Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    (poistettu tili)
    Mun -06 bläkkäri nostaa lämmön n. 102 asteeseen vaikkapa liikennevaloissa. Nestettä on kyllä tankki täynnä.

    Mites muilla? Onko tuo normaalia? Ajossa se sitte jäähtyy taas n. 82 asteeseen.
  2. #2
    aivan normaalia
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

    www.menokoneracing.fi
  3. #3
    Normaalia on.Saattaa käydä vielä kuumempanakin
    Se voittaa kenellä on eniten leluja kuollessa...
  4. #4
  5. #5
    Mulla on ennätys 121 astetta, tapahtui Nizzan lämmöissä, numerot rupesivat vilkkumaan ja jokin varotermostaatti aukesi, kun lämmöt tippuivat parissa sekunnissa tuonne 115 asteen hujakoille. Toisinsanoen 102 astetta on vielä alilämpöä.
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  6. #6
    (poistettu tili)
    Kiittäen todetaan että ORGissa on voimaa!
  7. #7
    Minullakin juhannuksen jälkeen Saksan helteissä nous parhaimmillaan 120 asteeseen ruuhkissa.
    Honda CBR1100XX
  8. #8
    Lainaa (R2-D2 @ Elo. 12 2006,13:36) kirjoitti
    Kiittäen todetaan että ORGissa on voimaa! *
    ..muutenkaan ei xx:n kanssa tarvi paljon hötkyillä ennenkuin kone tai laatikko hajoaa kuten wikakasoissa tai öljyt tulevat ulos kuten ducateissa * * (menen tulisuojaan) *

    Edit:



    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  9. #9
    Lainaa (mopedman @ Elo. 12 2006,20:36) kirjoitti
    Lainaa (R2-D2 @ Elo. 12 2006,13:36) kirjoitti
    Kiittäen todetaan että ORGissa on voimaa!
    ..muutenkaan ei xx:n kanssa tarvi paljon hötkyillä ennenkuin kone tai laatikko hajoaa kuten wikakasoissa tai öljyt tulevat ulos kuten ducateissa (menen tulisuojaan)

    Edit:
    Eipä ole tarvinnu vaivautua remontin tekoon 58tkm mittarissa,no problem!Parilla kaverilla n.30tkm ajettuja jamahan thunderaceja niin kone auki ja uusia renkaita peliin kun öljyä menee aivan mahoton,1,5 litraa tuhannelle kilsalle
    Aina Maximilla
  10. #10
    Lainaa (Mr XX @ Elo. 12 2006,22:24) kirjoitti
    Lainaa (mopedman @ Elo. 12 2006,20:36) kirjoitti
    Lainaa (R2-D2 @ Elo. 12 2006,13:36) kirjoitti
    Kiittäen todetaan että ORGissa on voimaa! *
    ..muutenkaan ei xx:n kanssa tarvi paljon hötkyillä ennenkuin kone tai laatikko hajoaa kuten wikakasoissa tai öljyt tulevat ulos kuten ducateissa * * (menen tulisuojaan) *

    Edit: *
    Eipä ole tarvinnu vaivautua remontin tekoon 58tkm mittarissa,no problem!Parilla kaverilla n.30tkm ajettuja jamahan thunderaceja niin kone auki ja uusia renkaita peliin kun öljyä menee aivan mahoton,1,5 litraa tuhannelle kilsalle *
    Allekirjoitan. XX:ssä 42 tkm + mittarissa ja öljy pysyy tikun maksimissa koko vaihtovälin :-) Eikä muitakaan murheita.

    /Jukka
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  11. #11
    mittarissa 47525 ja öljyt pysyy ja muutenkin käy ja kukkuu täysillä! Yamahat on semmosia öljylinkoja
  12. #12
    Täällä kohta 78000 mittarissa, eikä ole 3000:n kilsan jälkeen pudonnut vielä milliäkään öljytikun raja

    Näistä lämmöistä... Eilen jouduin liikennevaloihin joista pääsi aina pari autoa kerrallaan ja siksi jouduin seisomaan yli 10 minuuttia ennen omaa vuoroani. Tuolloin lämpö alkoi nousemaan hissun kissun. Taisi nousta korkeimmillaan 115(oma enkka) asteeseen. Yleensä valoissa nousee tuonne 104:n ja 105:n hujakoille. Kuinka korkealle lämpö saa nousta ennen kuin tarvinnee huolestua? Heti valojen vaihdettua lämpö putosi nopeasti 94-96 asteen välille.
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  13. #13
    Kannattaa tarkistaa omasta että on se flektin maajohto kunnollisessa paikassa mistä saa kosketuksen jäähdyttimen runkoon, ite etin vikaa ku ei alkanu flekti pyöriin ja sehän löyty just tosta. Meinas kone vähä keittää valoissa ku heitti -98 mallissa sinne punarajalle sen viisarin. Sillä maajohdolla kun on kohtuu iso vaikutus siihen flektin toimintaan!!!
    Eli ei kannata syyttää heti anturia jos ei oikeen pelaa...
    Blade -06
    XX -98
  14. #14
    Lainaa (Herra XX @ Elo. 14 2006,11:09) kirjoitti
    mittarissa 47525 ja öljyt pysyy ja muutenkin käy ja kukkuu täysillä! Yamahat on semmosia öljylinkoja *
    No olinpa reissussa heebon kanssa jolla 1000cbr lämmöt punasella jatkuvasti hitaassa ajossa ja mies ihan hermona. Jammu ei nostanu ees hyvä ku 80 astetta ku vertailtiin liikennevaloissa. No tää ei oo provoo vaan tiedän kyllä et nuo Hondat käy melko kuumina ja fleku huutaa. *
    Yamaha YZF R1
  15. #15
    Lainaa (Waltari @ Elo. 17 2006,01:56) kirjoitti
    No tää ei oo provoo vaan tiedän kyllä et nuo Hondat käy melko kuumina ja fleku huutaa. *
    Tääkään ei oo provoo mutta kyllä nuo puolison Jammun lämmöt nousee melko tasatahtia mun Hondan lämpöjen kanssa *
    "Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
  16. #16
    Kaveri käytti uutta 1000RR penkissä sliparin ja commanderin vaihdon takia.
    Ajoivat yhteensä 70km päivän aikana rullan päällä.
    Hondan lämpömittari näytti parhaimmillaan 160 astetta !!
    Eikä näyttänyt keittävän.

    Eli nuo 105-120 asteen lämmöt taitaa olla vielä normaalin puolella...
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  17. #17
    (poistettu tili)
    Lainaa (V-boost @ Elo. 17 2006,10:19) kirjoitti
    Kaveri käytti uutta 1000RR penkissä sliparin ja commanderin vaihdon takia.
    Ajoivat yhteensä 70km päivän aikana rullan päällä.
    Hondan lämpömittari näytti parhaimmillaan 160 astetta !!
    Eikä näyttänyt keittävän.

    Eli nuo 105-120 asteen lämmöt taitaa olla vielä normaalin puolella...
    Tiedä häntä RR:stä, mutta XX:ssä keitetään munat. Lämpö pukkaa suoraan istuimelle.

    Onhan tossa toisaalta se hyvä puoli, että kun illalla nakupyörillä ajavat kaverit veti pitkät kalsarit ja paksut ajohousut jalkaan, minä ajelin edelleen ohuilla kesäpöksyillä.
  18. #18
    Lainaa (V-boost @ Elo. 17 2006,10:19) kirjoitti
    Kaveri käytti uutta 1000RR penkissä sliparin ja commanderin vaihdon takia.
    Ajoivat yhteensä 70km päivän aikana rullan päällä.
    Hondan lämpömittari näytti parhaimmillaan 160 astetta !!
    Eikä näyttänyt keittävän.

    Eli nuo 105-120 asteen lämmöt taitaa olla vielä normaalin puolella...
    itse käytin kanssa ja säätäjäkin sanoi et 1000 rr on vittumainen laite säätää kun kuumenee aivan liikaa muihin laitteisiin verrattuna..
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
  19.  
  20. #19
    Lainaa (R2-D2 @ Elo. 20 2006,18:03) kirjoitti
    Tiedä häntä RR:stä, mutta XX:ssä keitetään munat. Lämpö pukkaa suoraan istuimelle.

    Onhan tossa toisaalta se hyvä puoli, että kun illalla nakupyörillä ajavat kaverit veti pitkät kalsarit ja paksut ajohousut jalkaan, minä ajelin edelleen ohuilla kesäpöksyillä.
    Jopa on herkät vehkeet * En oo näitten kolmen kesän aikana XX:llä huomannu että paljon sämpylä lämpiäis pyörän toimesta *

    Ilmojen viiletessä joutuu kyllä vaatetusta tarkistamaan, ei sinne Tupperware-katteitten taakse nyt NIIN hyvin pääse piiloon etteikö viima alkais viileetä iholle pukkaamaan...tai sitten allekirjoittanut on tavallista kylmempi kana *
    "Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."