Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Kilosen kytkin on ruvennut pitämään semmoista metallista "jurinaa" kun lähtee reippaammin liikkeelle. Ei tarvitse edes kierroksilla lähteä. Tuntuu, että tuon "urinan" kuuluessa kytkin luistaa ja sitten kun tarraa kiinni ääni loppuu. (On vanhemmissa pyörissä joskus kytkimet luistanut, mutta ei se tuommoista ääntä ole pitänyt)

    Olen kuullut kyllä, että kilosen kytkimessä on ollut haukkaamis ominaisuutta, mutten ole kuullut että kellään pitää tuommoista ääntä.

    Onko kokemuksia?
  2. #2
    Kerpele, en minä olekaan hullu kun ihmettelin moisia ominaisuuksia omassa K6:ssa. Soitin myyjälle ja kysyin, niin vastaus oli, että aja kovaa, ja huollossa sitten säädetään jos tarvii.

    br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
  3. #3
    Hitto kuulin tästä juuri jostain mutten muista mistä.....ja mikä oli syynä
    Oma uusi K6 tulee lähipäivinä joten täytyypi kuunnella
    voisko syynä olla asennuksen aikana käytetystä vaseliinista
    oli syynä uuden Yammujen R1 kytkinongelmiin...
  4. #4
    Tuosta äänestä en sano mitää..mutta tuota lievää takeltelua on ollu havaittavissa..
  5. #5

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Eipa tuo K4:n kytkinkaan mikaan paras mahdollinen ole. Ongelmia esiintyy lahinna, jos luistattaa alle 4000 rpm ja alkaa avaamaan samalla seippaasti. Kovemmalla lahdolla tata ei esiinny
    Eipa tuo ole haitannut, kun kytkinta on 'oppinut kayttamaan'.
    Tosin haaveissa STM luistokytkin, kunhan saa joskus riittavsti dollareita ja tarkeammat asiat pois paivajarjestuksesta
    ---
  6. #6
    Lainaa kirjoitti
    eipa tuo K4:n kytkinkaan mikaan paras mahdollinen ole. Ongelmia esiintyy lahinna, jos luistattaa alle 4000 rpm ja alkaa avaamaan samalla seippaasti.
    Juuri näin lähdettynä pitää ääntä. Liekkö tuo yleinenkin ominaisuus kilosissa suzukissa?
  7. #7
    Lainaa (Dummy @ Elo. 15 2006,21:52) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    eipa tuo K4:n kytkinkaan mikaan paras mahdollinen ole. Ongelmia esiintyy lahinna, jos luistattaa alle 4000 rpm ja alkaa avaamaan samalla seippaasti.
    Juuri näin lähdettynä pitää ääntä. Liekkö tuo yleinenkin ominaisuus kilosissa suzukissa?
    Omassa K5:ssa juuri sama ongelma. Pitaa kummaa jurinaa ja haukkaa, eika kierroksia tarvii olla todellakaan paljoa. Lisaksi se viela luistaa rataajossa(siis voihdoissa 2->3 ja 3->4). Oon koittanut saada saatamalla(sielta kytkinkopan saatoreiasta) paremmaksi mutta ei auta. Kun sita saataa tiekemmalle ettei luistaisi niin sitten se ei irrota kunnolla -> tosi vittumaista katuajossa. Paska mika paska... * ajetaan kytkin loppuun ja vaihdetaan kunnon luistokytkimeen/uuteen pyoraan..
  8.  
  9. #8
    Lainaa (Mikawa @ Elo. 17 2006,05:30) kirjoitti
    Lainaa (Dummy @ Elo. 15 2006,21:52) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    eipa tuo K4:n kytkinkaan mikaan paras mahdollinen ole. Ongelmia esiintyy lahinna, jos luistattaa alle 4000 rpm ja alkaa avaamaan samalla seippaasti.
    Juuri näin lähdettynä pitää ääntä. Liekkö tuo yleinenkin ominaisuus kilosissa suzukissa?
    Omassa K5:ssa juuri sama ongelma. Pitaa kummaa jurinaa ja haukkaa, eika kierroksia tarvii olla todellakaan paljoa. Lisaksi se viela luistaa rataajossa(siis voihdoissa 2->3 ja 3->4). Oon koittanut saada saatamalla(sielta kytkinkopan saatoreiasta) paremmaksi mutta ei auta. Kun sita saataa tiekemmalle ettei luistaisi niin sitten se ei irrota kunnolla -> tosi vittumaista katuajossa. Paska mika paska... * ajetaan kytkin loppuun ja vaihdetaan kunnon luistokytkimeen/uuteen pyoraan..
    Kannattaa kattoa missä kunnossa levyt on:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=51949

    Se säätö siitä kytkinkopan säätöreiästä on vain esijännitys, ei muuta. Eli sillä säädetään se niin, että kahvan säädöt on "alueella".



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***