Pyörä mokoma (VFR -87 RC24) on ruvennut merkkaamaan paikkansa parilla öljytipalla.
Näyttäisi vuotavan vasemmalta puolelta vaihteensiirtimen pikkukopan ja moottorirungon välistä, ensin pakoputkelle ja siitä maahan. Vaihdepolkimen akseli on kuiva.
Vuoto ei siis ole iso, mutta se täytynee korjata ajokauden päätyttyä.
Haynesista tutkailin vaihteensiirtimen rakennetta, mutta en osannut siitä selvittää itselleni, mitä pikkuhiluja siirtomekanismista oikein irtoaa, jos pikkukopan irrottaa tiivisteen uusimista varten.
Tiivisteen saa varmaankin merkkiosana tai sitten sen voi tehdä tiivistepaperista pikkukoppaa mallina käyttäen.
Osaisiko joku neuvoa...???
Don`t call me, I call you...
VFR750, nuorekas kaks`kymppinen
Ettei vaan valuttele ketjuöljyä?
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Aluksi luulin ketjuöljyksi...Putsasin sitten ketjut ja eturattaan ympäristön putipuhtaaksi, jolloin selvisi sitten tuo vuotopaikka...
Mitä löytyy vaihteensiirtäjän kopan takaa...Jos irroitan kopan tiivisteen vaihtoa varten, ropiseeko pikkuosia lattialle ja lenteleekö jousia pitkin autotallia...?
Don`t call me, I call you...
VFR750, nuorekas kaks`kymppinen