Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    onkohan kukaan vaihtanut monsteriin erillaista etuvaloa?..oisko hyviä ideoita,esim.yamaha fz1 -06:n valo?? entä onko kukaan vaihtanut välityksiä kyseiseen malliin?..minkälaisia kokemuksia?
    Ducateissa välitysten vaihtaminen on aina hyvä asia, on ne sen verran aavikolle välitetty tehtaalta.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Omassani vaihdoin eturattaan piikkiä pienempään ja taka rattaan kaksi piikkiä isompaan, on aika kohillaan nyt. Nostaa keulaa vielä kivasti kakkosellakin kaasulla ja nappaa aika hätäisesti parit markat mittariin,riittää ainakin mulle. Suosittelen välitysten tihentämistä.
    Monster 900 IE
    kiitos vinkeistä..mutta mistäköhän ostitte uudet "välitykset" ja oliko minkä hintaiset??
    Mä vaihdoin ihan hailacilla. Rattaan hinta oli muutaman kympin töistä ottivat muistaakseni puoli tuntia.

Eli halpa ja helppo homma. Jos vaan olis kunnon huoltopukki, momenttiavaimet etc. niin tonhan tekis ittekkin hetkessä.
    Lainaa (akistys @ Elo. 20 2006,13:49) kirjoitti
    kiitos vinkeistä..mutta mistäköhän ostitte uudet "välitykset" ja oliko minkä hintaiset??
    Allright,eturatas 16€ takaratas 25€ alennuksineen. Itse tehtynä puolen tunnin homma.
    Monster 900 IE
    Homma on todellakin helppo ja nopea suorittaa. Vaihdoin omaani piikkiä pienemmän eteen ja kaupunkioloissa nykyisellään on varsin mukava kuljeteltava. Alkuperäisvälitykset ovat todellakin varsin haasteelliset jolleivat suorastaan yltiöpontevat
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
    Lainaa (Tapsa K. @ Elo. 21 2006,11:04) kirjoitti
    Lainaa (akistys @ Elo. 20 2006,13:49) kirjoitti
    Allright,eturatas 16€ takaratas 25€ alennuksineen. Itse tehtynä puolen tunnin homma.
    Hei millä aleilla allrightissa pelaillaan? DucatiClubFinland ??
    Vaiko jotain ihan muuta...
    Monstro 1000DS very dark
    Olen saanut Allright:sta 15% kassalla vaikkei ole kun kelakortti. Aina kannattaa tinkiä
    Monster 900 IE
    no niin..nyt on haettu 14 piikkinen eturatas allrightistä hintaan 13€!!!..mielestäni pyörä muuttui huomattavan paljon parempaan suuntaan,katosi sellainen kuminauhamaisuus, taidan ainakin hetkeksi haudata takarattaan vaihdon ja ajella hetken näin..kiitokset kaikille neuvoista yms.!!
    ^joo, ja takarattaan vaihdossa menee aikavarmasti myös ketju vaihtoon... pituus ei riitä. Riippuu tietenkin montako hammasta sinne taakse laittaa lisää.
    Lainaa (vtwin @ Elo. 21 2006,21:26) kirjoitti
    ^joo, ja takarattaan vaihdossa menee aikavarmasti myös ketju vaihtoon... pituus ei riitä. Riippuu tietenkin montako hammasta sinne taakse laittaa lisää.
    miten takarattaan vaihto pari piikkiä isompaan vaikutti moottorin kierroksiin (100km/h mittarinäyttöön)???..piikki pois edestä niin lisäystä n.+250rpm/min
    Mulle tuli 3 lisää taakse, edessä vakio ja ketjuihin 2 lenkkiä lisää. oiskohan kierrokset noussu jotain 3-400?

tuolta lisää, vähän kattavammin

moto-one
    Hei !
    14 piikkinen eturatas kädessä. millaset momentit ootte heittäny ruuveihin en löydä oikein mistään.... vai vedetäänkö pers tuntumalla? Tuskin se sieltä silmään singahtaa...
    Monstro 1000DS very dark
    Lainaa (OHo @ Elo. 24 2006,11:59) kirjoitti
    Hei !
    14 piikkinen eturatas kädessä. millaset momentit ootte heittäny ruuveihin en löydä oikein mistään.... vai vedetäänkö pers tuntumalla? Tuskin se sieltä silmään singahtaa... *
    Kirjan mukaan 6 Nm ja lukitus Loctite 243.

Edit: Lisätty lukitus.

S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
    varmuuden maksimoimiseksi, jos haluat, voit laittaa vielä lukitetta.

mulla on jotain motonetin sinistä, keskivahvaa kai. hyvin on pitännyt esim jarrusatulat paikallaan ja lähtee kuitenkin nätisti auki.
  17.  
    Lainaa (IlDuce @ Elo. 24 2006,12:17) kirjoitti
    Lainaa (OHo @ Elo. 24 2006,11:59) kirjoitti
    Hei !
    14 piikkinen eturatas kädessä. millaset momentit ootte heittäny ruuveihin en löydä oikein mistään.... vai vedetäänkö pers tuntumalla? Tuskin se sieltä silmään singahtaa...
    Kirjan mukaan 6 Nm ja lukitus Loctite 243.

Edit: Lisätty lukitus.
    Dänks!

Mä lähen kohta alas repimään... ja etsin jotain lukitetta
    Pitäis varmaan hommaa toi kirja
    Monstro 1000DS very dark