Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Onko tietoa/kokemusta saada N70 liitetyksi autocomiin?
    Orkkis piuhaa ei taida löytyä liekkö adapteriakaan?
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Testasin poikani N70:stä autocomissa, kun olen itsekin mieluillut sellaista. Hankin siihen nokian alkuperäisen äänisovittimen AD-46:sen ja siihen taas kävi autocomin oma johto. Hyvin toimi. Ja vaikka siinä on riviliitin, niin en saanut sitä rätisemään ainakaan testatessa. Sovittimessa on lisäksi sisään rakennettu antenni ja paremmin sillä kuului radio, kuin puhelimen omilla kuulokkeilla.
    Nokian sivuilta löytyy tarkempaa tietoa ja sitä löytyy ainakin Clas Ohlsonilta hintaan 24.95€. Jostain verkkokaupasta olis muistaakseni saanut n. 7€ halvemmallakin.
    RXTX täältä minä omani hain. Toimii.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
    Lainaa (mopojussi @ Elo. 22 2006,22:43) kirjoitti
    nokian alkuperäisen äänisovittimen AD-46:sen ja siihen taas kävi autocomin oma johto. Hyvin toimi. Ja vaikka siinä on riviliitin, niin en saanut sitä rätisemään ainakaan testatessa. Sovittimessa on lisäksi sisään rakennettu antenni ja
    Jees tätäkin on tullut kokeiltua, muttakun ko.sovittemessa on myös sisäänrakennettu mikki.Mitenkäs sen saan ohitettua, jotta puhe lähtisi autocomin mikin kautta?
    Itse palikkana toi pelaa tosi hyvin etenkin radiota kuunnelles, mut se ajaminen.

Tietysti jos tois ton sovittimen kypärän sisälle, mut se piuhamäärä...

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Äänisovitin AD-15 ois sellanen mis ei ole mikkiä.Toi vois pelittääkkin, vaikka se ei ole yhteensopiva N70 kans.
    Parempaa tietoa?

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (Mikk@ @ Elo. 22 2006,23:23) kirjoitti
    RXTX täältä minä omani hain. Toimii.
    Siis ostit ton pelkän adapterin ja se puhelimen pyllyyn kii?
    Tommonen oli 6600 nokias ja sil kyl pelas.

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Itse ostin Clas Ohlsonilta 4 eur setin (adapteri) ja ei kyllä toimi. Puhelin 6103, ääni kuuluu vain toiseen suuntaan ja kontakti ihan surkee.

Oisko tuo Nokian oma laadukkaampi?

Voikos tuota RXTX-tuotteen adapteria verrata tohon C.Ohloson tekeleeseen, kuvissa ovat vaan melko samannäköisiä..
  8.  
    Lainaa (barro @ Elo. 24 2006,21:52) kirjoitti
    Oisko tuo Nokian oma laadukkaampi?
    Ainakin testatessa se vaikutti siltä ja radion kuuluvuuteen sillä oli selvä vaikutus. Sillähän voi vastata myös puheluihin, mutta täyttääkseen minun toiveet, siinä pitäisi lisäksi olla volumen säätö.
    Muillakin tuntuu olevan samoja ongelmia ohlsonilta ostettujen tarvike adaptereiden kanssa (ei koske kaikkia puhelimia).
    Tällä hetkellä minulla on vanhassa 3110:ssä rxtx:stä ostettu sovitin. Se toimii muuten, mutta rätinöiden välttämiseksi autocomin johto piti viritellä kiinteeks.