Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Kesäloma menossa ja omaa pyörää ei vielä ole alla, niin siksi kiinnostaisi pyörän vuokraus. Nopeasti googlettamalla ei lahdesta montaa vuokraajaa löytynyt. Hennalan shellillä olisi, mutta pyörät eivät ole minun makuuni.
    Osaako joku kertoa Lahtea lähimmän vuokrausfirman, josta löytyisi jotain 600-kuutioista sportti/nakupyörää tai vastaavaa?

Lainaa (koivtuom @ Elo. 14 2006,14:27) kirjoitti
    Kesäloma menossa ja omaa pyörää ei vielä ole alla, niin siksi kiinnostaisi pyörän vuokraus. Nopeasti googlettamalla ei lahdesta montaa vuokraajaa löytynyt. Hennalan shellillä olisi, mutta pyörät eivät ole minun makuuni.
    Osaako joku kertoa Lahtea lähimmän vuokrausfirman, josta löytyisi jotain 600-kuutioista sportti/nakupyörää tai vastaavaa?
    Olen kysellet sieltä ja täältä ja valitettavasti en itse onnistunut lyötämään Lahden seudulta sellaista firmaa. Tämä oli tilanne pari vuotta sitten. Hain mopon sitten Helsingistä, jotta pääsi reissuun.
    ~SV1000N~
  3.  
    Kivistönmäen nerteellä on jotain pyöriä vuokrattavana. Heinolassa on WestMac, joka vuokraa ainakin netin mukaan 600 cc sporttipyöriä www.westmac.fi .
    Suzuki GSF 1250SA -08