Eturengas vetelee viimeisiään, ei taida jaksaa kauden loppuun. Minkälaisia rengastuksia porukalla on? Erityisesti kiinnostaa Michelin Pilot Power ja Pilot Power 2CT. Takana nimittäin on tuo Pilot Power ja se on tuntunut ominaisuuksiltaan hyvältä ja yllättänyt positiivisesti myös kestävyydellään. Mahtaisko Pilot olla toimiva myös edessä vai ostanko taas Metzelerin...
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Pelkällä vanteellako pärjää? No, kommentteja niistä sitten.![]()
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
oli bt 020 takana ja on edelleen sama malli bt 020 edessä...
olin todella tyytyväinen, mutta vaihdoin
siltikin takasen dunlopin 208:iin, josta ei kokemusta vielä muutamaa kymmentä km:ä enempää![]()
oli..CBR 600 RR...
oli..KTM 620SC...
oli..RM-Z 250...
M1800
Heikosti olet saanut kommettia...
Itsellä on 954RR Honda joten hieman eri pyörästä kyse mutta itsellä on nyt ollut 3 Pilot Poweria edessä ja varmaan 5-6 takana ja olen ollut enemmän kuin tyytyvänen. Rengas kuluu tasaisesti ja mikä parasta niin se toimii myös tarvittaessa radalla hienosti. Rengas tuntuu toimivan myös märällä hyvin joten loistava gummi kaiken kaikkiaan.
Kesällä oli tarkoitus laittaa uuden tarpeessa 2CT renkaat alle, mutta olivat sillä hetkellä loppu (?) joten alla pyörii edelleen "vakio" Pilot Power. Suosittelen lämpimästi
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Kiitoksia tähänastisista kommenteista,(-C9B5R4- @ Syys. 26 2006,19:18) kirjoitti
edessä on Bridgestone BT-020 edellisen omistajan jäljiltä ja se kuluu todella epätasaisesti. Pintaa olisi periaatteessa kyllä vaikka kuinka, mutta ei vaan toimi enää kun on niin aalloilla. Mutkakäytös on tosi levotonta ja rengas reagoi ikävästi pitkittäissuuntaisiin uriin ja tiemerkintöihin. Edellisessä mopottimessa oli jonkin aikaa BT-020:t ja sama juttu silloinkin. Vaihdoin tuolloin Metzelerin Z3:t alle ja olin kyllä tyytyväinen.
Tuota Pilot Powerin takanakkia olen katsellut ja "ihaillut" kuinka se kuluu tasaisesti. Ajokin on moitteetonta ja renkaaseen luottaa. Ehkäpä sitä on pakko kokeilla edessäkin. Jos vaikka löytyisi vieläpä tuo 2CT-tassu jostain.
Joku gummi on kuitenkin alle löydyttävä. Hölmö tilanne, tuli kiirus kun kausi vaan näyttää jatkuvan.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Itellä on ZZR1100 ja renkaina ME Z4 edessä ja ME Road tec Z6 takana. Tyytyväisyys huipussaan
![]()
ZZR 1100 Myyty!
CBR 600 Myyty!
watch it dude ! ! !
Itselläni on nuo pilot powerit settinä olla ja olen ollut tyytyväinen noihin. Miljoona kertaa paremmat kun alkuperäiset dunlopit. Dunlopeilla meinas kylmällä ja sateella lähtee aina perä alta ja lopussa rupesi etu nakkikin luistelemaan. Itse pysyn piloteissa jatkossakin.
Pilot Powerin tilasin, 2CT:n. Ei ollut varastoissa sitä perusmalliakaan, niin otin sitten samantien tuon keskeltä kovan ja olalta pehmeän. Jännää saako vielä allekin tällä viikolla.(alexi @ Syys. 27 2006,09:48) kirjoitti
Parikin kauppiasta mainitsi saman asian eli ne jotka ovat Pilot Powerin joskus alle ottaneet eivät helposti muuhun vaihda. Voi olla jääräpäisyyttäkin, mutta toisaalta ei rengas ainakaan kovasti huono voi olla jos toisenkin kerran samanlaisen ostaa.![]()
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Itse himoitsin noita 2ct mutta ei ollut keväällä saatavana. Ja jatkossa todellaan pilot powerit 2ct:t!
No nyt on alla Pilot Power, 2CT-versiona. Vasta tänään pääsin ensimmäisen kerran ajamaan edes vähän kuivalla asfaltilla. Hyvälle tuntuu, taas uskaltaa nojata kunnolla ja etupää tottelee hienosti.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950