Eli seuraavaa projektia olen etsimässä. Kaiken näköstä visiota on mielessä, mutta mikä näistä kolmesta olis paras lähtökohta:
Suzuki gsx-r 750 srad, vm.96->
-kiinnostaisi eniten, mutta onko ton ikäset vielä toimivia laitteita?
-noihan on jo ruisku laitteita, mitäs jos laittaa sliparia tai kokoputkistoo, joutuuko hommaan jonkun powercommanderin tai vastaavan?
Kawa zxr9 ninja, vm.96->
-sopiva olis tiedossa, jotenkin on sellanen käsitys pinttynyt päähän ettei oikein kestäviä laitteita?
-en tiedä onko sitten suurikin miinus, mutta itseä pistää silmää ettei oo upside down keulaa...
Hondan cbr900rr fireblade, vm.94->
-hondasta on taas jäänyt kestävä kuva, lukuunottamatta ainaisia nokkaketju ongelmia
-jotenkin perustylsä vaihtoehto
Sanokaas te enemmän asiasta tietävät, mikä näistä laitteista olis turvallisin sijoitus rahoille? Teknisesti pyörä sais olla varmatoiminen, ulkoasu muokataan jokatapauksessa kokonaan uusiksi. 600cc cebarilla kesän ajeltuani, kaipaisin vääntöä vähän lisää, jääkö suzukin 750 isommille jalkoihin?
Vuosimallit 96-97 ovat kaasutin malleja, 98 vuotisissa on sitten ruisku. Itselläni on vm-97, joka on toiminut moitteettomasti alusta asti, pyörällä on ajettu 28tkm, josta itse olen ajanut 13tkm.
Mä valitsin aikoinaan miltei samoista vaihtoehdoista cbr 900 rr:n vm-95, enkä ole pätkääkään katunu pyörällä on nyt ajettu 44tkm ostaessa oli 30tkm eikä ole tarvinut kuin perus huoltaa muuten on ollu täysin ongelmaton laite!mulla olis toi mun -95 blade myytävänä kun olen ajatellut siirtyä sporttisohvaan eli cbr 1100 xx olisi saatava.. laita privaa jos siisti blade kiinnostaa
![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
-95-97 ysiärrien tyyppivikana taisi olla halkeilevat kannet? niitä kannattanee vältellä.
-97 9r ajettu yli 70tkm ja käy ja kukkuu ja ennenkaikkea kulkee... katso että löydät hyvin huolletun pyörän niin kaikki on hyviä vaihtoehtoja...![]()
suzuki gsx750
kawasaki zx-9r