Eli tuollaista tänään käytiin katselemassa ja tarjous saatiin. Hintaa hieman vähemmän kuin 750cc gikserillä ja nyt tahtoisin tietää, mitä mieltä muut ovat täst pyörästä? Ensi kesän pyörä on luultavasti tämä tai 750 GSX-R.
Suzuki GSX-R 1000 K7
Suosittelen!
Pyörä kulkee kuin ajatus, joka tilanteessa ja mutkassa.
Ei ole itsellä mitään negatiivistä sanottavaa!
Korkeintaan lyhyelle, niin kuin mulle, saattaa korkeus tuottaa ajoittain hitusen ongelmia..
Tekninen puoli jääköön muiden kehuttavaksi, itse olen Ärrääni vain hyvin tykästynyt..![]()
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
Eikö kenelläkään muulla ole hyvää sanottavaa R6:sta? Vaikuttaa aika pelottavalta![]()
Suzuki GSX-R 1000 K7
Pyörästä ei kokemusta, mutta näkyy tuo osaavissa käsissä kulkevan melko kivasti: Räyskälä
Kuskina tälläkin foorumilla esiintyvä Parjan_Fin, jonka kotisivuilta linkki löytyikin (www.janipartanen.com)
edit: Linkki lisätty
Kiitos tuosta, videot kertovat aina enemmän kuin 1000 kuvaa(Wainajala @ Elo. 16 2006,17:17) kirjoitti
![]()
Suzuki GSX-R 1000 K7
Ite ajan kans tommosella pelillä radalla, mut kadulla oon kans vähän koitellu.
Pyörä on kyllä hyvä: taittuu mutkiin helposti, pyörä tuntuu itseasiassa mun mielestä aika pieneltä ajossa, jota on siis helppo käskyttää, mut sitten taas vähän korkee kun ollaan pysähdyksissä(175cm).
Pyörän "fly-by-wire" kaasu vastaa todella hyvin, ehkä perstuntumalta jopa paremmin kuin gixu(kun kyselit Suikasta Suzuki puolella).
Pyörän alhainen alavääntö ei ole ainakaan mun mieleen katuajossa, mutta toisaalta vähän epätasanen vääntökäyrä lisää hauskuutta ajossa(tuo vähän 2t ajat mieleen), etenkin kun kierroslukumittari osottaa päälle 10krpm. Pyörää on myös kivaa kierrättää kun kiertää vähän enempi
R6Rsen jousitus vakiona on kans loistava, että ei varmaan mitään öhlareita kaipaa ihan heti kadulle.
Pyörässä on hyvin sporttinen ajoasento, eli hyvin kyykky, joka mun mielestä ei ollu niin kiva kadulle, mut kaipa tuohon tottuu kun vähän totuttelee.
Eilen ostin moisen. Ruuvataan syksy ja katsotaan keväällä mutta vi*un kiva peli niinkuin noi kaikki aikaisemmatkin. Olen vissiin kaikkiruokainen.![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
14000km tältä kesältä jo ajeltu eikä moitittavaa. Kaksi kertaa radallakin käynyt ja hyvin sopii käteen.
( No sen verran miinusta että kawassa oli helpompi käyttää toi kierrosajanotto. Jotenkin sekava tossa yammussa. )
"Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
Vajaa 8 tkm ajettu, hyvin kulkee. Nyt kun tuli puheeksi niin miten toi kierrosaikamittari toimii, mistä aika lähtee juoksemaan/pysähtyy? Kun ei mistään napista tunnu toimivan!
KTM 990 SD
Ohjekirjassa se kyllä neuvotaan. Eikös se lähde käyntii starttinappulasta? Siis silloin kun on ajannotto-modessa
On kokeiltu sitäkin, ei lähde aika juoksemaan. Mulla ohjekirjakin on vanha malli eli siinäkään ei sanota mitään. No pitää kysyä 10tkm huollossa mikä mättää, eipä tota paljon tule tarvittua.
Tämmönen putki tuli muuten tilattua
http://www.speedycom.co.uk/shop....&page=1
KTM 990 SD
Mitä?!? Nytkö jo meni giksu vaihtoon?(Toyboy @ Elo. 26 2006,20:52) kirjoitti
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
No joo ja pääseehän sitä botnialle testaileen tulevana vkonloppuna. *(tumeetti @ Elo. 30 2006,10:30) kirjoitti
Vaikkei se mikään tonnisen tyylinen katapultti olekaan on hauskuuskerroin yllättävän korkea. *
Hvetin mukava tuttavuus. *![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
No, ookkos ollut tyytyväinen... samat olis nimittäin suunnitelmat...(Toyboy @ Elo. 30 2006,21:15) kirjoitti
Nostellaanpas tätä aihetta taas kun tuo kevät tekee tuloaan. Miten nuo R6:t rajoitetaan tuohon 25kW:hen? Onko ainoa tapa suoraan kahvasta rajoittaminen, vai onko Kawasakin tai Suzukin tyylisiä ratkaisuja? Tuo on vain niin helppo setä sinisen tarkistaa, että mielellään ottaisin jonkun vaikeamman kaavan kautta![]()
Suzuki GSX-R 1000 K7
(Är6 @ Elo. 30 2006,10:21) kirjoitti
onko toi putki EU- hyväksytty? itellä kanssa R6 ajettu 230km
jos on niin mäkin tilaan tuolta. pitäis etu-pikku-tuulilasikin vaihtaa tummempiin, olisko neuvoja?
![]()
Ei ole e-hyvä, edellisessä pyörässä oli juuri tuo putki. Putkessahan ei ole mitään sisällä, pelkkä pätkä titaaniputkea, eli ei vaimenna yhtään. Sitä vartenhan siellä koneen alla on vaimennin (siinäkin on E-leima) ja katit joihin pahin möly jää. Suosittelen ehdottomasti tuota, juuri sopivat pörinät eikä liian pahat.(Ya_Ma_Ha_R600_08 @ Touko. 26 2008,13:05) kirjoitti
Ja on hyvän näköinen
Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07