Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Alko kyseinen mylly kiinnostaa.
    Kertokaahan kokemuksistanne, ei pelkkiä
    kehuja, KIITOS.
    Tulis lyhempään retkeilyyn, alle 300km.
    päivämatkoja, sekä kaupunki- ja työmatka-ajoa.

    Niin, pikkuhoro toistaiseksi alla.

    Nakkisormi.



    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  2. #2
    Kaksi kesää ajelin vm. 98 olleella Veturilla ja ajelisin vieläkin ellei varas olisi ollut toista mieltä. Erittäin mukava ajaa pidempiäkin matkoja, kulutus reilunpuoleinen jos vähänkään kahvaa kääntää. Miinuksia tulee manuaaliryypystä, mutta se on vain kylmempien kelien ongelma. Itselleni tuo 16 l tankki riitti mainiosti, sillä ajaa kevyesti 250 kilsaa. Vaatii hieman laittamista jotta moposta saa kaiken irti (putket, suuttimet). Mielestäni ulkonäöltään ajaton ja tyylikäs. Vielä muutama vuosi sitten oli melko harvinainen mutta nykyää tulee aika useasti vastaan Vetureita
    <p>Suzuki SV650S &gt; Honda VTR 996F &gt; Honda VTR1000 SP-2 2002 &gt; Yamaha FZ1-n &gt; Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
  3. #3
    Kaksi kesää on nyt ajeltu -05 mallisella Veturilla ja pyörä on ollut kyllä todella positiivinen yllätys kaikin puolin. Ajettu on matkaa (yksin), mutkaa ja rataa, sekä joskus olosuhteiden pakosta pyörähdetty kaupungissakin *

    Matkalla pisimmät päiväsiivut ovat olleet sellaista 700-800 km ja mitään ongelmia ei väsymisen/perseen puutumisen kannalta ole ollut. Kulutus ollut pienimmillään 5,5l/100km.

    Mutkapätkillä tuolla on kyllä mahtava ajella. Sinne se on tehty. Kevyt heitellä mutkasta toiseen ja moottorin luonne tuollaiseen ajoon on juuri sopiva. Sama pätee radalla. Helppo pyörä ajaa radalla ja hyvin pysyy ns. "parempien pyörien" vauhdissa.

    Kaupungissa ajelu parani huomattavasti, kun vaihtoi piikkiä pienemmän eturattaan.

    "Mielestäni ulkonäöltään ajaton ja tyylikäs." *
    Totta. Ja pienellä laitolla vieläkin hienomman näköinen kuin vakio. Putket ja suuttimet on melkein pakkohankinta tohon pyörään.

    "Vielä muutama vuosi sitten oli melko harvinainen mutta nykyää tulee aika useasti vastaan Vetureita"
    Sekin on totta. Tosin onneksi ei ole kuitenkaan yhtä yleinen kuin esim Bladet ja Gixxerit, puhumattakaan tuplaäksistä.

    TÄSSÄ yhdet hyvät Veturisivut.

    Niin ja loppuun pakkomainos: myyn omani pois sopuhintaan *--->KLIKS
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  4. #4
    Meillä ukkelin kanssa on veturi vm.-99.
    On työmatka-ajossa ajokautena päivittäin minulla ja matkaa myös runtattu (tosin yksin) tankkilaukun ja pehmeittein sivulaukkujen voimin. Kova "takapaksi" mietinnässä, kun tulee niin herkästi naarmuja noitten pehmeitten sivulaukkujen alle muoveihin, vaikka kuinka laittaa luistonestomattoa alle. Rapa kun tunnetusti ei anna armoa.

    Ajoasento on ok, tehoa saisi olla aina tietenkin enemmän
    Kaksi päällä on meille liika köykäinen, takana istujalla polvet korvissa ja pää "lähtee irti" ajoviimassa, siellä kun istuu sen verta korkealla, ollaan molemmat yli 180 pitkiä, lyhyeämmällä ritsalla olijalla ei kenties valittamista. Yksin ajaessa kyllä ok. Tärinää en ole havainnut tai sit olen siihen jo tottunut

    Kulutus liikkuu siinä 6-8 litran hujakoilla, riippuu kahvan vääntämisistä. Suutinsarja ja putket kyllä suositeltavia, tosin meillä iridiumeilla ilmeni ihme "pöksyttelyä" pienillä kierroksilla kakkos-kolmosvaihteella, en tiiä onko se normaalia? Nyt on tavalliset tulpat ja ei "pöksyttele". Joskus olen kuullut sanottavan veturista että olisi kosteudelle herkkä, sammahtelisi silloin. Tätä en kyllä ole huomannut.

    Meillä ollut veturi nyt kaks vuotta eikä ole kiire vaihtaa.
    CBR 600 --> VTR 1000F --> GSX R 1000
    "Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös kuukusten"
    "Rakasta, kärsi ja kaadu"
    "Minähän sanoin että mitä minä sanoin"
  5. #5
    Hankittu!
    Onkohan kuristettu teutoni, kun otteessa lukee 72kw?
    Vai onko vaan paperilla kuristettu? Ei meinaa etutassu pysyä
    millään ykkösella asfaltissa.
    Jumalation, se vääntö kuussatasen jälkeen...
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  6. #6
    Onneksi olkoon hyvä mopotin sulla kyllä siinä pieni ero kusiaisen jälkeen saattaa olla. Itelläki oli totuttelua 750f:n jälkeen on ne meinaan vähän erilaisia viännön osalta!



    K1600GTL
  7. #7
    onnea vaan uudelle pyörällä.vaikka itse olenkin vannoutunut suzukimies,niin tuossa veturissa on vaan jotain mikä kiinnostaa kovasti.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  8. #8
    Niin sitä vaan vielä, että voiskohan olla
    saksantuonnissa jotain kuristuksia kurkuissa?
    Jossain ketjussa oli, että ottavat ne pellinpalat
    kurkusta sakemannit jo eka huollossa. Kuinka paljon
    pitää purkaa mopoa tämän havaitakseen?
    Kulkee kyllä muutenkin...
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  9. #9
    Onnea uudelle pyörälle
    Ja eikun
    CBR 600 --> VTR 1000F --> GSX R 1000
    "Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös kuukusten"
    "Rakasta, kärsi ja kaadu"
    "Minähän sanoin että mitä minä sanoin"
  10.  
  11. #10
    Mulla oli -98 veturi kaksi kesää. Muuten loisto peli, mutta keula on aika
    Eka kesän oli Yoshimuran RS-3 sliparit, K&N ja Dynojet suutinsatsi.
    Seuraavalle kesälle saatiin mukavammat lukemat Devilin Pöntöillä, BMC:llä ja vieläkin isommilla suuttimilla (ei soppa riittänyt Yoshille vaihdetuilla suuttimilla)

    Joskus voisin vielä veturin ottaa, mutta päivittäisin keulan/ etujarrut paremmiksi.