Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Tuli ostettua tommonen sukisuki elokuun alussa vantaan biketeamista.
    Ongelmana on se, että vaihteita saa survoa sisään välillä oikein voimalla (välivapaita ei ole). Tämä siis sekä ylös että alaspäinvaihdettaessa. Koeajolla en huomannut tätä ongelmaa; vasta n. vkon päästä.
    Lauantaina vaihdoin öljyt koneeseen ja avasin kytkinkopan. Levyt oli priimakunnossa tosin sillä erotuksella, että jouset ovat kohta tiensä päässä. Oisko noista jousista sitten?
    Pyörässähän on puolen vuoden kuluttajasuojatakuu, joten kuuluisiko toi sen piiriin?

Suzuki SV 650 S
    ..eipä ole vastaavaa, mutta jumissa on loota välillä ollut, kun on startannut vaihde päällä (kytkin pohjassa) ei ole meinannut saada mihinkään suuntaan vaihdettua. Pieni kaasun ja kytkimen liikuttelu ei ole tehonnut, pitänyt ajaa muutama metri ennenkuin on auennut.. hauskaa varsinkin kun on jäänyt hieman isompi vaihde silmään..
    Mene nyt äkkiä sinne liikkeeseen puhumaan asiasta. Joku takuuntapainenhan noilla on varmaan, tai kuluttajansuoja viimeistään. Mistä muuten päättelit kytkinjousien kunnon?

"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Lainaa (mopedman @ Elo. 18 2006,23:18) kirjoitti
    Mene nyt äkkiä sinne liikkeeseen puhumaan asiasta. Joku takuuntapainenhan noilla on varmaan, tai kuluttajansuoja viimeistään. Mistä muuten päättelit kytkinjousien kunnon?
    Toleranssi lopussa, jos näin voi sanoa....
    Suzuki SV 650 S
    Joskus toi mun 02 malli takeltelee vapaalta ykköselle kuumana paikallaan, mutta kun vähän liikauttaa niin avot taas loksahtaa pykälä nätisti.

Jep ja öljyn "ikä" korreloi tähähän ominaisuuteen

Olen tuota pitänyt vaihteiston / öljyjen ominaisuutena olen noilla Castrolin GPS 10-40 synteettisillä litkuilla ajellut.

Seuraavaks ajattelin koklata Motorexiä pelitti ainakin GS500sessa mainioisti.

T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Hyvin toimii Motorex SV:ssä
    Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
  8.  
    Itselläni on SV 650S vm.-99 ja samankaltainen ongelma. Vaihteista kolmonen ja nelonen eivät meinaa mennä päälle korkeammilla kierroksilla, vaan poljin lyö tyhjää. Ongelma ilmenee vain ylöspäin vaihtaessa ja korjaantuu laittamalla pienempi vaihde uudestaan sisään ja sitten uudella yrityksellä suurempaa. Tästäkään vaihteistosta ei välivapaita löydy. Öljyt (belray) vaihdoin n.1000km sitten ja ennemmin vastaavaa vikaa ei ole ollut. Toivottavasti ratkaisitte jo ongelman, koska minulla sormi meinaa mennä suuhun tämän kanssa.