Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Joo ois mukava kuulla mielipiteitä tosta gsx-1000r k1 pyörästä jos porukoilla kokemuksia? ;)
    Vaihtamassa pois Kawan Er-6n:nää...(eka pyörä) ni ei hirveitä kokemuksia löydy.



    Yamaha R1 -00
  2. #2
    Lainaa (LaSa @ Elo. 11 2006,12:41) kirjoitti
    Joo ois mukava kuulla mielipiteitä tosta gsx-1000r k1 pyörästä jos porukoilla kokemuksia? ;)
    Vaihtamassa pois Kawan Er-6n:nää...(eka pyörä) ni ei hirveitä kokemuksia löydy. *
    miinusmerkkisiä asioita:

    - tämän päivän mittapuun mukaan iso ja kankea (sportiksi)
    - keulan iskunvaimennuksen riittämättömyys
    - 6-mäntäisten jarrujen männät jumittelevat (täristää)
    - aika etukeno ajoasento, varsinkin pienikokoisille
    - alkuperäinen ohjausiskari aika mitään tekemätön
    - k1 malleista irtoili keulan ti-ni pinnoite joissakin yksilöissä



    plusmerkkisiä juttuja:

    - hieno moottori, varsinkin kadulle
    - luotettava kuin junan vessa
    - yleinen, 2. hand osia löytyy siis tarvittaessa
    - kalleimmat vuodet/kilometrit jo kaukana takanapäin
  3. #3
    Lähempää katsomaan menty Suzuki olikin rämä... mutta suureksi iloksi suoraan vierestä löytyi upea vuoden -00 Yamaha R1 33tkm ajettuna, joka myös taskussa kotiin lähti



    Yamaha R1 -00
  4. #4
    Lainaa (jalkamaassa @ Elo. 12 2006,13:13) kirjoitti
    - tämän päivän mittapuun mukaan iso ja kankea (sportiksi)
    - keulan iskunvaimennuksen riittämättömyys
    - 6-mäntäisten jarrujen männät jumittelevat (täristää)
    - aika etukeno ajoasento, varsinkin pienikokoisille
    - alkuperäinen ohjausiskari aika mitään tekemätön
    - k1 malleista irtoili keulan ti-ni pinnoite joissakin yksilöissä
    Millaistakohan romua sä olet oikein tyypännyt???

    En kyllä allekirjoita oikein mitään noista, vaikka on aika montaa uudempaakin tullut testattua - ei toki kaikkia.

    Tuo ohjausiskari toki on aika onneton, mutta toisaalta pyörän ajo-ominaisuudet on rauhalliset, eikä ohjausiskarille hirveästi löydy käyttöä. Ei ainakaan normaalissa rata/katukäytössä.

    Voi olla että kokemasi yksilö on kyllä rujosti pidetty...
    Kitka miehen tiellä pitää!
  5. #5
    Lainaa (Jarge @ Elo. 12 2006,19:34) kirjoitti
    Lainaa (jalkamaassa @ Elo. 12 2006,13:13) kirjoitti
    - tämän päivän mittapuun mukaan iso ja kankea (sportiksi)
    - keulan iskunvaimennuksen riittämättömyys
    - 6-mäntäisten jarrujen männät jumittelevat (täristää)
    - aika etukeno ajoasento, varsinkin pienikokoisille
    - alkuperäinen ohjausiskari aika mitään tekemätön
    - k1 malleista irtoili keulan ti-ni pinnoite joissakin yksilöissä
    Millaistakohan romua sä olet oikein tyypännyt???

    En kyllä allekirjoita oikein mitään noista, vaikka on aika montaa uudempaakin tullut testattua - ei toki kaikkia.

    Tuo ohjausiskari toki on aika onneton, mutta toisaalta pyörän ajo-ominaisuudet on rauhalliset, eikä ohjausiskarille hirveästi löydy käyttöä. Ei ainakaan normaalissa rata/katukäytössä.

    Voi olla että kokemasi yksilö on kyllä rujosti pidetty... *
    saataahan olla että on kuten sanoit. ihan romuilla ajellut.

    mutta mites ne joilla olet itse ajanut? jos säädät etujousituksesta puristusvaimennuksen tiukimmilleen ja vedät kovan jarrutuksen vaikka 60 km/h vauhdista? eikö painu etujousitus pohjaan jousen esijännityksestä riippumatta?

    eikö ole koskaan jumittanut yksikään jarrusatulan mäntä? ja mistä tiedät ettei ole? oletko ottanut jarrupalat pois ja tarkistanut mäntien liikkeen yhteneväisyyden jarrukahvaa puristettaessa?

    ohjausiskari jäi alamittaiseksi jopa kaltaisellani vässykällä. erityisen pahoja paikkoja löytyi ahvenistolla +1:33 kyydeissä ja motoparkissa vähän alle 1:40 vauhdeissa. kotikonsteilla (ja gixxer.com:in neuvoilla) sen kyllä sai sangen kelvolliseksi 10 eurolla.

    voi toki olla että ajamani kyseinen yksilö on rujosti pidetty, riippuu ihan mihin rima on vedetty. 26 tkm tuolla on tullut ajettua eikä siinä ole ollut yhtäkään mekaanista vikaa, heikkouksia / epäsuhtia muihin ominaisuuksiin kylläkin nuo luettelemani. nekin tosin korjaantuivat muutamalla taikasanalla jotka ovat lucas, öhlins, wp, yoshimura, schwitzer...

    tosin katsonkatantani tähän aiheeseen on sangen kapea koska en ole ajanut uudempia suzukin huusseja kuten sinä, mutta niistä ei tainnutkaan olla kyse? vai ymmärsinkö väärin alunperinkin?
  6. #6
    Ite tarkotin romulla tota tiettyä yksilöä mitä katsomassa kävin, josta sattui olemaan molemmat vilkut romuna, katteet ja slipari niin naarmuilla ettei väriä erottanut ;) lisäksi kone kävi kuin traktori... ja kun pyöristä en aloitteliana paljoa ymmärrä niin tosta yksilöstä huomasi jo hiukan tyhmempikin
    Yamaha R1 -00
  7. #7
    Lainaa (jalkamaassa @ Elo. 12 2006,22:11) kirjoitti
    mutta mites ne joilla olet itse ajanut? jos säädät etujousituksesta puristusvaimennuksen tiukimmilleen ja vedät kovan jarrutuksen vaikka 60 km/h vauhdista? eikö painu etujousitus pohjaan jousen esijännityksestä riippumatta?

    eikö ole koskaan jumittanut yksikään jarrusatulan mäntä? ja mistä tiedät ettei ole? oletko ottanut jarrupalat pois ja tarkistanut mäntien liikkeen yhteneväisyyden jarrukahvaa puristettaessa?

    ohjausiskari jäi alamittaiseksi jopa kaltaisellani vässykällä. erityisen pahoja paikkoja löytyi ahvenistolla +1:33 kyydeissä ja motoparkissa vähän alle 1:40 vauhdeissa. kotikonsteilla (ja gixxer.com:in neuvoilla) sen kyllä sai sangen kelvolliseksi 10 eurolla.

    voi toki olla että ajamani kyseinen yksilö on rujosti pidetty, riippuu ihan mihin rima on vedetty. 26 tkm tuolla on tullut ajettua eikä siinä ole ollut yhtäkään mekaanista vikaa, heikkouksia / epäsuhtia muihin ominaisuuksiin kylläkin nuo luettelemani. nekin tosin korjaantuivat muutamalla taikasanalla jotka ovat lucas, öhlins, wp, yoshimura, schwitzer...

    tosin katsonkatantani tähän aiheeseen on sangen kapea koska en ole ajanut uudempia suzukin huusseja kuten sinä, mutta niistä ei tainnutkaan olla kyse? vai ymmärsinkö väärin alunperinkin?
    Ei ole painunut keula pohjaan, 120km/h nopeudesta on tullut testattua, aika useaankin kertaan mm. kouluttajakurssilla jarru- ja väistöharjoituksissa

    Ratakokemus rajoittuu Alastaroon, aikoja en ole mittaillut. En saanut sielläkään pohjaamaan keulaa.

    Jarrujen toiminnassa ei ole ollut valittamista sen vuoden aikana mitä olen pyörää omistanut. Ei, en ole verrannut liikeratoja.

    Kyse on näköjään täysin/nimenomaan riman asettamisesta. Tyylisi on vahvasti provosoiva, en jaksa alkaa veivaamaan enempää... Ylitä sää se rima korkeemmalta...
    Kitka miehen tiellä pitää!
  8.  
  9. #8
    Lainaa (jalkamaassa @ Elo. 12 2006,13:13) kirjoitti
    miinusmerkkisiä asioita:

    - tämän päivän mittapuun mukaan iso ja kankea (sportiksi)
    - keulan iskunvaimennuksen riittämättömyys
    - 6-mäntäisten jarrujen männät jumittelevat (täristää)
    - aika etukeno ajoasento, varsinkin pienikokoisille
    - alkuperäinen ohjausiskari aika mitään tekemätön
    - k1 malleista irtoili keulan ti-ni pinnoite joissakin yksilöissä



    plusmerkkisiä juttuja:

    - hieno moottori, varsinkin kadulle
    - luotettava kuin junan vessa
    - yleinen, 2. hand osia löytyy siis tarvittaessa
    - kalleimmat vuodet/kilometrit jo kaukana takanapäin
    Oma mielipiteeni.

    - Iso ja kankea, mutta uskomattoman vakaa. Hyvä Suomen radoille.
    - En ajanut tonnista vakiokeulalla, mutta saman ikäinen 750 pohjaili pahasti. Kaverini, joka teki kilpurini valitti kyllä samaa tonnisesta.
    - Mulla ei ollut mäntien kanssa ongelmaa. Pääjarrusylinteri on kuitenkin liian pieni, ja kisakäytössä se söi kuitenkin pirusti jarrupaloja. Jarrut myös pehmenivät aika pahasti. Jarrut kokonaisuudessaan olivat pyörän heikoin kohta.
    - Ohjausiskari sopi mielestäni verkonpainoksi.
    - Moottori on aivan loistava. Vääntöä on jo alakierroksilta.
    - JAM Racing Team -