AGV
Arai
Bayard
Bieffe
HJC
Nolan
Shoei
Suomy
Schuberth
Muu
Nyt pyydän vielä kerran vastaamaan kypäräkyselyyn. Olen tutkinut kahden kyselyn vastaukset ja prosenttiluvut ja luulen, että näillä merkeillä saadaan paras tulos **
![]()
Itelläni on muuten Shoei Raid Pyro TC-5 *![]()
The Black line
Höh, mulla on 2kpl Hjc:ta - munhan pitäis saada antaa sillon 2 ääntäkin![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Suupertti, klapphelm.
Humppaa taikka kuole
Ääni meni kohtaan muu, Probiker klapphelm.![]()
Loneliness, heartbreak and fear have walked by my side-
I know them like old friends
But as the sun is setting, I feel my strength returning
Everything seems allright
http://www.geocities.com/poljarakkars/
Nappasin aakkosista ensimmäiseen eli AGV ja en mene väittämään, että sen sen olla pitää *. Sillä noissa asioissa olen vielä *
*
![]()
Nenu kohti aurinkoa
Shoei on kaapissa ja odottaa kesää
Todellisuus on viinan puutteen luoma illuusio !
http://www.ekinet.com/
Nolan tällä hetkellä.
Uusi tulee kevääksi kunhan saan päätettyä mikä, kompromissi vai kaksi uutta (avo+umpi)![]()
ja minulla edelleen suomyn ducati kypärä...![]()
CARPE DIEM! Kalliot pysyy, meri jää, ihminen vain häviää. (Pablo Neruda)
Arain quantum tarttui messuilta mukaan kun oli niin hyvä tarjous... ajossa en oo vielä kokeillu tus jo kesä...
Pyörä vaihtui, nick ei
Thrust me, i know what i am doing
Arai Quantum on edellenkin.![]()
Suzuki GSX1400
Hö,pakko vastata muu,koska kaapista löytyy 2kpl.Boerin pottia jotka ovat nykyään käytössäAi niin onhan siellä kaapissa kevättä odottamassa tuollainen Arain Quantumkin
![]()
BMW 1200 LT
Ei vielä oo mitään, mutta oisin tahtonu Arain NR-5:n, mutta nyt ne rontit meni lopettaan sen valmistuksen. Minkäs mä nyt otan?Sitäpaitsi se on hirveen hintanen
![]()
..Mutta paras....![]()
Shoei Z-One, on ja pysyy...
Rakastan Itseäni
arain astro muistaakseni. sellainen missä on niinkuin sellaiset kotkan päät. sininen väriltään. edellinenkin oli arai enkä helposti muuhun vaihda.![]()
JOusimies (joka kawa9:kin on)
Olet onnettoman optimistinen ja innostunut. Sinulla on uhkarohkea taipumus luottaa onneesi, jota sinulle ei ole suotu lainkaan. Suurin osa Jousimiehistä on alkoholisteja tai päihteiden väärinkäyttäjiä. Kännissä Jousimiehen kuvittelevat olevansa henkisiä opettajia. Kaikki pitävät Jousimiehiä naurettavina. Jousimiesten kasvonpiirteet muistuttavat usein hämmästyttävästi hevosen piirteitä. Yleensä Jousimiehet ovatkin hevosten reinkarnaatioita. Mikäli Jousimies ei sairasta keliakiaa niin hänen lempiruokansa on ämpärillinen kauroja. Jousimiehellä on lähes poikkeuksetta voimakas tarve matkustaa. Jousimiehiä arvostetaan aina, kun ne ovat matkoilla. (lainattu jostain netti horoskoopista)
edelleen olen erilainen nuori.. NZI
"Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (bubblefaerie @ Helmi. 14 2003,11:41)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ei vielä oo mitään, mutta oisin tahtonu Arain NR-5:n, mutta nyt ne rontit meni lopettaan sen valmistuksen. Minkäs mä nyt otan?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kyllä noita varmaan vielä kaupoista löytyyItse ostin syksyllä juuri NR-5:sen, kun sain niin pirun halvalla, 275€
![]()
Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.
"Ei sun kannata
ei kai kannata
pitää päällä vilkkua
jos oot jo ojassa"
Juu- Shoei on ja hyväksihavaittu, toisena avattava Cabergi, muuten ok sekin mut äänekäs-johtunee just avattavuudesta, siinä on niitä saumoja vinkumassa enempi..
onhan se niinkin,mutta....
Tulevaksi kaudeksi on schuberthi hommattu.
Kakkoskypäränä on agv.
![]()
Juha & V-Strom650 / CBR1000F
Bieffe B20 odottaa kevättä vaatehuoneen hyllyllä. Ajattelin kuitenkin jättää sen mahdollisen apukuskin käytettäväksi, mikäli saan hankittua uuden tässä talven aikana.
Uusi merkkikin löytynee ylhäällä olevalta listalta, eli Shoei, Arai, Suomy... mikä nyt sattuu istumaan parhaiten päähän.
- "VFR kehrää ja paukkuu" -
Niin, löytyy myös HJC-7
Rakastan Itseäni
Tuonne muu-osastoon menee mun kypärät, eli Lazerin ruukkuja on molemmat..sekä avo että umpi.
Shoei Z-one
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
Carlsberg
Eikö muilla ole?!
Erittäin hyväkypärä!![]()
Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo.