Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Olen hankkimassa tollasta K3-K4 gixua ja yhtä kävin jo katsomassakin. Siihen oli asennettu yoshimuran slipari ja asennuksen yhteydessä pakoputkesta oli poistettu seosta haisteleva anturi. Onko tämä ihan normaali operaatio sliparin laiton yhteydessä? Entä minkä tiedon perusteella kone nyt säätelee polttoaineseosta?
    Lainaa (DayDreamer @ Elo. 11 2006,08:27) kirjoitti
    Olen hankkimassa tollasta K3-K4 gixua ja yhtä kävin jo katsomassakin. Siihen oli asennettu yoshimuran slipari ja asennuksen yhteydessä pakoputkesta oli poistettu seosta haisteleva anturi. Onko tämä ihan normaali operaatio sliparin laiton yhteydessä? Entä minkä tiedon perusteella kone nyt säätelee polttoaineseosta?
    seosta haisteleva anturi? ettet vaan tarkoittaisi sitä läppäventtiiliä väliputkessa ennen äänenvaimentajaa?
    Eli siis lambda-anturi poistettu? Ihan normi homma jos uudesta putkesta ei paikkaa sille löydy.

+200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
    Lainaa (jarim @ Elo. 12 2006,14:57) kirjoitti
    Eli siis lambda-anturi poistettu? Ihan normi homma jos uudesta putkesta ei paikkaa sille löydy.
    lambda k3/k4 gixussa?
    Lainaa (jalkamaassa @ Elo. 12 2006,13:16) kirjoitti
    ettet vaan tarkoittaisi sitä läppäventtiiliä väliputkessa ennen äänenvaimentajaa?
    Ileisesti juurikin tuo. Ainakin siitä kohtaa se oli poistettu. Anturiksi se minulle esiteltiin. Muttei ilmeisesti sellainen ole? Mitä hyötyä/haittaa poistamisesta?

Entä pitäisikö takapenkin alta löytyä jotain mystisiä johtojen päitä? Siis ei mitään katkaistun näköisiä, vaan ihan sellaisia liittimellisiä.
  6.  
    Lainaa (DayDreamer @ Elo. 14 2006,08:52) kirjoitti
    Entä pitäisikö takapenkin alta löytyä jotain mystisiä johtojen päitä? Siis ei mitään katkaistun näköisiä, vaan ihan sellaisia liittimellisiä.
    Onko siinä esim. erillistä rekisterikilven valoa?? Exään kun modasin kilpitelinettä, niin otin samalla kilven valon veke, jolloin luonnollisesti jäi sinne irrallisena johdon pää, jossa liitin... En tiedä onko näin sinun tapauksessasi, mutta tuollaisiakin selityksiä löytyy...
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...