Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Olisin ostamassa 04-05 vuoden 600cc är ärrää. Ajettu vain 5800km ja hinta ei ole paha. Ainoa miinus että ensimmäinen omistaja oli ajanut sen lunariin eli katetta sun muuta kallista oli menny. Nyt nykyinen omistaja on laittanut sen todella hienoksi (alkuperäiseksi) ja toiminut virheettömästi. Millainen jälleenmyyntiarvo tälläisellä on jossa ei ole takuuta enään jäljellä lippaamisen takia ja käynyt joskus köpelösti. Pyörä tällä hetkellä virheetön, rungossa sun muussa ei naarmuja.
    GSX-R 1000 K7
    Täyttä mutua:

Varmista että rungosta on vaihtokuitit tai mittauspöytäkirjat (jos kerta on lunariin kipattu).

Muutenkin kannattaa varmistaa mitä on mennyt rikki ja mitä kaikkee pyörään on vaihdettu.

Eiköhän sen pitäisi kutakuinkin kunnossa olla kun on kerta katsastuksenkin läpässy...

Pain is just weakness leaving the body
    Lainaa (mekanik @ Elo. 17 2006,20:16) kirjoitti
    Täyttä mutua:

Varmista että rungosta on vaihtokuitit tai mittauspöytäkirjat (jos kerta on lunariin kipattu).

Muutenkin kannattaa varmistaa mitä on mennyt rikki ja mitä kaikkee pyörään on vaihdettu.

Eiköhän sen pitäisi kutakuinkin kunnossa olla kun on kerta katsastuksenkin läpässy...
    Laittaako ne sen pyörän sen jälkeen katsastukseen? Onhan tuo mahdollista koeajaa, silti vähän epäilyttää ja toisaalta taas kiinnostaa.
    GSX-R 1000 K7
    jos se on lunariin ajettu ja poistettu rekisteristä niin uudelleen rekisteröinti vaatii katsastuksen.
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
    Lainaa (mekanik @ Elo. 17 2006,20:16) kirjoitti
    Kuinkahan tarkka tuollaisen katsastus on? Ainakin tuontipelin rekisteröintikatsastuksessa ainoastaa vähän rullamitalla käsivaralla mittailevat joten saa olla tosi pahasti mutkalla ennen kuin mitään huomaavat. Eivät edes koeajaneet.
    --
    Kende
    GSX-R 1K7
    jos on rungonmittauskirja, niin ajavat katsastuksessa talon ympäri, kokeilevat vilkut ja valot ja että sivujalka alhaalla ei lähde liikkeelle, täts it.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Ei mulla ainakaan ajettu metriäkään, katsoivat vaan runkonumeron ja koittivat, että jarrut toimii.
    Voi olla, että 20cm lumikerros esti koeajon.
    Rungon mittaustodistus tuntuu olevan pakollinen nykyään avk:lla.
    Mutuna sanoisin arvon olevan laskussa. Ainakin itse katselisin karsaasti. Kunnon faktaa saisi olla korjauksista. Jos se nyt kunnon syynäämisen jälkeen on kunnossa niin osta ihmeessä pois kuleksimasta.

Tai sitten osta mun 600rr -05, takuu 09 asti...
    Nej, siirryin honda leiristä jammun 05vuoden r6:een..Helvetin tyytyväinen olen, kyl on peli En todellakaan osta ex lunaripyörää nyt eikä tulevaisuudessa. Kerran lipattu, ei sitä enään kunnolla myytyy saa imo.
    GSX-R 1000 K7
    Lainaa (Markus81 @ Syys. 06 2006,20:40) kirjoitti
    Nej, siirryin honda leiristä jammun 05vuoden r6:een..Helvetin tyytyväinen olen, kyl on peli En todellakaan osta ex lunaripyörää nyt eikä tulevaisuudessa. Kerran lipattu, ei sitä enään kunnolla myytyy saa imo.
    Ei varmaan saa myytyä jos lippaamattoman hintaa haluaa. Tuossa 04-05 ikäluokassa 2-kilpisen vois ajatella olevan semmoiset vähintään pari tonnia halvempi kuin lippaamaton. Enempää niistä ei kannata maksaa eikä enempää kannata pyytääkkään... Tuota tosin ei kaikki tunnu tajuavan, sen verran suolaisia hintapyyntöjä näkee...

Kaksi viimeisintä mopoa mulla on muuten ollut 2-kilpisiä ja varmaan seuraavakin on jos sopiva löytyy. Tai voishan sitä kokeilla kaatumatontakin välillä... Joutuu vaan ostaa muutaman vuoden vanhemman ja enemmän ajetun jos haluaa pysyä budjetissa. Vanhemmista peleistä ei vaan voi varmuudella tietää onko nekin käynyt vuosien varrella kumossa, kun todisteena on usein vain kolmannen omistajan vakuuttelut siitä ettei ole ikinä kaadettu... *
    Taidan sittenkin ostaa tuoreehkon 2-kilpisen myös seuraavaksi.
    Lainaa (Hermanni Hiiri @ Syys. 07 2006,01:30) kirjoitti
    Lainaa (Markus81 @ Syys. 06 2006,20:40) kirjoitti
    Ei varmaan saa myytyä jos lippaamattoman hintaa haluaa. Tuossa 04-05 ikäluokassa 2-kilpisen vois ajatella olevan semmoiset vähintään pari tonnia halvempi kuin lippaamaton. Enempää niistä ei kannata maksaa eikä enempää kannata pyytääkkään... Tuota tosin ei kaikki tunnu tajuavan, sen verran suolaisia hintapyyntöjä näkee...

Kaksi viimeisintä mopoa mulla on muuten ollut 2-kilpisiä ja varmaan seuraavakin on jos sopiva löytyy. Tai voishan sitä kokeilla kaatumatontakin välillä... Joutuu vaan ostaa muutaman vuoden vanhemman ja enemmän ajetun jos haluaa pysyä budjetissa. Vanhemmista peleistä ei vaan voi varmuudella tietää onko nekin käynyt vuosien varrella kumossa, kun todisteena on usein vain kolmannen omistajan vakuuttelut siitä ettei ole ikinä kaadettu... *
    Taidan sittenkin ostaa tuoreehkon 2-kilpisen myös seuraavaksi.
    Toi onki paha tosiaan jos mopo on vanha ja omistajia jo kolme. Tää oli ostettu tänä kesänä, joten ei huolta ja syyshintaan, joten mikäs siinä. Ja jotenki toi hondan uusin tuntuu jo liian kyykyltä, mene ja tiedä.
    GSX-R 1000 K7
    En tiedä mikä siinä on, mutta itse en koskisi lunariin menneisiin pyöriin/autoihin... Vaikka toisaalta tiedän hyviä tapauksia paljon, joissa vehje vastannut uutta eikä mitään vikoja ole tullut esiin kilometrien myötä... Silti joku epäilys on rempattuja vehkeitä kohtaan... Ehkäpä olen vain epäluuloinen!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  13.  
    Ainahan kolarikorjatun kanssa on pieni riski, ettei sitä ole ihan sääntöjen mukaan korjattu. Kannattaa ainakin tutustua laitteeseen kunnolla, esim: pyytää valokuvat nähtäväksi, soittaa edelliselle omistajalle. ym.ym. Laite on helpompi myydä taas eteenpäin kun vaurioista ja korjauksista on kunnon dokumentit.