Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Jos tuo uusi hornetti näyttää tältä Hornetti -07 ??Niin minä kyllä tiedän millä ensi kesänä ajelen.

Onkohan kuinka todennäköistä, että se tuolta tulee näyttämään?

Hyvin epätodennäköistä. Noi raptoriraketista löytyvät kuvat on yleensä silkkaa fotoshoppinkia.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    näytti jotenkin tutulta tuo hornetti mutta selvisihänse minkä takia suzuki
    Koskas noita uusia malleja sitten ihan virallisesti julkaistaan? Heti alkuvuodesta vai jopa tänä vuonna?
    Lainaa (vuohi @ Elo. 03 2006,22:42) kirjoitti
    näytti jotenkin tutulta tuo hornetti mutta selvisihänse minkä takia suzuki
    Ei nuo kyllä mun mielestä näytä samalta...?
    <span style='font-family:Comic Sans MS'><span style='colorurple'>Amsterdamin yöt
    rock, rauha ja rakkaus...
    </span></span>

<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha TZR 125.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Honda CB900F Hornet.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha MT-01.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    Kuuman näköinen, aika villiin suuntaan on menossa jos toi todella on autenttinen kuva.
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
    Näyttää kuvankäsittelyltä.Valot, kiillot ja mittasuhteet.
    Olen ammatiltani valokuvaaja.
    Mopoilua vuodesta -74
    Suzuki Hayabusa vm 2004

Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !
    Photoshopattuhan toi on, vielä aika huolimattomasti. Esim. etuvilkun ympärille on jäänyt vaalea mömmö ja alemman etuvalon oikealle puolelle joku kökkö..

Voihan se toki olla Hondan arkkitehdin käpistelemä :D Joka tapauksessa toi tullaan näkemään piakkoin suomen Bike-lehdessä uutena Hornettina =)
    on muuten hieno, oli sitten photoshoppi tai ei. juuri tuollainen hornetin pitäisi olla. siro, kevyt, vauhdikkaan näköinen.

kannattas hondan palkata tuo photoshoppaaja suunnittelutiimiinsä, tulis myyntiä
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Niinköhän uudesta hornetista enää löytyy keihinit..?
    Muuten pitkäikäinen tuo kone, sama pata ainakin ulkoisesti jo -91 cbr600 pc25.
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
    Lainaa (jaket @ Elo. 09 2006,21:32) kirjoitti
    on muuten hieno, oli sitten photoshoppi tai ei. juuri tuollainen hornetin pitäisi olla. siro, kevyt, vauhdikkaan näköinen.

kannattas hondan palkata tuo photoshoppaaja suunnittelutiimiinsä, tulis myyntiä
    Näääh, tollasia futurama-muovileluja löytyy jo kaikilta, mm. Suzukilta ja Yamahalta ja varsinkin Kawalta. Mun mielestä on poikkeuksellisen hienoa että Honda on ylläpitänyt Hornettien muodoissa perinteisiä, oikeista moottoripyöristä tuttuja yksityiskohtia. Esim. horon lamppu on suorastaan kulttuuriteko.
  12.  
    kliks Tuoltakin löytyy juttua uudesta hornetista. Luulis tuon olevan luotettavampi sivusto