Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    mistä vois tulla??
    ääni on vähän ompelukonemainen sirinä, joka tulee tasakaasulla pätkittäin, (ei tasainen sirinä)
    ja enempi moottorijarrutuksissa. kiihdytyksissä häviää.
    luulis jos venttiilivälykset ois pielessä,niin kuuluis tasaisena sirinänä??
    ja taispa olla et enempi lämpösellä koneella kuuluu.

    millasta ääntä pakosarjan tiiviste pitää,jos se oisi rikki??

    ääni ollu kyllä jo pitkään, mutta ei ole muuten haitannu, nyt vähän tuntunut et hivenen ois kasvanu lähipäivinä...
    ...Blade...1000rr...2006...
  2. #2
    Minkä vuotinen blade ja paljon ajettu?
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  3. #3
    Lainaa (ronikko @ Elo. 17 2006,16:41) kirjoitti
    mistä vois tulla??
    ääni on vähän ompelukonemainen sirinä...
    Se on Honda...
    Sori , oli pakko
    Kawasaki VN900 Classic -06
    Kawasaki ER-5 -97
    -o.k-

    - Ad augusta per angusta -
    - Penis Minores -
  4. #4
    vuosimalli -94 ja ajettu 74tkm...
    ...Blade...1000rr...2006...
  5. #5

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Kaasarin luistit ainakin sirittää tyypillisesti noissa Firebladeissa. Tosin se kyllä kuuluu voimakkaimmin vedättäessä n. 4000-5000rpm:n kohdilla.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  6. #6
    Lainaa (TeroT @ Elo. 18 2006,13:38) kirjoitti
    Kaasarin luistit ainakin sirittää tyypillisesti noissa Firebladeissa. Tosin se kyllä kuuluu voimakkaimmin vedättäessä n. 4000-5000rpm:n kohdilla.
    Juuri näin. Ääni muistuttaa vähän venttiilien nakutusta,joten olisiko tästä kyse?
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  7. #7
    Onkos nokkaketjua / kiristäjää vaihdettu koska?
  8. #8
    Tyyppivika, kaasarien luistit kuluneet.
    Nokkaketju alkaa yleensä ääntämään tyhjäkäynnillä.
    Ajoa vaan
  9. #9
    jos ei tulpat korvissa kuulu pahemmin, niin ajoa.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  10. #10
    kiristin on uusittu ja ääni ei ole sellainen, kun ketjusta tulisi.
    tulpat päässä ei kuulu,joten ei muuta kun hanaa vaan.
    tänään tosin vaihdoin öljyt kokeeks, kun keväällä laitoin hondan omat mineraalit ja nyt 7000km jo ajettu niillä.
    oli kyllä jo ihan vettä se vanha, et tiiä vaikka vika piileny siellä.

    saas nähä aamulla,kun töihin päräyttää, et hiljenikö yhtään...

    ...Blade...1000rr...2006...
  11. #11
    no tottakai öljyt pitää vaihtaa! hondissa ja kaikissa öljy menee ihan kuraksi ja liruksi jo 5000tonnissa, 7000 ajetut sirittää varmasti.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  12.  
  13. #12
    kyllä ääni ainakin heikkeni,jos ei ihan kokonaan hävinny..
    kuulosti jo normaallimmalta.
    eli näköjään kandee öljyt vaihtaa ajoissa ja mieluummin jotain muuta kun hondan gn4:ää.

    nyt taas repsolit, niinku viimekesänäkin ja kaikki toimii paremmin...
    ...Blade...1000rr...2006...