samaan aikaan

Kun ei voi sanoa tuntevansa pyöräänsä totaalisesti, ei sitä voine hallitakaan totaalisesti. Tekniset murheet ja muut vielä pois lukien.. Ja siis itse olen todella kaukana totaalihallinnasta.

Siis: harjoitellaan, harjoitellaan, harjoitellaan vuodesta toiseen. On se kyllä niin mukavaa!
    Jokea ylittäessä on hyötyä vain siitä melasta, joka on veneessä.
    Jos ny ei tarvii polvi maassa mennä ni sit
    Hirvee ninjapomperi
    omasta mielestäni ajan kohtuullisen hyvin, mutta kukaan ei oo täydellinen
    R1 -06
    suurimmat haverit on sattunu tallissa. tienpäällä ei mitään kommelluksia mikä olis jotenki mun pään ja kaasukäden välinen vika. en kuitenkaan ole se kaikkein rauhallisin kuski.

autolla tulee sit leikittyä enemmän.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    Lainaa (rammus @ Elo. 21 2006,15:52) kirjoitti
    Väännetään, käännetään, keulitaan ja mokataan. Mitään ei opi ja osaa jos ei harjoittele ja harjoitellessä sitten saattaapi lipsahdella.

Ne joille ei tapahdu virheitä eivät yleensäkään tee yhtään mitään

Tänä kesänä nollat nelinkontin menossa.
    yhdyn
    Tulee väännettyä,käännettyä ja keulittua ja joka kerta ihmetyttää et vieläkin henki pihisee
    1290 superduke
    JOVVAIN..

........Naaaaaa, kakkoseen menee:

RT: kallistuu (suliin) mutkiin jo ihan itellään ja kaikki rompeetkin päällä

LT: U-käännökseen riittää jo koko (pää-) tienleveys, eli rupiaa kääntymään ilman jalkoja kun pitää kierrokset 3000-4000rpm jalka takajarrulla, katse eteen ja sopivasti kytkintä.....ei helppoa mutta menee se
    Viime kesänä ajoin kortin täysin ilman virheitä. Toistaiseksi ei oo mitään käyny ja uskon pärjääväni, vaikka ajoittain epävarmuus koetteleekin. Harjoitus tekee mestarin!
    Kyllä se pääosin hallitaan, paitti jos eturengas ilmassa pitäs ajella niin eipä onnistuis enää
    Olisi kiva kun löytäisi jostain hieman luettavaa perusasioista kanttaamiseen yms..liittyvästä. Voisi sitten testailla teoriaa käytännössä.
    Varovaisesti ajelen vielä, kun tuntuu jotenkin epävarmalle ajoittain tuo ajelu.
    MIT
    Kyllä tuon vanhan piikin hallitsi aika hyvin, mitään endoja ei kuitenkaan tullut kokeiltua ja keuliminenkin oli aika hankalaa
    Mutta mutka-ajossa ja kovissa vauhdeissa lapasessa pysyi.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Ehkä 3-4. Rauhallisesti vain. Syksyllä on viisaampi(?). Toivottavasti "pelisilmä" kehittyy paremmaksi.
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
    Lainaa (kuulapää @ Elo. 21 2006,00:09) kirjoitti
    Ykköseen menee. Kauden loppuessa saa aina lyödä ristiä rintaan ja huokaista.
    sama vika...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
    Ainahan sitä ois parantamisen varaa
    - Suzuki Bandit GSF1200N -
    Kai ihan ookoosti kuitenki, kun toistaiseksi ollaan vältetty mukeltamasta (kai mä sitte kohta senkin koen..)

Mutta emmä silti Ajaa osaa..melkein kaikki menee radalla ohitte!!
    Sovellettu vaihtoehto:

Väännän, käännän, keulin, vatkaan ja mokaan
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  30.  
    Lainaa (Aapeli @ Touko. 23 2007,14:27) kirjoitti
    Ainahan sitä ois parantamisen varaa
    Näin on, itsellä ainakin.
    Honda Monkey -81, Honda NSR -94, Honda cbr 600 f -95
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen