Paljonko teillä kuluttaa tuo piikki Varadero? Poitsu ajaa tankilla noin 250 km eli melkin 6 litraa/100 km. Onko säädöt pihalla vai hana väärässä asennossa? Eihän nuo isotkaan pyörät (R1150GSA, K100LT) kuluta minulla 6 litraa enempää.
kyllä se varmaan paikkasnsa pitää. otetaan huomioon väännön puute ja muutenkin tehoton pyörä ja kuskin menohalut. kaasua täytyy olla että jaksaa mennä, täysillä vedätetään joka paikassa että kiihtyy... siitä tuo "reilu" kulutus johtuu. isot pyörät kuluttaa saman koska ne menee väännöllä..
VTX1300 näytti eilen rauhallisen kruisailun kulutukseksi 4,88 l/100 km.(arikorho @ Elo. 14 2006,02:07) kirjoitti
Yleensä jää mulla 5-6 litran väliin, kaupungissa palaa enemmän kuin maantiellä.
VN900 2006, jossa ruisku, vei saman tapaisessa ajossa 4,2-4,5 l/100km, VN800 kaasarilla vei litran enemmän.
Jotenkin silti tuntuu karvan isolta 6l, kun XL125 jenkkisaiteilla kehutaan jopa 70 mpg = ~3,4 l/100..
Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
Joo noissa varreissa se on ollu sitä 5-6litraa tuo kulutus, mitä muutamilta kavereilta oon kuullu. Itellä piikkisessä cbr:ssä se on ollu 3,5litraa ajotyylistä riippumatta.![]()
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
Puhun usein - mutta paskaa.
Kiitti tiedoista. Onneksi meidän piikkillä ei ajeta kymmeniä tuhansia kilometrejä vuodessa.
Löyty tää nyt täältä ja pyörän omistajana pakko sanoo et ei pidä paikkaansa tuo. Vakiona menee liikkeen jäljiltä säädettynä noin 400km tankillisella, eli mitä se kulutus siihen neljän pintaan on.
Omaan pyörään vaihettu isommat suuttimet, vie noin 5.5l/100km. Et aika mielenkiintoisesti saa ajella että noihin kulutuslukemiin pääsee, tai sitten onkin jo hieman raskaampaa viriviriä pyörässä.
GiSaXäFfä 600
Vertailuarvoina:
1) Kymco Vitality 50cc 4T 2,8 l/100km ("torvi auki")
2) Suzuki DR-Z 400 SM 4,0 l/100 km (sekalaista ajoa, myös sorateitä ja metsäautoteitä)
Taidat käydä myös motot.netissä? Sieltä Gubbe89 kerto, että sen varre vie yli 5litraa, oli muistaakseni lähempänä 6litraa sadalle. Saksantuonti pyörä.. Ja muistaakseni se sano et ei oo mitn virejä laitettu..(Snage @ Elo. 19 2006,00:31) kirjoitti
![]()
Joo käyn ja on Gubbella kans aika raskaasti isommat suuttimet, mulla suurennettiin muistaakseni toista melkeen 20 ja toista vähän vähemmän. Mikäli en väärin muista niin sillä oli vielä isommat.
GiSaXäFfä 600
Asia selvä.(Snage @ Elo. 19 2006,11:57) kirjoitti
![]()
Poitsu on vähän viilaillut pyörää ja "unohtanut" kertoa iskälle.(arikorho @ Elo. 14 2006,02:07) kirjoitti
![]()
-98 xx KTM 300 exc
TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!