Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Tunteeko joku Mikunin kaasuttimet(BDST 38mm CV)? Toinen pytty herää 2000 krs jälkeen,muuten toimii hyvin.Kaasari purettu muttei löytynyt vikaa. Ongelma tuli sen jälkeen kun DynoJet suuttimet asennettiin, vika ainoastaa toisessa kaasarissa.
    Kiitollinen kaikista avuista ja neuvoista/Jan
  2. #2
    Onkohan kaasareiden synkronointi mennyt sekaisin?? Toinen aukeaa vasta n. 2000 kierroksilla



  3. #3
    Alipaineluisti jumittaa? Kansi auki, ja testaa liikkuuko hyvin. Ilmanputsari veks, ja katso avautuuko molemmat kurkut tasatahtiin kun kaasutat.
    FJR
    "Dorkat eivät ikinä vanhene" - REMU
  4. #4
    Onkohan kyseisissä kaasareissa kiihdytyspumput, tarkastaisin pumppujen toimivuuden ja yhtäaikaisuuden.

    Kovat kundit ei tanssi.
  5. #5
    Lainaa (v1000cc @ Elo. 18 2006,12:39) kirjoitti
    Onkohan kyseisissä kaasareissa kiihdytyspumput, tarkastaisin pumppujen toimivuuden ja yhtäaikaisuuden.
    Ei ole. Itse moisia rassanneena ja Dynojetit myös laittaneena kallistuisin kumiankan mielipiteen kannalle, luisti siellä tod. näk. kettuilee.
  6. #6
    Ja pikku mietinnän jälkeen tuli mieleen toinen variaatio teemasta. Snadi reikä kalvossa.
    FJR
    "Dorkat eivät ikinä vanhene" - REMU
  7.  
  8. #7
    Luistin liike tarvitsee yleensä aina varmistaa kokoamisen jälkeen itse käsin. Vaikka kuinka koittaisi tuupata kannet nätisti kiinni, niin silti voi jousi mennä vituralleen tai kalvo taittua. Usein luisti ei palaudu kunnolla.