Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 46:sta
  1. #1
    Kiinnostais tietää, kun tuosta 1200cc:stä on nyt huhuttu jo kaksi kautta mutta mitään ei ole markkinoilla näkynyt? Olisiko nyt jo jotain tultakin savun perässä näkyvissä, kun myyvät uutta 1100 cc XX:ää 14500EUR???

    Emmääää muuten, mut täs olis ainakin yks varma asiakas!
  2. #2
    Olen jostain jenkki-foorumilta lukenut että Honda julkaisee mallinsa syyskuussa, ja ennen sitä ei pitäisi kauheasti olla kerrottavaa. Itse en henk koht usko että tulee uutta XX:ää vaan malli muuttuu ja tilalle tulee jotain aivan muuta...

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  3. #3
    Uus birdie-malli on ollu tulossa vuodesta -97 kuten myös busasta vuodesta -99 lähtien... Tässähän ooatellaann,,.....
    Exät:
    Yamaha DT 125 R -89
    Husqvarna WR 250 -92
    Honda CB 750 -73
    Honda CBR 1000 f -90
    Suzuki Bandit 1200 -02
    GSX1300R Hayabusa K5
    M1800r -09
    Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
  4. #4
    Uusi XX tulee joka vuosi. Taas kohta alkavat liikkua varmempaakin varmemmat huhut sen julkaisusta ensi kesäksi.

    Minäkään en usko uuden version tulevan koskaan. Tai tuleehan se, mutta eri nimellä.
  5. #5
    Hei, nöyrä pyyntö vielä... jos löydätte jotain keskusteluja/tiedoksiantoja/infoja netistä, niin laittakaa tänne osoitetta niin pääsee mukaan "huhuihin ja varmoihin tietoihin".
  6. #6
    Honda sais hieman ryhdistyä ja edes yrittää pysyä hv kilpailussa mukana, luulen et sieltä tulee joku 1200cc XX jossa noin 170hv
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  7. #7
    No miks ihmeessä Hondan pitäisi olla tuollaisessa kilpailussa mukana ? Kyllähän koneesta koska vaan saa 180-200 hv ulos, kyse on vain siitä kauanko haluaa sen pysyvän läjässä. Muut merkti näemmä hieman vähemmän kuin Honda ....
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  8. #8
    Lainaa (hondamania @ Elo. 19 2006,16:37) kirjoitti
    No miks ihmeessä Hondan pitäisi olla tuollaisessa kilpailussa mukana ? *Kyllähän koneesta koska vaan saa 180-200 hv ulos, kyse on vain siitä kauanko haluaa sen pysyvän läjässä. Muut merkti näemmä hieman vähemmän kuin Honda ....
    No juuri sen takia että saa samalle rahalle saman verran vastinetta kun muilla merkeillä, et kai usko ihan oikeasti että joku esim busa kestää vähemmän ajoa kuin XX vaikka siinä on ollut jo julkaisun jälkeen huomattavasti enemmän ruutia.

    Huom puhutaan saman hintaluokan ja kategorian vehkeistä.

    Honda saisikin kasvattaa mottiaan 1400cc ja pistää vääntöä myllyyn (toisin kun zzr1400:ssa kävi) kerrankin olisi merkki EDELLÄ eikä aina roikkuisi perässä konservatiivisella strategiallaan.



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  9. #9
    Kun kauppa käy niin hyvin kuin Hondalla käy, miksi ihmeessä pitäisi olla hevosvoimakilpailussa eturivissä. Tarvittaessa voimaa osataan tehdä niinkuin kilpailupuolelta näkyy. Tämä on tietysti johtanut siihen, että Honda ei ehkä ole vetomiesten peli numero 1.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  10. #10
    Lainaa (gosox @ Elo. 18 2006,19:45) kirjoitti
    kun myyvät uutta 1100 cc XX:ää 14500EUR???
    samaa kattelin ite ja honda liikkeemyyjäkin sanoi että 02 xx:stä ei hyvitetä kyllä 9k enempää eikä siitä sitä enempää kannata maksaakkaan, kuitenkin vilkaisu nettimotoon näyttää että vielä 97 malleissakin saattaa pyynti olla lähes 8k. Mikä sitten on todellinen hinta millä pyörä lähtee on arvoitus.
    pyörää vailla.
  11. #11
    Lainaa (Matso @ Elo. 19 2006,09:05) kirjoitti
    Honda sais hieman ryhdistyä ja edes yrittää pysyä hv kilpailussa mukana, luulen et sieltä tulee joku 1200cc XX jossa noin 170hv
    Tämä tulee olemaan hyvin lähellä totuutta.....
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  12. #12
    Onkos tästä aiheesta kuulunut mitään uutta? millos honda julkistaa 2007 mallistonsa?

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  13. #13
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Hondan '07-mallisto esitellään 9. syyskuuta.



    1000
  14. #14
    Lainaa (hondamania @ Elo. 20 2006,16:53) kirjoitti
    Kun kauppa käy niin hyvin kuin Hondalla käy, miksi ihmeessä pitäisi olla hevosvoimakilpailussa eturivissä. Tarvittaessa voimaa osataan tehdä niinkuin kilpailupuolelta näkyy. Tämä on tietysti johtanut siihen, että Honda ei ehkä ole vetomiesten peli numero 1.
    Todellakin Blackbirdia on myyty vuosien saatossa sellaisia määriä, että pieni tehotappio paperilla on yhdentekevää... Viimeisessä superpyörien testissäkin XX pärjäsi edelleen hyvin ja kuljettajat pitivät sitä etenkin hyvänä matkapyöränä. Hankintahinnaltaan edullisena on se myynyt myös Suomessa hyvin, ilmeisesti ostajien mielestä hinta/laatu -suhde on ollut muita vastaavia parempi? Kuten MotoGP -luokasta nähdään, löytyy myös Hondalta eväät tehdä pyörästä tehokas; onko se sitten bisneksen eli pyörien myyntivolyymien kannalta tärkeää, ilmeisesti ei. Toiset haluavat voimakkaan matkapyörän, joka kantaa mukisematta matkustajan + täydet laukkusatsit pitkällä Euroopan -kierroksella, toiset taas julmaa kiihtyvyyttä vielä yli 200 km/h nopeuksissa: taitaa nuo jälkimmäisen ostajat olla kuitenkin selvä vähemmistö.
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  15. #15
    Lainaa (kap57 @ Syys. 06 2006,17:26) kirjoitti
    Lainaa (hondamania @ Elo. 20 2006,16:53) kirjoitti
    Kun kauppa käy niin hyvin kuin Hondalla käy, miksi ihmeessä pitäisi olla hevosvoimakilpailussa eturivissä. Tarvittaessa voimaa osataan tehdä niinkuin kilpailupuolelta näkyy. Tämä on tietysti johtanut siihen, että Honda ei ehkä ole vetomiesten peli numero 1.
    Todellakin Blackbirdia on myyty vuosien saatossa sellaisia määriä, että pieni tehotappio paperilla on yhdentekevää... Viimeisessä superpyörien testissäkin XX pärjäsi edelleen hyvin ja kuljettajat pitivät sitä etenkin hyvänä matkapyöränä. Hankintahinnaltaan edullisena on se myynyt myös Suomessa hyvin, ilmeisesti ostajien mielestä hinta/laatu -suhde on ollut muita vastaavia parempi? Kuten MotoGP -luokasta nähdään, löytyy myös Hondalta eväät tehdä pyörästä tehokas; onko se sitten bisneksen eli pyörien myyntivolyymien kannalta tärkeää, ilmeisesti ei. Toiset haluavat voimakkaan matkapyörän, joka kantaa mukisematta matkustajan + täydet laukkusatsit pitkällä Euroopan -kierroksella, toiset taas julmaa kiihtyvyyttä vielä yli 200 km/h nopeuksissa: taitaa nuo jälkimmäisen ostajat olla kuitenkin selvä vähemmistö.
    xx:n hiljattain hankkineena voin kyllä sanoa että sitä julmaa kiihtyvyyttä siitä pyörästä kyllä löytyy ja myös +200km/h nopeuksissa vaikka oma pyörä onkin sitä ensimmäistä vuosikertaa (kaasari -97). Honda pärjää kaikissa kisaluokissa mainiosti ei pelkästään motogp:ssä vaan myös superbikessä ym.., motocrossia en ole enää seurannut aikoihin mutta ainakin ennen honda cr oli kova luu jolla vietiin mestaruuksia.. kyllä Hondan kaltainen organisaatio pystyy luomaan minkälaisen pyörän vaan, ja vielä kestävän/toimivan sellaisen. siinä missä moni muu merkki tuuppaa markkinoille nopeasti uusia malleja, hondalla tehdään melko tarkkaa testityötä ettei markkinoille sattuisi pääsemään keskeneräistä tuotosta joka testataan kuluttajien kustannuksella, esim nykyisen xx:n ensimmäiset testi versiot valmistuivat jo 1994, mutta niiden lopullinen markkinoille tulo kesti n. 3-vuotta, ja kyllähän sen näkee että tuote oli sitten myös toimiva, 97-98 bläkäreillä kun on moni jo vetänyt yli 100tkm murheitta (toki kuluvat osat menee). eikös tässä hiljan SUOMEN POLIISI museoinut 200tkm ajetun -97 xx:n, joka tietojeni mukaan oli vielä täysin toimiva pyörä? mielestäni kertoo aika paljon hondan filosofiasta, tehdään toimivaa ja laadukasta tavaraa mikä ei välttämättä paperilla ole sitä tehokkainta, mutta kokonaisuutena parasta, kuten moni testi on osoittanut.

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  16. #16
    Lainaa (Hannula @ Syys. 06 2006,15:12) kirjoitti
    Hondan '07-mallisto esitellään 9. syyskuuta.
    miun kalenterissa on jo 13.pv

    tuleekos sitä bläkkäriä?
    - I love the smell of napalm in the morning.
  17. #17
    onko uusi mallisto jo esitelty?

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  18. #18
  19. #19
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (X-ray @ Syys. 13 2006,16:40) kirjoitti
    tuleekos sitä bläkkäriä?
    Ei.

    Lainaa kirjoitti
    onko uusi mallisto jo esitelty?
    On.
    1000
  20. #20
    huh, onneksi...

    ...ei tässä olis muutenkaan ollu rahaa päivittää uuteen hondaan.
    - I love the smell of napalm in the morning.
  21. #21


    <span style='font-size:11pt;line-height:100%'>Tuoreimmat kuvat 2007 Bläkkäristä</span>
    Tuosta vielä ensi kesäksi ehtii kehittyä vaikka mitä
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  22. #22
    photoshoppia...

    - I love the smell of napalm in the morning.
  23. #23
    Mitä siitä blackkäristä kun hondalta on syksyllä tulossa jatkoa sp1/sp2 perheeseen!! Mallinimeksi veikattu luonnollisesti sp3:sta,edelleen twini ja n.150hv! Kuulostaa mielenkiintoiselta
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  24. #24
    Ainakin Hondan UK-sivustolla väitetään että lisää uusia 2007-malleja on tulossa...
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  25. #25
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tosiaan, lokakuun 9. päivä Intermotissa...
    1000
  26. #26
    DN-01 tulossa 2007
  27. #27
    Lainaa (Köpi @ Syys. 14 2006,23:23) kirjoitti
    DN-01 tulossa 2007
    "DN-01, equipped with a continuously variable automatic transmission and a water-cooled, 4-stroke, OHC, V-type, 2-cylinder, 680cc engine"



    Pankaahan äkkiä tilaukseen, että ette jää ilman! *

    Tuota ei voi sanoa homosohvaksi, jos jätetään se 'sohva' pois.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  28. #28
    Tämä on .... hyvännäköinen, luulisin ! Pakko nähdä luonnossa
    Just "nyt" ei bikeä...
  29. #29
    Lainaa (666F @ Syys. 07 2006,10:04) kirjoitti
    ja kyllähän sen näkee että tuote oli sitten myös toimiva, 97-98 bläkäreillä kun on moni jo vetänyt yli 100tkm murheitta (toki kuluvat osat menee). eikös tässä hiljan SUOMEN POLIISI museoinut 200tkm ajetun -97 xx:n, joka tietojeni mukaan oli vielä täysin toimiva pyörä? mielestäni kertoo aika paljon hondan filosofiasta, tehdään toimivaa ja laadukasta tavaraa mikä ei välttämättä paperilla ole sitä tehokkainta, mutta kokonaisuutena parasta, kuten moni testi on osoittanut. *
    En pitäisi 200 000 km kestävyyttä minään saavutuksena, pikemminkin vähimmäisvaatimuksena.

    BMW:n valmisteilla (siis moottoripyörillä) ajetaan tunnetusti asiallisella käytöllä 500 000 ... 1 000 000 km vaikka muuten sitten ovatkin vähän puimureita tai traktoreita. Eli en lähtisi bläkkärin kanssa kilpasille muussa kuin kestävyysajossa. Että jos kestävyydestä puhutaan, niin en todellakaan haluaisi pyörää joka pamahtaa jo 200 000 km jälkeen. Okei, omallani on nyt ajettu 60 000, mutta siinä nyt ei ole vielä pienintäkään kulumisen merkkejä tekniikkapuolella. Normaalit huollot ja osat menee kuten renkaat ja jarrupalat yms.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  30.  
  31. #30
    Lainaa (tapjar @ Syys. 17 2006,08:28) kirjoitti
    Lainaa (666F @ Syys. 07 2006,10:04) kirjoitti
    ja kyllähän sen näkee että tuote oli sitten myös toimiva, 97-98 bläkäreillä kun on moni jo vetänyt yli 100tkm murheitta (toki kuluvat osat menee). eikös tässä hiljan SUOMEN POLIISI museoinut 200tkm ajetun -97 xx:n, joka tietojeni mukaan oli vielä täysin toimiva pyörä? mielestäni kertoo aika paljon hondan filosofiasta, tehdään toimivaa ja laadukasta tavaraa mikä ei välttämättä paperilla ole sitä tehokkainta, mutta kokonaisuutena parasta, kuten moni testi on osoittanut.
    En pitäisi 200 000 km kestävyyttä minään saavutuksena, pikemminkin vähimmäisvaatimuksena.

    BMW:n valmisteilla (siis moottoripyörillä) ajetaan tunnetusti asiallisella käytöllä 500 000 ... 1 000 000 km vaikka muuten sitten ovatkin vähän puimureita tai traktoreita. Eli en lähtisi bläkkärin kanssa kilpasille muussa kuin kestävyysajossa. Että jos kestävyydestä puhutaan, niin en todellakaan haluaisi pyörää joka pamahtaa jo 200 000 km jälkeen. Okei, omallani on nyt ajettu 60 000, mutta siinä nyt ei ole vielä pienintäkään kulumisen merkkejä tekniikkapuolella. Normaalit huollot ja osat menee kuten renkaat ja jarrupalat yms.


    jooh, eihä toi bläkkäri kestä mitään, minäkin rullailen 1 200 000 km tolla Z750 kawalla, eikä tartte varmaa ees alakertaa avata, hyvä että venttiilit joutuu säätään kerran...

    Ei vaan kyllähän nuo kilometrit on kova saavutus kohtuu tehokkaasta koneesta!!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen