Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Eli tuollaista käytiin tänään katsomassa ja suht hyvä tarjouskin saatiin pärrästä. Pyörä siis kuristettaisiin 25kw:ksi ainakin joksikin aikaa. Minkälaisia kokemuksia ja mielipiteitä herroilla ja rouvilla on kyseisestä pyörästä? Toinen vaihtoehto on Yamaha R6.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta varmasti oikein hyvä pyörä.

Asia joka ihmetyttää on tuo 25kw -kuristus... Miten se aiotaan toteuttaa? Kesällä 2004 kun tiedustelin samaista asiaa sain sarjan yhteneviä vastauksia: "Ei voi/kannata toteutettaa!"

Ja kyllähän tuo ~105kw ---> 25kw aikamoiselta raiskaukselta kuullostaa *

Asiahan on aivan toinen jos pyörä vain "kuristetaan"...

Lainaa (ax-tac @ Elo. 14 2006,18:38) kirjoitti
    Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta varmasti oikein hyvä pyörä.

Asia joka ihmetyttää on tuo 25kw -kuristus... Miten se aiotaan toteuttaa? Kesällä 2004 kun tiedustelin samaista asiaa sain sarjan yhteneviä vastauksia: "Ei voi/kannata toteutettaa!"

Ja kyllähän tuo ~105kw ---> 25kw aikamoiselta raiskaukselta kuullostaa *

Asiahan on aivan toinen jo pyörä vain "kuristetaan"...
    Pyörä siis kuristetaan CDI-boksilla joka tulee penkin alle. Siihen siis johto kiinni ja pyörä on 25kw. Toiseen boksiin johto kiinni niin pyörä on täystehoinen. Eli molempia voi pitää penkin alla ja vaihtaa kun haluaa.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Lainaa (teude @ Elo. 14 2006,18:57) kirjoitti
    Pyörä siis kuristetaan CDI-boksilla joka tulee penkin alle. Siihen siis johto kiinni ja pyörä on 25kw. Toiseen boksiin johto kiinni niin pyörä on täystehoinen. Eli molempia voi pitää penkin alla ja vaihtaa kun haluaa.
    Ok, asiat ovat siis muuttuneet kahdessa vuodessa. Näppärä systeemi, näin ajajan näkökulmasta *
    Hain kyseisen kikottimen koeajoon pariksi päiväksi ja täytyy myöntää että rakkautta tää on, sitä aitoa ja oikeaa..

Kyykykkä en ole aikaisemmin ajellut.. enduroilla ja muutamaa customia. Hirvitti oikein itteekin lähtee kyykyn sarviin. Yllätyin kovasti kuinka helppo ja vakaa tuo on ajaa. Hirvitys hävisi samantien ku pärrän sai liikenteeseen.

Ajoin koko illan. Selkä oudokseltaan otti itteensä, samoin molemmat ranteet. Veikkaan että kunhan paikat tottuu uudenlaiseen ajoasentoon, noita vaivoja ei enää ilmenisi. Olen aika lyhyenlainen. 161,5 senttinen, ja kikotin tuntuu juuri sopivan kokoiselta ja tarpeeksi kevyeltä jos tarvii työntämällä käännellä.

Pakkohan sitä hanaa oli hieman antaa. Lukemia sen kummemmin mainostamatta, sanon vaan että pirskatin hyvältä tuntui.

En kumminkaan tuota osta. 600 samanmoinen riittää minulle vallan mainiosti. Mitat ovat tismalleen samat, ne teho-erot ei minulle merkkaa juuri mitään.

Lämpimästi suosittelen.

Makoisia mutkia kaikille!

Itse olen 185cm, ei kai tuo ole liian pieni? Kun siihen istuin niin se tuntui ihan hyvältä, mutta ajaessahan sen vasta tietää.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Ovatko 600 ja 750 (käytännön) mitoiltaan samat?

/Jukka
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
    Lainaa (pete457 @ Elo. 15 2006,13:08) kirjoitti
    Ovatko 600 ja 750 (käytännön) mitoiltaan samat?

/Jukka
    Täsmälleen sama ulkokuori.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Koeajoin kanssa 06 mallin. Kaunis, suorituskykynen moottori, pehmee moottorijarru, mutkissa nopee, jarrut hyvät. Kivempi ajaa, kun se vanhempi malli. Pituutta mulla on 184cm ja hyvin istu käteen. Seuraava pyörä, heti kun mulla on vaan rahaa.

Kawasaki ZX-10R 2008.
    Lainaa (&amp K. @ Elo. 15 2006,14:16) kirjoitti
    Koeajoin kanssa 06 mallin. Kaunis, suorituskykynen moottori, pehmee moottorijarru, mutkissa nopee, jarrut hyvät. Kivempi ajaa, kun se vanhempi malli. Pituutta mulla on 184cm ja hyvin istu käteen. Seuraava pyörä, heti kun mulla on vaan rahaa.
    Hyvä tietää. R6:sta ei ole tullut oikein mitään tuonne toiseen ketjuun, kertooko se sitten sen "hyvyydestä"
    Itsekin tykkään Suzukista enemmän, että jos se nyt on hyvä niin enää täytyy keskustella rahoituspuolesta
    Ja sen jälkeen vain
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Lainaa (teude @ Elo. 15 2006,17:07) kirjoitti
    Lainaa (&amp K. @ Elo. 15 2006,14:16) kirjoitti
    Hyvä tietää. R6:sta ei ole tullut oikein mitään tuonne toiseen ketjuun, kertooko se sitten sen "hyvyydestä"
    Itsekin tykkään Suzukista enemmän, että jos se nyt on hyvä niin enää täytyy keskustella rahoituspuolesta
    Ja sen jälkeen vain
    Koeajoin R6:n ja Triumphin daytonan(675) myös. R6 todella hieno pyörä, kiva ajaa, helppo käsitellä, hienoja teknisiä ratkasuja(ja plaaplaa..). Mulle se oli kuitenkin liian pieni ja vaikka vaihteisto pelaaki hienosti, niin en mä jaksa kokoaikaa olla polkemassa vaihteita.

Kallistuisin tohon trumppaan, jos 600 luokan(tai vähän päälle) pyörää hakisin. Tykkäsin, vähän omanlaatunen ajoasento, mut siihen tottuu nopeesti. Ala vääntöä on ihan mukavasti, vrt. perus r4 kusiainen. Muutenki vähän erilainen. Katteiden alle en sopinu laisinkaan. Nojooh, tollaset mietteet kummistakin, noin 45min ajolenkin jälkeen.

Mullakin on toi gikserin rahotuspuoli enään hoidettavana
    Kawasaki ZX-10R 2008.
    Miten kun kaveri sanoi, ettei ole mitään järkeä ostaa GSX-R 750cc:tä ja kuristaa, koska se kuulemma menee rikki siitä. 600cc:lle ei sitten käy mitään. En sitten lopulta saanut selville, miksi se menisi rikki tai jotakin, että oliko tuossa nyt mitään perää, vai oliko se kateellisten kommentteja?
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Lainaa (teude @ Elo. 19 2006,22:50) kirjoitti
    Miten kun kaveri sanoi, ettei ole mitään järkeä ostaa GSX-R 750cc:tä ja kuristaa, koska se kuulemma menee rikki siitä. 600cc:lle ei sitten käy mitään. En sitten lopulta saanut selville, miksi se menisi rikki tai jotakin, että oliko tuossa nyt mitään perää, vai oliko se kateellisten kommentteja?
    Oliskohan vaan ollut ettei kaveri tiennyt yhtään mistä puhui..
    Komiaa tuloo oltua kun tietää miston kotoosin!
    Itelläni on GSX-R 600 K6, joka on siis muuten sama kuin 750 paitsi kone ja jousitus(etujousitus taitaa olla sama kuin kilosessa), jarruista en oo varma. Mutta kuitenkin, tuo on mun mielestä loistava pyörä katuajoon ja...

perustelut:
    -ei liian kyykky ajoasento
    -hyvin tilaa myös vähän pidemmillekkin, saa säädettyä jalkatappia jos on mielestään epämukava ajoasento
    -hyvin voimaa alhaalta lähtien/suht tasanen vääntökäyrä, ei niinku R6 tai tässä tapauksessa R6R kun puhut noista 2006 malleista... kait?

tuo pyörä taittuu kans helposti mutkiin sekä on todella nopea reagoimaan kaasuun, paitsi et voima tulee ehkä vähän pehmeesti...
  15.  
    Lainaa (Tianyu @ Elo. 21 2006,03:01) kirjoitti
    Itelläni on GSX-R 600 K6, joka on siis muuten sama kuin 750 paitsi kone ja jousitus(etujousitus taitaa olla sama kuin kilosessa), jarruista en oo varma. Mutta kuitenkin, tuo on mun mielestä loistava pyörä katuajoon ja...

perustelut:
    -ei liian kyykky ajoasento
    -hyvin tilaa myös vähän pidemmillekkin, saa säädettyä jalkatappia jos on mielestään epämukava ajoasento
    -hyvin voimaa alhaalta lähtien/suht tasanen vääntökäyrä, ei niinku R6 tai tässä tapauksessa R6R kun puhut noista 2006 malleista... kait?

tuo pyörä taittuu kans helposti mutkiin sekä on todella nopea reagoimaan kaasuun, paitsi et voima tulee ehkä vähän pehmeesti...
    Kaikki nuo perustelut kuulostavat todella hyviltä, itse kuitenkin melko pitkä, reilut 185cm, niin tuo säädettävyys on hyvä juttu. Ja juu, R6R:ään olen vertailemassa.
    Suzuki GSX-R 1000 K7